quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
Of dat gebash van Ducrot op het schaatsen als Dijkstra het daar weer eens over heeft
Ik vrees dat Dijkstra nu nog meer reden heeft om "Waar zit menchov? Waar zit menchov? Heb jij Menchov gezien?' te roepen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:24 schreef groenen het volgende:
Zonder kneus Menchov is Dijkstra hopelijk wat beter te pruimen.
Vertel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:57 schreef Jac0bus het volgende:
Het nieuwe wielrennen, oortjes
Maar vooral:
Het verhaal van de vader van Voeckler
ik hoop maar dat ie weet dat ie niet mee doet dit jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef wimderon het volgende:
Waar zit Menchov, ik zie Menchov nergens, jij wel Maarten?
Nee hoor, dat zullen Ducrot en Dijkstra wel een stuk of twintig keer doen als Voeckler weer in beeld komtquote:
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef Mercurial het volgende:
Toppers! Wat heb ik een hekel aan die boys op Eurosport.
Ieder volk krijgt de commentatoren die het verdient.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef UltraR het volgende:
En die op Sporza dan? Daar kunnen deze twee heren niet bij in de schaduw staan.
"En wat vind gij, Sjo-zeee?"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef UltraR het volgende:
En die op Sporza dan? Daar kunnen deze twee heren niet bij in de schaduw staan.
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
"En wat vind gij, Sjo-zeee?"
Heerlijk commentaar bij die Belgen
Onze vriend Serge Pauwels....legendarisch idd en een veelbelovend renner die die klap niet meer te boven is gekomen....dit jaar nog anoniemer dan anoniem en mag amper koersdagen maken bij SKY.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..
ik herinner me nog een giro etappe een paar jaar geleden waar een belg stalorders kreeg om te wachten op zijn kopman geweldig commentaar daarbij
Zo, idd, maar dat was dan ook met recht 1 van de meest dramatische stalorders ooit. Vanuit winnende positie moeten wachten op Sastre om zijn 7e plek ofzo in het AK te verdedigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..
ik herinner me nog een giro etappe een paar jaar geleden waar een belg stalorders kreeg om te wachten op zijn kopman geweldig commentaar daarbij
quote:"Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
"Hushovd, die geblokte Noor"quote:
Pernod Ricard schijnt ook terug te verlangen naar de Neel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze twee laten me altijd weemoedig terugdenken aan het commentaar van Smeets en Nelissen: Vakkundig, to the point, vol humor en betrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |