Lol, wut?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben dan toch wel he?
Overigens, excuses voor de lucht. Over een paar dagen snap je wel wat ik bedoel
Als ik het goed heb, hebben de katten van Ros het stuurtje als pispaal gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Daar gaat mijn carrière als übertroll.
You just got trolled!quote:
Ze kunnen gewoon heel weinig in Friesland.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
KK juwelier. Horloge nieuwe batterij en opnieuw waterdicht laten maken... hebben ze onderdelen vervangen want lek ofzo. Nooit last van gehad maar ok. Zie ik vlekje achter glas, zegt ie moet er al gezeten hebbendus niet.
Nu gaat ie weer terug, weer op wachten.
oh wee wanneer ik moet dokken!!
Dat blijkt! Vuile Friezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon heel weinig in Friesland.
Omdat BO.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achtelijks.
Haal ik eindelijk weer eens keer een gunship in BO...
Kom ik aanvliegen en ineens kan ik dat ding niet zelf besturen. En ook als ik schoot gebeurde er niks.
Als jij dat denkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon heel weinig in Friesland.
Dat heb ik ongeveer 1 op de 30 gunships beetje treurig idd. Laatst had ik Chopper en gunship aan op jungle dus ik dacht dit zijn minimaal 40 kills kon ik dat kenser ding niet besturenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achtelijks.
Haal ik eindelijk weer eens keer een gunship in BO...
Kom ik aanvliegen en ineens kan ik dat ding niet zelf besturen. En ook als ik schoot gebeurde er niks.
Zoals:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
En na een half jaar en tig patches nog steeds niet in staat zijn om dat soort zooi eruit te halen.
![]()
Wist je dat treyarch vooral filmgames en andere 3e rangs uitmelkspellen op haar naam heeft staan?
Kijk, jij laat je niet trollen.quote:
Disconnected Saga.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zoals:
The return of the hitmarker
Last Stand 2.0
Disconnected Saga
Scream 12: Ghost Pro
25 seconds to danger close
zeker?
Omdat je opeens aan de fifa bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik begin First-person shooters een beetje saai te vinden
Dashboardingquote:
ik deed een beetje zo van hihiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zoals:
The return of the hitmarker
Last Stand 2.0
Disconnected Saga
Scream 12: Ghost Pro
25 seconds to danger close
zeker?
http://tweakers.net/nieuws/75116/samsung-werkt-aan-geur-tv.htmlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
pffffffffff..
net gamba's met veeeeeeeeeeel knoflook op.
gelukkig dat xbox live geen geur chat ondersteund.
Rossdale lust hem wel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale is de enige die ik nooit hoor klagen.
Ik doe een beetje hihiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:20 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom associëren jullie mij met al deze onderwerpen terwijl ik niet degene ben die zich hiermee profileert?
Ik noem geen namen, maar er zijn mensen die vaker dashboarden, harder schreeuwen en meer over hitmarkers zeuren.
meneer is een suri en dus te lui om geld te verdienen voor dlcquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zijn er niet meer achievements met de dlc erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |