SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een solide date begint bij jou met drie zoenen op de wang?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:08 schreef Spijker83 het volgende:
Ja dat ben ik met je eens. Maar goed begin is het halve werk.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een solide date begint bij jou met drie zoenen op de wang?
Weet het ben rookie..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een solide date begint bij jou met drie zoenen op de wang?
Open een topicquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vraagje, een meisje die ik lang niet meer had gesproken en toevallig gister en paar dagen ervoor wel weer, begon mij opeens te smsen met allemaal dingen van 'ik wil je' en 'ik ga dromen over jou' en 'we moeten echt afspreken binnenkort'.
Het was van 5u tot 7u ('s ochtends) dus paar uurtjes geleden. Ik dacht Of een vriendin zit met haar telefoon mij een beetje te mindfucken (omdat ik wss een van de laatste jongens was die haar had gesmst omdat ik geslaagd was' OF ze is dronken en ze meent het niet OF ze is dronken en meent het wel, aangezien je nog wel eens ziet dat de waarheid juist naar buiten komt wanneer iemand dronken is.
Ik had wel het idee dat ze mij vroeger wel leuk vond en aangezien ik laatst contact met haar opnam dat ze misschien die gevoelens weer kreeg ofzo?
Ik heb echt geen flauw idee wat er nou aan de hand is en ben toch wel erg benieuwt wat jullie opinie hierover is.
alle opties klinken mogelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat er nou aan de hand is en ben toch wel erg benieuwt wat jullie opinie hierover is.
Doe je dat ook als je een nieuwe collega ontmoet? of als er bezoek bij jullie thuis komt bijvoorbeeld?quote:
Mjah geen zin om er eigenlijk een heel topic voor te gaan openen, het is toch iets wat later vandaag wel duidelijk zal worden door die persoon zelf, maar wou nu even snel een mening en dacht de SC is de perfecte plek =)quote:
ZOu ik doen, schijn je echt wat aan te hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
Zit te twijfelen of ik morgen naar de (gratis) brain/speedreading clinic zal gaan in utrecht. Moet dan wel vroeg op, maar ben er ook wel weer benieuwd naar.![]()
(en moet nog mailen erover)
Ik zou gewoon even wachten en kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vraagje, een meisje die ik lang niet meer had gesproken en toevallig gister en paar dagen ervoor wel weer, begon mij opeens te smsen met allemaal dingen van 'ik wil je' en 'ik ga dromen over jou' en 'we moeten echt afspreken binnenkort'.
Het was van 5u tot 7u ('s ochtends) dus paar uurtjes geleden. Ik dacht Of een vriendin zit met haar telefoon mij een beetje te mindfucken (omdat ik wss een van de laatste jongens was die haar had gesmst omdat ik geslaagd was' OF ze is dronken en ze meent het niet OF ze is dronken en meent het wel, aangezien je nog wel eens ziet dat de waarheid juist naar buiten komt wanneer iemand dronken is.
Ik had wel het idee dat ze mij vroeger wel leuk vond en aangezien ik laatst contact met haar opnam dat ze misschien die gevoelens weer kreeg ofzo?
heb je al iets terug gestuurd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mjah geen zin om er eigenlijk een heel topic voor te gaan openen, het is toch iets wat later vandaag wel duidelijk zal worden door die persoon zelf, maar wou nu even snel een mening en dacht de SC is de perfecte plek =)
Klopt, in drie kwartier (korte sessie) had ik al een goede verhoging van readtempo en dit gaat nog wat verder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
ZOu ik doen, schijn je echt wat aan te hebben.
Over het weer beginnen, chicks dig that, hoor ik netquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Weet het ben rookie..![]()
Maar beter zo beginnen dan helemaal niks doen, en eeuuh eeuuh zeggen
Het nummer heet trouwens "I just wanna love you". Ben er eindelijk uit.quote:
Yes ofcourse, flink wat, maar waarschijnlijk viel ze net in slaap en ik kon ook niet meer in slaap komen na de hele nacht op te zijn geweest, dus besloten om maar niet te slapen en vanavond vroeg naar bed.quote:
das toch met die van n.e.r.d.?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het nummer heet trouwens "I just wanna love you". Ben er eindelijk uit.
flink wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:24 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Yes ofcourse, flink wat, maar waarschijnlijk viel ze net in slaap en ik kon ook niet meer in slaap komen na de hele nacht op te zijn geweest, dus besloten om maar niet te slapen en vanavond vroeg naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |