Alleen Freek en Daan toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vergeet wel echt altijd dat er hier mensen zijn die nog thuis wonen, dat kan ik me dus echt niet meer voorstellen
Woon jij nog thuis? Je bent al 21 ofzo.quote:
Moet er altijd een punt zijn? Ik zou het alleen zelf niet willen.quote:
quote:
Zou het ook niet willen als ik moest stoppen met gamen van mn moeder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Moet er altijd een punt zijn? Ik zou het alleen zelf niet willen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zou het ook niet willen als ik moest stoppen met gamen van mn moeder.
Ik dacht in een blijf van mijn lijf huisquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Woon alleen in asielzoekercentrum.
Als je denkt dat dat meespeelt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zou het ook niet willen als ik moest stoppen met gamen van mn moeder.
quote:
Ik kan super goed met mijn ouders!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat maakt het verder ook uit. Als je goed kan opschieten met je ouders is het prima om thuis te blijven wonen. Ik kan dat niet, en dat heeft niks te maken met gamen. Dus ik ben het huis uit gegaan. Ieder zo z'n ding.
Nou, dat viel bij mij wel mee, maar dat kan met het huis en vooral de tuin van me ouders te maken hebben gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Thuis wonen is trouwens ook een enorme afknappert bij de ladies
Dat ligt er maar net aan. Dat had ik ook bij m'n ouders maar als je dan 10 km van de stad af woont willen ze alsnog niet mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou, dat viel bij mij wel mee, maar dat kan met het huis en vooral de tuin van me ouders te maken hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |