Wtf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef claudje1210 het volgende:
hi allemaal, ik ben een meid van 31 jaar en werk al 4 jaar samen met een collega waar zoveel mee gebeurd is dat ik er een boek over kan schrijven. laat ik dit even beknopt optypen zodat jullie me dan beter kunnen raad geven eventueel op het einde.
die collega was geen gewone jongen, hij wilde me graag helpen hij en ik zijn beide wajong. ik werd op school gepest en van jongens kreeg ik nooit aandacht dus had ik geen ervaring met jongens. ook vriendschappelijk nauwelijks. en zeker niet van die verijkte versie waar die collega mee kwam. dus we groeide na elkaar toe. hij deed alles voor me, hielp me met alles. op het werk en erbuiten, er was een heuse chemie tussen ons maar niet verliefd ik begonn wel een beetje in de ban te raken maar dacht niet aan een realtie met hem of wat dan ook. vond het alleen maar gezellig met hem en wilde graag bij hem zijn want bij hem voelde ik me fijn.
hij knipoogde vaak, stopte met zijn werk, zei schat, knuffelde me ook eens zomaar, tilde me op voor de gekkigheid. en kletste me de oren van mijn hoofd af. had dus geen ervaring hiermee dus dacht echt die is gek op mij. en vooral toen hij me eens vroeg zal ik je naar huis brengen. zomaar.
heb hem uitgenodigd voor thee via leuk versje want durfde het niet persoonlijk. ik dicht graag maar vergat erbij dat dit soms te kan zijn en vooral bij jongens. bij hem dus ook maar hij kwam.
hebben veel met de wii gedaan, bioscoop 2x en wandelen ook. maar toen vond hij dat ik hem achterna liep en ging het mis. moet bekennen een beetje erg de weg kwijt te zijn geweest toen.
er viel iets voor en toen boze brief geschreven. zorgde vor omslag in samenwerking maar hij vergaf me. toen nog brieven geschreven want we kunnen niet meer praten. maar hielp soms.
nu is het helemaal
Ik zeg: neem het advies van je ouders en vrienden aan. Want ik denk niet dat je dit topic hier nog 4 jaar kunt volhouden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef claudje1210 het volgende:
ik hoop dat iemand reageerd want heb mijn ouders en vrienden gek gemaakt deze 4 jaar en wil nu eens van een buitenstaander antwoord. groetjes claudje.
Daarom moet je ook nooit iets proberen met vrienden. Het zal nu altijd vreemd aanvoelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef claudje1210 het volgende:
ik hoef hem ook helemaal niet te hebben. ik wil het weer goed hebben tussen ons en om mensen belachelijk te maken als ze echt pc problemen hebben vind ik niet lollig. zit nota bene mijn vingers blauw te typen! ik brugklasser, jullie lijken zelf een stel kinderen.
kan wel zijn maar hier heb ik niet mijn verhaal voor verteld er zijn genoeg andere onderwerpen die veel minder shit zijn, dat daar maar van deze flauwekul komt maar niet bij mij. groetjes,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Catbert het volgende:
Ik geef je een serieus antwoord, je zit alleen te miepen over een paar niet-serieuze reacties.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef claudje1210 het volgende:
kan wel zijn maar hier heb ik niet mijn verhaal voor verteld er zijn genoeg andere onderwerpen die veel minder shit zijn, dat daar maar van deze flauwekul komt maar niet bij mij. groetjes,
Daar. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
Je bent te kleverig, daar heeft 'ie geen zin in, dus move on.
Hij wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef claudje1210 het volgende:
met hem naar bed geweest? nee joh, dat bedoel ik dus, hier dacht ik helemaal niet aan. en met een colleganaar bed gaan vind ik al helemaal niks. en ik ben niet labiel, ik schrijf zo omdat ik zoveel mogelijk wil zeggen op hetzelfde moment. inderdaad fok ik had het kunnen weten. jullie nivo is me te laag en te kinderachtig dus ik ben foetsie.
jouw spreektaal is toch van het allerlaagste nivo hoor. ik kan wel een SUFKUT zijn maar jij bent een onbeschoft mormelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Zeg sufkut; je hebt dit ook wel een beetje aan jezelf te danken he
Oh, trust me, ik kan nog veel 'lager'. Je bent een sufkut omdat je alleen ingaat op de mensen die lopen te rellen (en dat heb je wel een beetje aan jezelf te danken met je onsamenhangende verhaal in 2 delen) en niet op de mensen die serieus op je ingaan. Idem bij mij; je negeert wat ik zeg totdat ik je een sufkut noem, en dan is het opeens wel de moeite waardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef claudje1210 het volgende:
jouw spreektaal is toch van het allerlaagste nivo hoor. ik kan wel een SUFKUT zijn maar jij bent een onbeschoft mormel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |