SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op dit moment echt zo hard de neiging om deze in OUD te gaan posten.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hoe krijg je een baby voor de 2e keer aan het huilen?Hoe krijg je een baby aan het lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op dit moment echt zo hard de neiging om deze in OUD te gaan posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik denk gelijk aan marshmallows.quote:
Tering, ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb dat begin stuk van zijn bericht minstens 10x achter elkaar geluisterd.
Ik wist dat het over hem ging voordat ik dit las.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tering, ik ook.![]()
Dat accent van m.
Jongens er is brand in de pand.
Michhas, held!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tering, ik ook.![]()
Dat accent van m.
Jongens er is brand in de pand.
Michhas, held!
trein gekopt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach, ik hoor liever bij Vlaanderen dan bijvoorbeeld Friesland
komt grote pier ook weer uit de grottenquote:
Was zij niet nat dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag 2 uur gefietst/spinnen met Leontien van Moorsel. Tweede keer alweer. Was voor een goed doel.
Damn wat heeft die vrouw een benen. Wij helemaal kapot aan het gaan en ze gaat door als een halve gare![]()
![]()
![]()
![]()
Na een uur zeik door nat, kon niet eens meer van die fiets afkomen. Toen even persfoto's, altijd fijn met een "ik ga dood kop" in een blad komen![]()
![]()
![]()
Toen was er een mietje die zich terug trok voor de tweede sessie en moest ik invallen, twee keer mijn kots moeten wegslikken![]()
Samenvatting, tof om haar eens bezig te zien. Respect!
alleen aan het einde van het tweede uur zag je een beetje zweet komen, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zij niet nat dan?
Vind het echt een eng wijf. (misschien voel ik me bedreigd)
Gewoon zak er over, en dan die Mont Blanc laten beklimmenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zij niet nat dan?
Vind het echt een eng wijf. (misschien voel ik me bedreigd)
ik start ff opquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik onthoud dat jij graag goedkope grapjes maakt ten koste van anderen? Anderen die je niet eens kent? Grapjes die nergens op gebaseerd zijn?
Oké
Omdat ze negermuziek zingt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom vind ik dit toch een van de beste audities ooit. ?![]()
Ook dat.quote:
Mwuah, dr stem mag wel gefinetuned worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ook dat.
Heb trouwens meer optredens van haar zitten kijken en ze kan ook gewoon echt zingen.
Dusja zingen & rappen in een.........![]()
En owja als er haters komen:![]()
Uhm. Volgens mij zei je zelf dat je het onthoud?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik onthoud dat jij graag goedkope grapjes maakt ten koste van anderen? Anderen die je niet eens kent? Grapjes die nergens op gebaseerd zijn?
Oké
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm. Volgens mij zei je zelf dat je het onthoud?
Dus dat zegt dan weer genoeg hè
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm. Volgens mij zei je zelf dat je het onthoud?
Dus dat zegt dan weer genoeg hè
quote:
Ben al wakker en kan niet meer slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:34 schreef Tauchmeister het volgende:
wat doe jij nog hier op dittijdstip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |