Rossdale zou dan ook zo in elke raad der wijzen opgnomen kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale is de enige die ik nooit hoor klagen.
Neeh, heb best wel genoeg van Borderlands nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
meneer is een suri en dus te lui om geld te verdienen voor dlc
Ook wel eens hoor, maar vergeleken met de meeste hier is dat inderdaad vrijwel nooitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale is de enige die ik nooit hoor klagen.
Die is wel vet. Voor een keertje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:30 schreef Rossdale het volgende:
Net Transformers 2 gekeken, ik heb mijn portie explosies voor dit weekend weer binnen hoor. Op en top Michael Bay film
Ja, maar die had ik al gezien jongequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die is wel vet. Voor een keertje.Ik vind deel 1 beter.
Ik vind sowieso films waarin je heel veel logistiek gebeuren en dergelijke van het leger ziet altijd wel vet. Wat een geöliede machine het eigenlijk ook is. En dan kan je zeggen wat je wil over die film, dat het propaganda voor de US army/airforce is, maar ik vind dat echt vet om te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, maar die had ik al gezien jongeGa hem niet nog eens kijken
Die pakken van hun zijn crisis pakken zo te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ik keek gister GI Joe.Dat is toch een van de weinige films waar ik gewoon moest lachen om hoe slecht 'ie was. Na 20 min. al uitgezet. Ik weet niet meer wat er gebeurde, maar het was gewoon zo debiel dat ik het niet meer kon aanzien.
Black Hawk Down kijken dan, een van mijn favoriete moderne oorlogsfilmsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso films waarin je heel veel logistiek gebeuren en dergelijke van het leger ziet altijd wel vet. Wat een geöliede machine het eigenlijk ook is. En dan kan je zeggen wat je wil over die film, dat het propaganda voor de US army/airforce is, maar ik vind dat echt vet om te zien.
Daarom elke film met urban warfare erin vind ik standaard al vet, of het nou een goeie film is of niet.
Zelfs battle for los angeles vond ik wel leuk, terwijl dat eigenlijk wel een baggerfilm is.
Dat is bijzaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die pakken van hun zijn crisis pakken zo te zien.
Al minstens 12 keer gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Black Hawk Down kijken dan, een van mijn favoriete moderne oorlogsfilms
Download staat aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
heb je Children of Men al een keer gezien? Dat is niet echt een oorlogsfilm, maar er zitten wel hele goede scenes in.
http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Hier een van de vetste scenes ooit (een beetje spoilerig)
leger een geoliede machine shit die lui gaan altijd stroef als watquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso films waarin je heel veel logistiek gebeuren en dergelijke van het leger ziet altijd wel vet. Wat een geöliede machine het eigenlijk ook is. En dan kan je zeggen wat je wil over die film, dat het propaganda voor de US army/airforce is, maar ik vind dat echt vet om te zien.
Daarom elke film met urban warfare erin vind ik standaard al vet, of het nou een goeie film is of niet.
Zelfs battle for los angeles vond ik wel leuk, terwijl dat eigenlijk wel een baggerfilm is.
Als je het leger als een bedrijf ziet en de soldaten als werknemers en de officieren als managers, dan zijn er maar weinig bedrijven waar het net zo efficiënt loopt als het Amerikaanse leger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leger een geoliede machine shit die lui gaan altijd stroef als wat
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je het leger als een bedrijf ziet en de soldaten als werknemers en de officieren als managers, dan zijn er maar weinig bedrijven waar het net zo efficiënt loopt als het Amerikaanse leger.
Was inderdaad toffe film. Tofste scene vind ik juist net dat stukje erna.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
heb je Children of Men al een keer gezien? Dat is niet echt een oorlogsfilm, maar er zitten wel hele goede scenes in.
http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Hier een van de vetste scenes ooit (een beetje spoilerig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo.quote:
Wel jammer dat ze honderden miljoenen per dag verlies draaienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je het leger als een bedrijf ziet en de soldaten als werknemers en de officieren als managers, dan zijn er maar weinig bedrijven waar het net zo efficiënt loopt als het Amerikaanse leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |