Hij is dan ook al twee jaar oudquote:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrotquote:Ronde van Frankrijk 2011
1e Etappe
"Lopen ze hier reclame te maken voor de Vendee, stuur jij ze naar Bordeaux"
Tegen Herbert die bij een beeld van de kustlijn van de Vendee meldt dat in de verte Bordeaux ligt waar vele Nederlanders de vakantie doorbrengen
"Als je het peloton kwijt bent dan ben je de navel van de wereld kwijt"
Over een renner die de verkeerde afslag nam en even het peloton kwijt was
"Hushovd en Gilbert zouden elkaar de kop in moeten slaan, maar zitten nu moppen te tappen"
Over de concurrenten Hushovd en Gilbert die voorin het peloton met elkaar kletsen
"Het peloton is geen leuke plek om rond te rijden nu."
Met nog 40 km te gaan begint het peloton met een inhaalslag.
"Dit is wielrennen, in de slag zitten! Die rotondes zijn in de finale schering en inslag. Ze gaan als een staafmixer door het peleton en Sanchez denkt: Als ik daar nu toch zit kan ik er net zo goed een klap op geven."
2e Etappe
"Riblón met z'n bakkes open."
Riblón geeft vol gas in de ploegentijdrit.
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
Doelend op de bolletjestrui van sprinter Hushovd.
"Dat hadden we nog nooit gezien, Cancellara neergestoken!."
Hoe Cancellera een dag eerder voorbij werd gereden door Gilbert.
"Een goede baanwielrenner kan kusjes geven aan het wiel voor hem."
"Zoals Vanenburg een kratje bier van de lat kan schieten."
Een vergelijking van het baanwielrennen met het voetbal.
"Valt me niet tegen van Lampre."
Lampre komt als 14e van de 14 gestarte ploegen door bij het eerste meetpunt.
"We gaan kijken, dat eerste meetpunt; Misschien dat dat een te grote klap voor je kanis is."
Boogerd: "Jullie hebben de etappe gereden, wat is dit voor een bocht?"
Ducrot: "Dat is een bocht, en daar zitten kaboutertjes in, en die springen meteen op je rug zodra je eruit komt."
Boogerd: "Doe ff serieus."
De bocht voor het eerste meetpunt.
"Heb je zo'n enorme helm op om de luchtweerstand te verminderen, zet je je mond wagenwijd open."
"Die Wiggins laat wel even zien wat met een fiets rijden betekent."
"Er worden hele websites gewijd aan mijn reacties bij valpartijen."
"Greipel zit hier als een slang op z'n fiets"
Over de fiets houding van Greipel.
Dat zal morgen wel komen hè, aangezien hij deze Tour nog geen meter in het geel heeft gereden..quote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
Is "Hushovd, de geblokte Noor" nog langskomen nu hij in het geel rijdt?
Ja ik kon het helaas niet zien omdat anderen hier zonodig Wimbledon wilden zien. Dus toen ik na afloop zag dat Hushovd in het geel stond dacht ik dat er vast een opmerking was gekomen in de trend van "En dus zal Hushovd, die geblokte Noor morgen in het geel van start gaan. A demain!".quote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel komen hè, aangezien hij deze Tour nog geen meter in het geel heeft gereden..
Heb gevraagd of een mod het plaatje in de OP kan zettenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef donroyco het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg
Peppi en Kokkiquote:Op zondag 3 juli 2011 17:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Herbert: "Tel eens tot 1"
Ducrot: "Één"
Herbert: "Dat komt Evans tekort"
Volgens mij niet wel DE VIKING natuurtlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
Is "Hushovd, de geblokte Noor" nog langskomen nu hij in het geel rijdt?
Ja, maar aan de andere kant ook van die zinloze opmerkingen. Wielrenners die waren gelost en tussen de auto's rijden, en Michael doodleuk: "zo, het is druk hier met al die auto's".quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef Daanus het volgende:
Boogerd maakt het wel een beetje dragelijker. Hij weerlegt al die feitjes die die twee op tafel leggen
Een paar jaar geleden heeft ie met kramp aan de weg gestaan; een paar dagen later won hij een etappe. Een echt karaktermens dus...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Volgens mij niet wel DE VIKING natuurtlijk
En dat alles binnen de 15 seconden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Chiappucci het volgende:
Ze waren weer vrij irritant vandaag in de laatste kilometers.
Bij die val een beetje niks gaan zeggen en dan Bozic, Ventoso![]()
Dan ook nog denken dat Feillu gewonnen heeft en als klapstuk Herbert die in een briljante ingeving opeens denkt dat Dean was ipv Farrar.
Ik zag hem net voorbijkomen in het sportjournaalquote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Chiappucci het volgende:
Ze waren weer vrij irritant vandaag in de laatste kilometers.
Bij die val een beetje niks gaan zeggen en dan Bozic, Ventoso![]()
Dan ook nog denken dat Feillu gewonnen heeft en als klapstuk Herbert die in een briljante ingeving opeens denkt dat Dean was ipv Farrar.
quote:Boogerd: "Er was een klimmetje op 3 kilometer voor de streep, maar dat vond ik niet echt een klim"
Ducrot: "Ja, maar jij bent ook niet echt een maatstaf over wat een klim is"
Slangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Binnen 30 seconden 2 pareltjes van Ducrot:
"Izagirre, die 23-jarige onderbroek."
"Hoogerland zit als een slak op z'n fiets te kronkelen."
"Om eens een ballonnetje op te laten" zeggen wanneer net een hele lading ballonnen de lucht ingaan. Wat een baas is Herbert ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef Jac0bus het volgende:
Slang hoorde ik ook ja.
Vanmiddag ook nog Herbert: "Het gaat weer iets beter met Soler; hij reageert weer op heldere momenten. Net als jij he Maarten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |