Ah dus het topic gaat over nog minder belangrijke examens.quote:
Alles gaat om je toekomst. Zelfs de keuze tussen je deur met 2 slagen te sluiten of 1 leidt tot een compleet ander leven. Heb ik je nu nerveus gemaakt voor de rest van je leven?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lekker constructief zeg. Het gaat alleen maar om mijn toekomst.
En nee, het is geen EHEC. Als ik ga poepen splattert het bloed niet tegen de muur.
@Kwiwi: het probleem is, dat als ik toch ga, ik straks minstens een uur moet blijven zitten.
Ik zie niet in hoe het een deur een beetje anders sluiten in verhouding staat tot wellicht moeten stoppen met m'n studie. Dus ga a.u.b. ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Alles gaat om je toekomst. Zelfs de keuze tussen je deur met 2 slagen te sluiten of 1 leidt tot een compleet ander leven. Heb ik je nu nerveus gemaakt voor de rest van je leven?
Je snapt het niet, he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het een deur een beetje anders sluiten in verhouding staat tot wellicht moeten stoppen met m'n studie. Dus ga a.u.b. ergens anders trollen.
Ah, dus dat was jouw poging om mij minder bang te maken? Dan stop maar, want het helpt echt niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je snapt het niet, he.
Je zit vast in een eeuwige loop met je nervositeit. Je doet het beoogde falen jezelf aan. Je bent bang om het bang zijn. Maar nee. Ik ben een troll dus negeer me maar.
Ik confronteer je met je eigen denkpatroon. Het zit uiteindelijk allemaal in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ah, dus dat was jouw poging om mij minder bang te maken? Dan stop maar, want het helpt echt niet.
Vooral als je last heb van je maag moet je ibuprofen en paracetemol nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:39 schreef SpecialK het volgende:
Maar laat maar. Jij wil gewoon zoiets horen als: "Neem elke 6 uur 2 ibu-tjes en combineer dat met wat para's en dan een valium om het af te maken".
Waar jij aan denkt zijn asperines.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:41 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Vooral als je last heb van je maag moet je ibuprofen en paracetemol nemen
Iboprofen werkt ontstekingsremmend. Wel tof voor een maagontsteking.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Neen, daar denk ik niet aan. ibuprofen en pcm zijn niet zo tof voor je maag.
Nope, wat ik wil zijn adviezen als "drink wat platte cola", wat overigens aardig geholpen heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik confronteer je met je eigen denkpatroon. Het zit uiteindelijk allemaal in je hoofd.
Maar laat maar. Jij wil gewoon zoiets horen als: "Neem elke 6 uur 2 ibu-tjes en combineer dat met wat para's en dan een valium om het af te maken".
Ik snap het.
Nope. Ik slik ook ranitidine, en de dokter heeft me expliciet verboden daarnaast ontstekingsremmers te nemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iboprofen werkt ontstekingsremmend. Wel tof voor een maagontsteking.
Doe ik normaal ook, maar dat gaat nogal moeilijk als die angst ervoor zorgt dat je steeds het gevoel hebt dat je je ingewanden eruit gaat kotsen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef drvc het volgende:
Pillen slikken om rustig te blijven![]()
Accepteer je angst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |