quote:Is ook zo... Om het programma wat meer 'pit' te geven zou je natuurlijk een racistisch ingesteld persoon erin kunnen gooien.
Op 20 augustus 2000 11:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik hoop dat er een allochtoon in het BB huis komt, omdat er in Nederland zoveel verschillende culturen samenleven en het leuk zou zijn als we daar in het BB huis ook wat van zouden merken.
Ik denk trouwens niet dat het problemen gaat opleveren; kijk naar Aziz en Bullent in de bus; die werden net zo goed geaccepteerd als de anderen, en zo hoort het natuurlijk ook!
quote:Ik wil best dat het programma wat meer pit krijgt, maar ik wil absoluut geen racisme zien
Op 20 augustus 2000 11:45 schreef Danny het volgende:
Is ook zo... Om het programma wat meer 'pit' te geven zou je natuurlijk een racistisch ingesteld persoon erin kunnen gooien.
Om met Joppie's woorden te spreken wordt dat dan 'KNALLEN!'
Persoonlijk zou ik me rotschamen als er ook maar iets van racisme naar voren zou komen trouwens, maar da's een ander verhaal...
[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 20-08-2000 11:53]
quote:Helemaal mee eens
Op 20 augustus 2000 12:54 schreef Danny het volgende:
Is ook zo.
Zou 't alleen een domme zet vinden van endemol om WEER alleen blanke nederlanders in 't BB huis te gooien. 1x kan toeval zijn, maar 2x achter elkaar lijkt al snel op opzet.
quote:Die buitenlanders is eigenlijk een verkeerde term. Dit zijn gewoon Nederlanders die oorspronkelijk uit een ander land komen. Ze horen nu toch gewoon erbij? Waarom zouden ze dan niet in het BB huis mogen??
Op 20 augustus 2000 13:57 schreef NOEN het volgende:
Waarom is dat nou gelijk weer rascisme? dit is toch Nederland..en een Nederlandse zender dan mag je toch ook wel Nederlandse mensen gebruiken in je programma´s'??? omdat die buitenlanders hier wonen hoeven ze niet altijd bij alles betrokken te zijn...
quote:Getverdemme nee toch??
Op 20 augustus 2000 11:34 schreef Danny het volgende:
Zou er dit keer een buitenlander in bb komen ?
quote:Nee, dat gaat zo stinken!
Op 21 augustus 2000 13:42 schreef Love Mae King het volgende:
Getverdemme nee toch??
ff serieus blijven lui
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 21-08-2000 14:43]
En worden de vrouwen geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |