nope, wasda?quote:
per 100gr!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Infinity123 het volgende:
Valt zo te zien beste mee:
http://www.psinfoodservic(...)ry?CommercielId=5361
Deze 'maar' 435 per 100gr
bav is niet moeilijk hou het gewoon goed in de gatenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef Sorella het volgende:
Ik heb het een keer gemaakt, alleen kreeg ik niet van die mooie dunne laagjes, smaak was tot mijn verrassing erg goed.
Volgende keer doe ik het beslag au bain marie dan wordt het wat vloeibaarder volgens een tip.
Ik doe het ook niet meer onder de gril maar gewoon in de oven.
P.s. verzamelt moed om aan de bav. te beginnen zoals belooft.
Inderdaad, snap die smaken ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind alleen de original smaak lekker.
Al die andere kleurtjes/smaakjes (banaan, pandan, kokos, weet ik veel) vind ik niks an.
En in 100g boterkoek zit 533 kCal. Nou en?
Je eet maar een klein puntje (bij de koffie).
(spek in spekkoek slaat op de laagjes (als in ontbijtspek), niet op de vettigheid of zo)
Danheb je altijd de verkeerde gehad.quote:
Omdat het kue lapis isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef drvc het volgende:
[..]
Kokos lagen cake, fucking lekker, alleen ik kan geen plaatje vinden.
De kookcyclusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:07 schreef PLAE@ het volgende:
Dit heb ik dus wel vaker. Jaren later ga ik hetzelfde zoeken op google en kom ik bij mijn eigen topic uit
Niks klein puntje. Hele (ronde)cake kopen (verse) en vervolgens je klem eten met minstens een 1/4 van die hele cake als je het plastic folie voor de eerste keer verwijderd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind alleen de original smaak lekker.
Al die andere kleurtjes/smaakjes (banaan, pandan, kokos, weet ik veel) vind ik niks an.
En in 100g boterkoek zit 533 kCal. Nou en?
Je eet maar een klein puntje (bij de koffie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |