Had dat ff een paar dagen eerder gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:31 schreef RandomMoron het volgende:
ik had het probleem in Maleisie dat mijn haar de hele tijd zo slap word en gaat hangen/pluizen. Dus Big had me goed van pas gekomen of seanik.
Je gaat toch Rehab gebruiken voor je gekleurde haar? Ben erg benieuwd of je kleur eerder vervaagt want ben nog steeds aan het twijfelen of ik het wel moet doen! Gebruik je Retread erna of heb je een andere conditioner?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil sowieso nieuwe Rehab en Slammerrrr! Verder moet ik even kijken. Mijn Big is ook op, maar ik heb mijn haar (chemisch) gekleurd, dus dan moet ik even geen Big gebruiken.
Ja, daarom is o.a. Rehad niet zo'n goed idee. Dat geldt ook voor Big, die "strippen" je haarkleur. Normaal boeit het mij (ook) niet zo, maar ik heb er nu koper inzitten en dat valt te goed op als dat eruit gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef Susi het volgende:
Ik gebruik Rehab en Retread voor mijn chemisch gekleurde haar en zie bij elke douchebeurt, zeker in het begin, een wat donkerdere kleur uit mijn haar komen en het putje instromen.
Nee, stom he? Hartstikke grote stad hier. 5 miljoen inwoners geloof ikquote:
A jah, precies. Ik ga denk ik de volgende keer kijken bij de henna's van Lush.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daarom is o.a. Rehad niet zo'n goed idee. Dat geldt ook voor Big, die "strippen" je haarkleur. Normaal boeit het mij (ook) niet zo, maar ik heb er nu koper inzitten en dat valt te goed op als dat eruit gaat.
Dat lijkt mij teveel gedoe. Ik ben lui, dus laat het altijd bij de kapper doen, haha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef Susi het volgende:
[..]
A jah, precies. Ik ga denk ik de volgende keer kijken bij de henna's van Lush.
Je gaat toch de i love juicy testen, ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik ook.
Ik ben gisteren in Den Bosch geweest en heb de sweet & shower gekocht. Volgens mij is dat niets voor mij, maar ja... Het goede doel he!
Verder nog twee gratis maskertjes en proefjes : dirty sg, love lettuce en I love juicy
Jup! Maar ik weet niet of het nu heel slim is met gekleurd haar maar ach...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:39 schreef agenda het volgende:
[..]
Je gaat toch de i love juicy testen, ben benieuwd wat je er van vind.
Heb je nog lekker gegeten in Vught of ben je ergens anders geweest?
+ Je hebt nu Sweet & Shower voor het goede doel & er komt waarschijnlijk nog een niet-zoete douchegel (nieuw)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:57 schreef agenda het volgende:
O ja klopt, nu weet ik het weer.![]()
Er zijn tooth tabs met smaakjes nieuw en IRM komt als het goed is in augustus vast in het assortiment.
Eerst was het alleen in The UK & nu ook te koop in NL (¤5.95). Ik vind het alleen superrr stinken, dus ik weet nog niet of ik het ga gebruikenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:00 schreef miss--moana het volgende:
sweet & shower was toch van korte duur?? Of hebben ze hem er snel weer ingegooit?
Drop was het toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerst was het alleen in The UK & nu ook te koop in NL (¤5.95). Ik vind het alleen superrr stinken, dus ik weet nog niet of ik het ga gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |