http://ziekofbezeten.marokko.nl/index.php?nid=52quote:Djinns zijn wezens die door Allah Subhana Wa Ta'ala zijn geschapen uit verfijnd, rookloos vuur. Djinns worden, net als mensen, verantwoordelijk gesteld voor hun daden. Het zijn onzichtbare wezens zoals Engelen, maar ze behoren niet tot de Engelen. Er zijn goede en slechte djinns. De slechte djinns worden satans genoemd. ‘Iblies’, Satan die in de Koran genoemd wordt, behoort ook tot de djinn gemeenschap. In de Koran en Hadith zijn djinns als begrip te vinden.
In het kort:
Djinns bestaan en hun bestaan wordt in de Koran en Hadith genoemd.
Iblies (satan) hoort ook bij de djinns.
Djinns zijn de eerste bewoners van de aarde voor de mensheid.
Djinns zijn net als mensen verantwoordelijk over hun daden en zullen berecht worden over hun daden in het hiernamaals.
Djinns eten, drinken, trouwen, krijgen kinderen, leven in familie en groepen, en bestaan uit verschillende geloofsgemeenschappen.
Djinns zijn geschapen uit verfijnd, rookloos vuur.
Djinn betekent als begrip ‘dat wat niet zichtbaar is’.
Djinns zijn geschapen om Allah Subhana Wa Ta'ala te dienen, net zoals de mens.
Er zijn goede en slechte djinns. De slechte djinns worden satans genoemd. Iblies is hun leider.
Weer een punt ter motivatie dat mij inspireert om mijn boek ''Verval van de wereld'' te schrijven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://ziekofbezeten.marokko.nl/index.php?nid=52
Jawel lieve kijkbuiskinderen. Het subsidie ontvangende Marokko.nl geeft voorlichting over de echt bestaande boze geesten!!!!
Ik ben blij dat ik een gedeelte van mijn geld in moet leveren zodat deze belangrijke voorlichting gegeven kan worden.
Beter. Leg mij eens uit hoe ik dat ook kan shizzelen. Ik wil betaald worden voor voorlichting over hoe te handelen bij een Klingon-invasie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik word ook betaald om voorlichting te geven over bostrollen aan reiki-meesters.
Ik zou graag zon project met jou opstarten! We kunnen ons zelfs uitbreiden tot iets groters. En zelfs lichtzwaard vecht cursussen geven!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beter. Leg mij eens uit hoe ik dat ook kan shizzelen. Ik wil betaald worden voor voorlichting over hoe te handelen bij een Klingon-invasie.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef sinepedraap het volgende:
Allah bestaat echt niet, evenmin als god.
In mijn tijd in Guildwars heb ik ook djinns vermoord, alleen beperkte die zich tot vuur en ijs geloof ik.Maar hoe kan een onzichtbare dijn eten.quote:
Hun eten is ook onzichtbaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:20 schreef Argo het volgende:
[..]
In mijn tijd in Guildwars heb ik ook djinns vermoord, alleen beperkte die zich tot vuur en ijs geloof ik.Maar hoe kan een onzichtbare dijn eten.Ik heb nog nooit een stuk peperkoek zien zweven/verdwijnen.
Het lijkt me dan ook eerlijk zoiets als dit pontificale onzin te noemen. Of nee het lijkt me zo klaar als een klontje dat, dat het is.
Solliciteren bij de ESA.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beter. Leg mij eens uit hoe ik dat ook kan shizzelen. Ik wil betaald worden voor voorlichting over hoe te handelen bij een Klingon-invasie.
Wat me wel weer verbaas word is dat ze eten en kinderen krijgen, daaruit merk ik op dat ze ook dood gaan, want anders zoude ze niet eten/zich voort planten. Maar ze hebben een leider met een bepaalde naam, en ik neem aan dat de koran oud is, en dus leeft die leider dan al zon paar duizenden jaren ? En wat ik ook apart vind is dat de engelen wellicht geen leider hebben, misschien is die gesneuveld na wat verkeerds gegeten te hebben ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Hun eten is ook onzichtbaar natuurlijk.
We hebben hier te maken met een echte fan ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:28 schreef coban het volgende:
ga janken TS. Open er topics over. Dat helpt je wel.
Achja ik vind Allah dan ook onzin, vooral die zoveel maagden die je belooft worden. Ik denk dat ze van een koude kermis terug komen. Maar je moet niet vergeten de mens is niks veranderd, en kijk hoeveel trolls hier rond lopen. Zou me niks verbazen als de koran op 1 April is geschreven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:29 schreef Pharkus het volgende:
Waarom heeft God/Allah het kwaad geschapen in de vorm van Satan/Iblies? En als God/Allah oppermachtig is, waarom dit foutje laten bestaan en ons de schuld geven als we voor de verleidingen vallen?
Je klinkt als een satan, maar je komt ook weer niet erg onzichtbaar over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:28 schreef coban het volgende:
ga janken TS. Open er topics over. Dat helpt je wel.
Ik kijk anders dwars door hem heen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je klinkt als een satan, maar je komt ook weer niet erg onzichtbaar over.
Ik zal de boze djinns oproepen, om tegen ze te vechten! En foto's van ze laten maken terwijl ze naakt staan te douchen, want zon djinn kan toch alles!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:35 schreef AoF het volgende:
Oproep aan Anonymous om Marokko.nl te DDOS'sen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |