quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:23 schreef Cherna het volgende:
Nee Jean Nelissen is toch nog steeds een gemis. En dat is erg genoeg dat je dat moet constateren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Die riep dat het peloton compleet was, terwijl er al een half uur een kopgroep weg was....als je dat mist, dan moet de nood idd wel heel hoog zijn.
Vooral leuke interviews. OP de site van de nos zijn er nog wat terug te vinden van een dan al wat fragiel-ogende Nelissen. Waarbij het interview altijd begint met sigaar en eindigt met drankquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef gianni61 het volgende:
jean nelissen maakte ook wel fouter, maar toch vond ik het altijd fijn commentaar..
Interviewen is toch iets anders dan commentaar geven...heb je net wat andere kwaliteiten voor nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:48 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Vooral leuke interviews. OP de site van de nos zijn er nog wat terug te vinden van een dan al wat fragiel-ogende Nelissen. Waarbij het interview altijd begint met sigaar en eindigt met drank
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.
ECHT?! Ik heb hem gemistquote:
nog nooit vertoondquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb deze hier nog niet langs zien komen:
'Dit is ongekend!'
en
'Nog nooit gezien!'
Bijvoorbeeld na de val van Hoogerland, twee minuten later beginnen ze momenten te noemen waar renners in de tour door auto's zijn aangereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:25 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Donderdag gaat het weer echt los:En natuurlijk elke minuut een Gesink-update door DijkstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get it and Bet it
"WAAR IS GESINK?"quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En natuurlijk elke minuut een Gesink-update door Dijkstra.
Daar verloor Tankink de Tourquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:20 schreef Keano het volgende:
Potverrrrdikke Tankink moet lossen!
Alsof het om een top 5 rijder gaat
Dat met die rugnummers sloeg echt helemaal nergens opquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:52 schreef FredWielergek het volgende:
Herbert is jarig, hij is 45 jaar geworden vandaag.
ZUCHT... we moeten het nog 20 jaar met hem doen.
Wel vermakelijk. Toch een saaie etappe verder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat met die rugnummers sloeg echt helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |