fipo?quote:
Fail!quote:
jajaquote:
ik maak geen grapje hoor, toen ik postte stond die bovenaanquote:
U-huuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef norich het volgende:
[..]
ik maak geen grapje hoor, toen ik postte stond die bovenaan
tjah, toch een beetje jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef norich het volgende:
[..]
ik maak geen grapje hoor, toen ik postte stond die bovenaan
quote:
zoietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan maar tot 2 uur 's nachts leren?
morgen tentamen?quote:
Idd, Engels is makkelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
beetje jammer dat je daar een her voor hebt
herkansing nog welquote:
had jij eigenlijk nog geluisterd?quote:
Wie zegt dat ik Engels moeilijk vind dan? Je weet toch niet hoe m'n tentamen eruit zietquote:
Waarom herkansen dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef norich het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Engels moeilijk vind dan? Je weet toch niet hoe m'n tentamen eruit ziet
Het is niet simpel woordjes en zinnetjes vertalen he. Ook kennis van land/cultuur en behandelde stof etc. Dus ook veel juridische shit.quote:
Ik heb geen geluid op de PC.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had jij eigenlijk nog geluisterd?
Henquote:
Die ene vogel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Raad eens wie er weer eens niet kan slapen
Bijnaquote:
quote:
Dat heb je goed terrecht, hier nog tot 1700 uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:18 schreef Under_Score het volgende:
ik heb lekker al weekendzo maar is slapen denk ik
Je hebt het verdiend jongenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef Under_Score het volgende:
heb er wel 7 dagen opzitten, en net 2 nachtdiensten gedraaid, ben nu wel toe aan weekend.
Nou! Heerlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, opperbest te pas weer, BIJNA WEEKEND!!
Oiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig is m'n wc gisteren overgelopen door de regen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig wel ja. Halve centimeter of zo... dat scheelt.quote:
Je WC staat buiten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Die aflevering heb ik ook gezien, daar moest ik dus ook meteen aan denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Halve centimeter of zo... dat scheelt.
Ooit een Dirty Jobs aflevering gezien waar iemand de uitwerpselen van de hele buurt in de kelder had liggen. Dat lot is met gelukkig bespaard gebleven.
Het zal je maar gebeuren...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook gezien, daar moest ik dus ook meteen aan denken
Verwacht het onverwachte, it's mequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben je niet voorspelbaar Teun...
Ik gok dat ik het wel vol kan houden vandaag, straks nog even 2 uur alleen rijden met eigen muziek dus komt goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
Nou! HeerlijkVoor zolang het duurt.
Plannen voor 't weekend?
Nuttige dagindeling.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen. Onderweg naar Ede voor 4 uurtjes stage en dan terug naar Enschede.
Had net mijn moeder aan de telefoon, die had het idee dat ze wist wat er gaat gebeuren. Maar ze heeft al 2 dagen niet meer gegetenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren...
Hoe is het met Cleo?
Jaaa... Hengevelde wist ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het wel vol kan houden vandaag, straks nog even 2 uur alleen rijden met eigen muziek dus komt goed.
Morshuis, Hengevelde en bruins waarschijnlijk.
[..]
Nuttige dagindeling.
Oh, verdorie zegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:16 schreef Redbaron het volgende:
Verdomme, moet ik vnaaf ook weer bier zoepn
quote:
Dat hoeft ook niet. Maar ik wist niet of dat dit weekend was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja, ik ga niet bijhouden wie wat lees hoor.
Oke, ja dat is dit weekend en volgens mij ook al afgelopen of volgende weekend, sowieso twee weekenden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
Dat hoeft ook niet. Maar ik wist niet of dat dit weekend was.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben ook ondertussen hard aan het twijfelen geslagen of ik vanmiddag wel mee wil naar de dierenarts.
What happened? Wie is Cleo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:11 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Had net mijn moeder aan de telefoon, die had het idee dat ze wist wat er gaat gebeuren. Maar ze heeft al 2 dagen niet meer gegeten
Ik ben ook ondertussen hard aan het twijfelen geslagen of ik vanmiddag wel mee wil naar de dierenarts.
hengevelde is maar 1 weekend dit jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ja dat is dit weekend en volgens mij ook al afgelopen of volgende weekend, sowieso twee weekenden.
Kijk aan, dan ben ik toch weer top geinformeerd, maar goed dat ik dan volgende week niet gaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:42 schreef rulerofdeath het volgende:
hengevelde is maar 1 weekend dit jaar
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Z'n naam is Stanley, hij kwam 7:59 ter wereld en weegt 243 gram...
Jij mag best molesteren hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:02 schreef boterbloempie het volgende:
Krea![]()
Tukkeltjezeg... ik heb je fobo een beetje gemolesteerd... zat n beetje vast ofzo zeg maar
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij mag best molesteren hoor...Ik ruim de boel wel op...
je hebt stanley dus even op de boot naar huis gezetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Z'n naam is Stanley, hij kwam 7:59 ter wereld en weegt 243 gram...
Hij had vast geen neusbotje om te brekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
je hebt stanley dus even op de boot naar huis gezet
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut, vakantie weer zo goed als voorbij
bijnaquote:
kut voor jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut, vakantie weer zo goed als voorbij
welkom op the interwebzzquote:
quote:
Dan moet je dat ding weggooienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gadverdamme, m'n (volle) vuilniszak meurt naar dat kleine stukje haring dat ik er gisteravond in heb gegooid
Deed ik ook, hij was volquote:
Dat laatste betwijfel ik eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:39 schreef haakon het volgende:
Douchen, spullen pakk'n voor Turkije, dan week Turkije onveilig maken,volgende week zaterdag Defqon. Zondag hopelijk nog levend.
heldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:39 schreef haakon het volgende:
Douchen, spullen pakk'n voor Turkije, dan week Turkije onveilig maken,volgende week zaterdag Defqon. Zondag hopelijk nog levend.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:39 schreef haakon het volgende:
Kon zijn dat je ook richting Turkije gingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
samen met de vriendin... vandaar ook die post van mij
nope, dat wordt richting De Koogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ook richting Turkije ging.
Verrassendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werd gebeld door een uitzendbureau rond half 5, uiteindelijk we nemen contact op met het bedrijf en je hoort zo nog van mij..
Nog steeds geen bericht terug
dat terugbellen van bedrijven is altijd waardeloosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werd gebeld door een uitzendbureau rond half 5, uiteindelijk we nemen contact op met het bedrijf en je hoort zo nog van mij..
Nog steeds geen bericht terug
[insert anale seks opmerking]quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze hadden wel een baantje voor me bij het rioolbedrijf
"diverse werkzaamheden"![]()
quote:
Nice!quote:
gefeliciteerdquote:
gefeliciteerdquote:
Gefeliquote:
Een Ford Mustang GT 390 fastback, de shelby is een speciale versie. Screenshot uit bullitt, film met één van de beste achtervolgingsscenes ooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Gefeli
Wat voorn auto is dat bij je usericon ?
mustang shelby ?
prima hoorquote:
Markoooquote:
T. ken jij ook lui die al 2 jaar 't huis te koop hebben staan en uit elkaar zijn? (of weet jij waar die wonen?)quote:
quote:
hej al een blonde stoot gevonden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Zit ff in Oblivion te rellen met een Breton Paladin
In Goor bedoel je? Ik ken wel mensen die uit elkaar zijn, maar geen 2 jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
T. ken jij ook lui die al 2 jaar 't huis te koop hebben staan en uit elkaar zijn? (of weet jij waar die wonen?)
die zijn uit mekaar en wonen nog samenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Goor bedoel je? Ik ken wel mensen die uit elkaar zijn, maar geen 2 jaar.
Nope, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
die zijn uit mekaar elkaar en wonen nog samen
Nee, wel een brunettequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej al een blonde stoot gevonden?
onze verloren zoonquote:
mijne is mooierquote:
Fuck yeah Waspquote:
Geheel onverwachte postquote:
dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
En nu is het genoeg, ik ga de barricades op, vechten voor mijn vrijheidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ik jammer.
dat wordt dus geen K..tN..k..n meer, justin
beetje sneuquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu is het genoeg, ik ga de barricades op, vechten voor mijn vrijheid
Wat een gezeik weer, en FOK! op zwart na een maand, wat een bullshitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Misstique het volgende:
bullshit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer, en FOK! op zwart na een maand, wat een bullshit.
Ik heb hier vaak genoeg ads via diensten als daisycon/cpc net of dat niets binnen brengtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:05 schreef rulerofdeath het volgende:
bullshit?
FOK! kost (volgens danny) 20-25k per maand. nou, ik heb dat zo even niet liggen
dat brengt wel iets binnen, maar blijkbaar stukken minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb hier vaak genoeg ads via diensten als daisycon/cpc net of dat niets binnen brengt. Daarbij leveren al die andere gekke overeenkomsten ook genoeg op.
Pricecheck onder andere, die gekke abbo's en dan die ibood links, en zo zullen er nog wel meer zijn (Prijsvragen bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
dat brengt wel iets binnen, maar blijkbaar stukken minder.
en welke andere gekke overeenkomsten?
Wat zullen die DieHard fokkers dan moeten met hun "leven"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Binnenkort geen fok meer![]()
![]()
Dan gaan we de wijde wereld in![]()
tjah, feit is gewoon dat het niet genoeg opleverd en dat adsense voor het leeuwendeel zorgt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pricecheck onder andere, die gekke abbo's en dan die ibood links, en zo zullen er nog wel meer zijn (Prijsvragen bijvoorbeeld).
quote:
Verhip, dat zoek ik ook, 2x PCI(-X) als het kanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand nog een 1GB netwerkkaartje over toevallig?
Ja he.quote:
Tja, eckte Fokkers hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja he.
Maar wat doe jij hier? Bas op visite en toch FOK!ken?
WTF, FOK! gaat off?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Binnenkort geen fok meer![]()
![]()
Dan gaan we de wijde wereld in![]()
ja cool hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WTF, FOK! gaat off?
Las het net ook al ergens
zoepertquote:Op zondag 19 juni 2011 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Basje ligt te slapen, ik drink rustig verder
Woon je hier ook in de regio?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:43 schreef Abbelsap het volgende:
Hmm.. goed bezig! Ik ga maar eens een filmpje kijken en dan huiswerk maken
Doe je best daar in het verre Groningenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:43 schreef Abbelsap het volgende:
Hmm.. goed bezig! Ik ga maar eens een filmpje kijken en dan huiswerk maken
Hek weinig aan, pa woont op 2u rijden, dus die kearl krijgt dit jaar wat later iets van me, als ik weer eens in Hulst benquote:Op zondag 19 juni 2011 13:06 schreef Mdrop het volgende:
En denken we allemaal nog even aan Vaderdag?
Ook een oplossingquote:Op zondag 19 juni 2011 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hek weinig aan, pa woont op 2u rijden, dus die kearl krijgt dit jaar wat later iets van me, als ik weer eens in Hulst ben
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hek weinig aan, pa woont op 12u vliegen, dus die kearl krijgt niet wat.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:29 schreef Redbaron het volgende:
de tering, Justin zit hier te stinken!!! Niet normaal meer
is het weer eens zover? Je moet hem ook niet uitdagenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:29 schreef Redbaron het volgende:
de tering, Justin zit hier te stinken!!! Niet normaal meer
Jij weet hoe het eraan toe kan gaan he?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:36 schreef omearos het volgende:
[..]
is het weer eens zover? Je moet hem ook niet uitdagen
quote:
met jullie 2 in 1 kamer als jullie zo bezig gaan is ongezondquote:Op zondag 19 juni 2011 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij weet hoe het eraan toe kan gaan he?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef omearos het volgende:
[..]
met jullie 2 in 1 kamer als jullie zo bezig gaan is ongezond
Soort van, ik woon op kamers in Groningen en zo'n 2 á 3 weekenden in de maand ga ik weer terug naar Enschede om mams hoi te zeggen en vrienden te zien enzo.quote:
Dit weekend in Enske.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe je best daar in het verre Groningen!!
En voor ik het vergeet: #Mooguh!
En daar mee speel je dan vader Jacob?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch een mooi vooruitzicht
Als ik woensdag te horen krijg dat ik ben geslaagd, koop ik mezelf:
[ afbeelding ]
En omdat ik dan 4 gitaren heb () moet ik ook zoiets:
[ afbeelding ]
Da's wel vetquote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, die kan ik namelijk vet goed op mn blokfluit, zouden we samen kunnen doen!
Ehm dat laat ik dan weer aan jou overquote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Da's wel vet
Met een metalriff eronder
Jij mag dan met de triangel, deal?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan kan je bij wouter in de studio opnemen
En Justin die screamtquote:Op zondag 19 juni 2011 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan kan je bij wouter in de studio opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |