Ik wens haar veel succes, in een jaar overstappen naar een beta profiel. Lijkt me sterk dat ze het dan gaat halen..quote:Herprofilering is wat een meisje uit mijn klas gaat doen: die is geslaagd voor EM-CM, maar wil iets bèta-achtigs gaan doen en gaat daarom volgend jaar op VAVO scheikunde, natuurkunde en wiskunde B doen.
omdat ik weet dat ik wel een 8 kan halen. examen ging superkut, terwijl ik 8-9 had tijdens de oefenexamens. nederlands hoef ik toch niet echt te leren (misschien een halfuurtje die regels voor samenvatten enzo doorlezen), en het examen kost ook maar een paar uurtjes. dat heb ik er wel voor overquote:
Ik had klasgenoten die op vakantie waren tijdens de diploma uitreiking hoor, die kregen hem gewoon thuis gestuurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Abeba het volgende:
Yep, ik ga scheikunde herkansen. Ik ben wel al geslaagd. Hoezo zou je trouwens je vakantie ervoor moeten opofferen? Iedereen moet sowieso in NL blijven tot de diploma uitreiking. En ik neem aan dat je niet ergens in januari een vakantie gaat boeken in de periode waarin je misschien wel een (gedwongen) herkansing hebt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had klasgenoten die op vakantie waren tijdens de diploma uitreiking hoor, die kregen hem gewoon thuis gestuurd.
Ik wil gewoon Nederlands opnieuw gaan doen voor een hoger cijfer, maar ik heb gewoon herprofilering aangekruist, moest van de directeur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Herprofilering is wat een meisje uit mijn klas gaat doen: die is geslaagd voor EM-CM, maar wil iets bèta-achtigs gaan doen en gaat daarom volgend jaar op VAVO scheikunde, natuurkunde en wiskunde B doen.
Precies hetzelfde hier, Nederlands van 7 naar 8, moet een 8.0 halen. Maar ik noem 3 uurtjes een examen maken nou niet echt "je vakantie opofferen" maar okquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:47 schreef electronique het volgende:
Dus dat je wel geslaagd bent, maar je vakantie opoffert om nog een examen te maken om een hoger punt te halen. wie gaat dit nog meer doen?
ik ga nederlands doen want ik wil een 8 op mijn eindlijst staan, en sta nu net nog een 7
Staat geil.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |