Gelukkig heeft hij een goede vervanger in de vorm van Bauke Mollemaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:14 schreef marcodej het volgende:
Nee, de Bond van Zinksnijders heeft al teleurgesteld gereageerd.
Dat was echt humor.quote:
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat was echt humor.
Ik ben ook wel weer blij met de verslaggeving van Ducrot/Dijkstra, heerlijk dat droge gedoe. En dan even tussendoor Michael Boogerd over de vloer, het zal wel weer bij die Koninginnerit gebeuren, waar dat ook moge zijn dit keer.
Is de 18e etappe waar ze bij de Galibier finishen? Als dat zo is ga ik hier echt voor zitten, die is idd heel mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Is de 18e etappe waar ze bij de Galibier finishen? Als dat zo is ga ik hier echt voor zitten, die is idd heel mooi.
Leuk meisje is dat trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik dat nou goed vanmiddag op Radio 1 ?? heeft de dochter van Maarten Ducrot haar vader geblokt op FB ?![]()
![]()
Vaak zijn de etappes in het middengebergte nog boeiender omdat niet iedereen tot de helf van de laatste klim zit te wachten wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....
Je was me net voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Theo bos noemt onze vrolijke nos vrienden statler en waldorf op twitter
http://now.rabosport.nl/user/theo_bos/view/9963294
ik vind het een prima vergelijking. Moest er ook hard om lachen toen ik het las. En het leukste is nog dat verschillende nederlandstalige renners het retweetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je was me net voor. Mooi dat ze die commentatoren niet zo serieus nemen.
Voor vlakke etappes waarin niets gebeurd zijn Herbert en Ducrot goed te doen.quote:“Als je een slok neemt en je wordt dronken, dan ben je eigenlijk niet dronken, maar te mager.”
Tsja, wat dat betreft heeft iedereen zn voorkeuren natuurlijk. Ik kan ook enorm genieten van een vlakke etappe om te zien of de koplopers het vast kunnen houden of niet. Of een etappe met kasseien kan heel spannend zijn... Het is maar net waar je voorkeuren liggen in dat opzicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vaak zijn de etappes in het middengebergte nog boeiender omdat niet iedereen tot de helf van de laatste klim zit te wachten wat er gaat gebeuren.
En "de lange Van Summeren" is ook al langs geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef Jac0bus het volgende:
Yess ik heb de eerste op mijn bingokaart afgestreeptHet nieuwe wielrennen werd genoemd!
en dan rijdt is geeneens meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef flyguy het volgende:
[..]
En "de lange Van Summeren" is ook al langs geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |