abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98275026
hi allemaal, ik ben een meid van 31 jaar en werk al 4 jaar samen met een collega waar zoveel mee gebeurd is dat ik er een boek over kan schrijven. laat ik dit even beknopt optypen zodat jullie me dan beter kunnen raad geven eventueel op het einde.
die collega was geen gewone jongen, hij wilde me graag helpen hij en ik zijn beide wajong. ik werd op school gepest en van jongens kreeg ik nooit aandacht dus had ik geen ervaring met jongens. ook vriendschappelijk nauwelijks. en zeker niet van die verijkte versie waar die collega mee kwam. dus we groeide na elkaar toe. hij deed alles voor me, hielp me met alles. op het werk en erbuiten, er was een heuse chemie tussen ons maar niet verliefd ik begonn wel een beetje in de ban te raken maar dacht niet aan een realtie met hem of wat dan ook. vond het alleen maar gezellig met hem en wilde graag bij hem zijn want bij hem voelde ik me fijn.
hij knipoogde vaak, stopte met zijn werk, zei schat, knuffelde me ook eens zomaar, tilde me op voor de gekkigheid. en kletste me de oren van mijn hoofd af. had dus geen ervaring hiermee dus dacht echt die is gek op mij. en vooral toen hij me eens vroeg zal ik je naar huis brengen. zomaar.
heb hem uitgenodigd voor thee via leuk versje want durfde het niet persoonlijk. ik dicht graag maar vergat erbij dat dit soms te kan zijn en vooral bij jongens. bij hem dus ook maar hij kwam.
hebben veel met de wii gedaan, bioscoop 2x en wandelen ook. maar toen vond hij dat ik hem achterna liep en ging het mis. moet bekennen een beetje erg de weg kwijt te zijn geweest toen.
er viel iets voor en toen boze brief geschreven. zorgde vor omslag in samenwerking maar hij vergaf me. toen nog brieven geschreven want we kunnen niet meer praten. maar hielp soms.
nu is het helemaal
pi_98275137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef claudje1210 het volgende:
hi allemaal, ik ben een meid van 31 jaar en werk al 4 jaar samen met een collega waar zoveel mee gebeurd is dat ik er een boek over kan schrijven. laat ik dit even beknopt optypen zodat jullie me dan beter kunnen raad geven eventueel op het einde.
die collega was geen gewone jongen, hij wilde me graag helpen hij en ik zijn beide wajong. ik werd op school gepest en van jongens kreeg ik nooit aandacht dus had ik geen ervaring met jongens. ook vriendschappelijk nauwelijks. en zeker niet van die verijkte versie waar die collega mee kwam. dus we groeide na elkaar toe. hij deed alles voor me, hielp me met alles. op het werk en erbuiten, er was een heuse chemie tussen ons maar niet verliefd ik begonn wel een beetje in de ban te raken maar dacht niet aan een realtie met hem of wat dan ook. vond het alleen maar gezellig met hem en wilde graag bij hem zijn want bij hem voelde ik me fijn.
hij knipoogde vaak, stopte met zijn werk, zei schat, knuffelde me ook eens zomaar, tilde me op voor de gekkigheid. en kletste me de oren van mijn hoofd af. had dus geen ervaring hiermee dus dacht echt die is gek op mij. en vooral toen hij me eens vroeg zal ik je naar huis brengen. zomaar.
heb hem uitgenodigd voor thee via leuk versje want durfde het niet persoonlijk. ik dicht graag maar vergat erbij dat dit soms te kan zijn en vooral bij jongens. bij hem dus ook maar hij kwam.
hebben veel met de wii gedaan, bioscoop 2x en wandelen ook. maar toen vond hij dat ik hem achterna liep en ging het mis. moet bekennen een beetje erg de weg kwijt te zijn geweest toen.
er viel iets voor en toen boze brief geschreven. zorgde vor omslag in samenwerking maar hij vergaf me. toen nog brieven geschreven want we kunnen niet meer praten. maar hielp soms.
nu is het helemaal
Wtf. :?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_98275495
Duidelijk.

Ik zou hem proberen te contacten en proberen alles recht te praten zodat hij je weer voor de gekkigheid kan optillen en jij weer voor hem kan dichten!

[spoiler] :') [\spoiler]
pi_98275528
slecht samenwerken. maar ben kapot van verdriet. weet me geen raad meer. heb nog nooit zoveel gehuild in mijn leven als ik hem zie en dat is 4x per week huil ik iederen dag soms meerdere keren. zelfs als ik naast hem sta!. ik geef echt om hem. hij geloofd hier niet meer in en vertrouwd me niet meer. hij wil me niet weghebben en ik hem niet. doe alles om het goed te maken. wie zit of zat in zo'n situatie? we hebben zoveel herrineringen. hij zegt niks meer tegen me. is bang voor ruzie. ik durf niet meer met hem te werken, of iets te zeggen bang voor rotte reactie. kom werken met buikpijn, zenuwen en een brok in mijn keel. vertel me, hoe kom ik hier doorheen? ik doe alles voor hem en ben bereid voor onze samenwerking te vechten. en band. die nu wel kapot is. maar wil die herstellen. we gaan misschien dit jaar uit elkaar vanwege veranderingen.
ik wil ervoor gaan het dan goed tussen os te laten gaan. maar of dit nog lukt weet ik niet.

ik heb 2 berichten gepakt omdat mijn pc uitviel en ik weer bang was voor een 2e keer en ik niet steeds dit hele verhaal opnieuw wil typen. ik hoop dat iemand reageerd want heb mijn ouders en vrienden gek gemaakt deze 4 jaar en wil nu eens van een buitenstaander antwoord. groetjes claudje.
pi_98275532
Ik hou wel van 'to be continued' verhalen... ik denk dat TS nog met een smeuige uitsmijter komt!

Edit: tadaaa, zie boven mij *O*
pi_98275638
Ik lees niet wát er is voorgevallen. Do tell.
pi_98275650
luister ik heb pc problemen daarom 2 berichten dat jullie al zo snel kwamen met antwoorden had ik niet gedacht. en ik ben geen brugklasser, ik ben allang van school af.
pi_98275776
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef claudje1210 het volgende:
ik hoop dat iemand reageerd want heb mijn ouders en vrienden gek gemaakt deze 4 jaar en wil nu eens van een buitenstaander antwoord. groetjes claudje.
Ik zeg: neem het advies van je ouders en vrienden aan. Want ik denk niet dat je dit topic hier nog 4 jaar kunt volhouden.
pi_98275868
hij wlde me helpen, ik liet me niet helpen. hij heeft zoveel energie in mij gestopt dat hij thuis helemaal leeg was. dit deed hij om me klaar te stomen voor een andere werkplek mijn structuur is niet goed. dit zag ik niet en legde dit verkeerd uit als bemoeial. en voor de rest tja ik vond het leuk met hem maar hij zag het als achterna lopen. heb hem een hele boze brief geschreven waarvan niks van hem hel bleef en toen is het nogal logisch omgeslaan. hij iriteerd zich aan mijn werkwijze en ik aan de zijne. altijd hadden we woorden, nu minder, maar ik wil die leuke tijd weer terug laten komen. ik weet dat hier tijd voor nodig is. hopelijk krijgen we die. ik houd nu even op mijn pc is weer aan het protesteren.
pi_98276101
Sterkte TS maar die jongen kun je uit je hoofd zetten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98276188
ik hoef hem ook helemaal niet te hebben. ik wil het weer goed hebben tussen ons en om mensen belachelijk te maken als ze echt pc problemen hebben vind ik niet lollig. zit nota bene mijn vingers blauw te typen! ik brugklasser, jullie lijken zelf een stel kinderen.
pi_98276263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef claudje1210 het volgende:
ik hoef hem ook helemaal niet te hebben. ik wil het weer goed hebben tussen ons en om mensen belachelijk te maken als ze echt pc problemen hebben vind ik niet lollig. zit nota bene mijn vingers blauw te typen! ik brugklasser, jullie lijken zelf een stel kinderen.
Daarom moet je ook nooit iets proberen met vrienden. Het zal nu altijd vreemd aanvoelen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:01:27 #13
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98276334
Je bent te kleverig, daar heeft 'ie geen zin in, dus move on.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98276405
Nou nou nou. Je bent wel op fok he. Leedvermaak gaat hier dikwijls boven medeleven. Had je kunnen weten

OT

Kun je Uitleggen wat voor werk je doet en waarom je niet gewoon met hem kunt praten om het uit te leggen. Je klinkt, met alle vormen van respect, best wel labiel. Of dat idee krijg ik door je vreemde schrijfwerk

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 00:04:44 ]
pi_98276736
luister ik dacht dat ik hier op een serieus forum was, waar mensen kwamen die echt een reactie plaatste met hun ervaringen, maar heb me duidelijk vergist. hier zitten de schoolkinderen op de site die vroeger bij me op school zaten, het leuk vonden om te pesten en het nog steeds leuk vinden. hier vraag ik niet voor. zit al 4 jaar in de shit en heb geen zin om nog meer onzin van jullie. en trouwens te kleverig, dat hij me over mijn bovenbeen aaide, me knuffelde helemaal front hug he, is dit dan niet kleverig? maar goed, heb het gezien hier, ik ga wel naar een volwassen forum. heb spijt dat ik het verteld heb. ga kijken hoe ik het kan verwijderen. jullie zien het als vermaak maar dit is het absoluut niet.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:10:25 #16
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98276779
Ik geef je een serieus antwoord, je zit alleen te miepen over een paar niet-serieuze reacties.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98276936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Catbert het volgende:
Ik geef je een serieus antwoord, je zit alleen te miepen over een paar niet-serieuze reacties.
kan wel zijn maar hier heb ik niet mijn verhaal voor verteld er zijn genoeg andere onderwerpen die veel minder shit zijn, dat daar maar van deze flauwekul komt maar niet bij mij. groetjes,
pi_98276986
Waarom ben je niet met hem naar bed geweest dan?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:15:58 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98277051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef claudje1210 het volgende:
kan wel zijn maar hier heb ik niet mijn verhaal voor verteld er zijn genoeg andere onderwerpen die veel minder shit zijn, dat daar maar van deze flauwekul komt maar niet bij mij. groetjes,
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
Je bent te kleverig, daar heeft 'ie geen zin in, dus move on.
Daar. Probleem opgelost.
pi_98277237
met hem naar bed geweest? nee joh, dat bedoel ik dus, hier dacht ik helemaal niet aan. en met een colleganaar bed gaan vind ik al helemaal niks. en ik ben niet labiel, ik schrijf zo omdat ik zoveel mogelijk wil zeggen op hetzelfde moment. inderdaad fok ik had het kunnen weten. jullie nivo is me te laag en te kinderachtig dus ik ben foetsie.
pi_98277291
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef claudje1210 het volgende:
met hem naar bed geweest? nee joh, dat bedoel ik dus, hier dacht ik helemaal niet aan. en met een colleganaar bed gaan vind ik al helemaal niks. en ik ben niet labiel, ik schrijf zo omdat ik zoveel mogelijk wil zeggen op hetzelfde moment. inderdaad fok ik had het kunnen weten. jullie nivo is me te laag en te kinderachtig dus ik ben foetsie.
Hij wel.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:22:01 #22
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98277311
Zeg sufkut; je hebt dit ook wel een beetje aan jezelf te danken he :')
pi_98277455
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Zeg sufkut; je hebt dit ook wel een beetje aan jezelf te danken he :')
jouw spreektaal is toch van het allerlaagste nivo hoor. ik kan wel een SUFKUT zijn maar jij bent een onbeschoft mormel
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:28:53 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98277572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef claudje1210 het volgende:
jouw spreektaal is toch van het allerlaagste nivo hoor. ik kan wel een SUFKUT zijn maar jij bent een onbeschoft mormel
Oh, trust me, ik kan nog veel 'lager'. Je bent een sufkut omdat je alleen ingaat op de mensen die lopen te rellen (en dat heb je wel een beetje aan jezelf te danken met je onsamenhangende verhaal in 2 delen) en niet op de mensen die serieus op je ingaan. Idem bij mij; je negeert wat ik zeg totdat ik je een sufkut noem, en dan is het opeens wel de moeite waard :')
pi_98277887
luister dat ik pc problemen krijg als ik typ dat ie uitvalt erg ik me aan, en om dan niet alles opnieuw te moeten typen dacht ik maak 2 berichten. de mensen liggen toch te slapen. wist ik veel dat op dit uur nog zo actief gescrheven werdt. maar ik wil dit topic sluiten want men moet zijn of haar verdriet niet aan vreemden vertellen want die kennen je niet en kunnen het dus belachelijk maken. zeker er zitten een paar serieuze antwoorden bij maar die kan ik maar op 1 hand tellen, en catbert, is dit nu echt allemaal nodig? nou goed zoals ik al zei ik ga aan de moderator vragen dit topic te sluiten want het heeft geen waarde meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')