Ik kreeg bij mijn schimmelende al gebruikte product ook geen antwoord van Lush... totdat ik een pakketje had gemist van.. Lush? Hadden ze een nieuwe product ter vervanging opgestuurd met een lief briefjequote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik had vandaag toch wel een reactie van Lush verwacht..
Hmm okay. Gelukkig ben ik de hele week haast niet thuis overdag (behalve morgen).quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn schimmelende al gebruikte product ook geen antwoord van Lush... totdat ik een pakketje had gemist van.. Lush? Hadden ze een nieuwe product ter vervanging opgestuurd met een lief briefje
Hou de brievenbus dus maar even in de gaten
Heb je wel je adres erbij gezet?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay. Gelukkig ben ik de hele week haast niet thuis overdag (behalve morgen).
Emh nee. Ik wilde er niet al te automatisch vanuit gaan dat ze me wel een nieuwe zouden sturen.quote:
Nou ja, dan hoop ik dat ze het fatsoen hebben om een mailtje terug te sturen. Ik heb niet zoveel zin om helemaal naar Den Bosch of Amsterdam te kleppen.quote:
Oh, ik hoorde dat ze dat vaak deden, dus ik dacht, waarom niet... bij m'n werkmail staat m'n adres er ook automatisch bij, dus ik had het d'r al bijstaan voordat ik er echt erg in had. Niet over nagedacht dat ze het ook wel zo kunnen interpreteren...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Emh nee. Ik wilde er niet al te automatisch vanuit gaan dat ze me wel een nieuwe zouden sturen.
Ik heb wel een mailorderbestelling gedaan met hetzelfde emailadres. Misschien kunnen ze het zo ook wel zien. Ik zie het wel. Als ze morgen nog niet hebben gereageerd, doe ik er nog wel een mailtje achteraan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde dat ze dat vaak deden, dus ik dacht, waarom niet... bij m'n werkmail staat m'n adres er ook automatisch bij, dus ik had het d'r al bijstaan voordat ik er echt erg in had. Niet over nagedacht dat ze het ook wel zo kunnen interpreteren...
Vriendje zei: "Ja, logisch dat ze een goede klantenservice hebben en een nieuw product sturen, weet je hoe duur lush wel niet is... anders ben je na 1x een beschimmeld product genezen".
Je hebt groot gelijk! Heeft de winkel uit A'dam geen twitter/FB waarop je kunt reageren?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailorderbestelling gedaan met hetzelfde emailadres. Misschien kunnen ze het zo ook wel zien. Ik zie het wel. Als ze morgen nog niet hebben gereageerd, doe ik er nog wel een mailtje achteraan.
Jawel, maar die zullen dan waarschijnlijk ook zeggen dat ik wel langs kan komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Heeft de winkel uit A'dam geen twitter/FB waarop je kunt reageren?
Ja, poep. Dan zeg je toch gewoon dat dat totaal niet haalbaar is voor je en of je misschien naar DB mag? Bedoel; even simpel.... Kunnen ze in DB zien waar je het gehaald hebt?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jawel, maar die zullen dan waarschijnlijk ook zeggen dat ik wel langs kan komen.
Volgens de FB van Den Bosch maakte het niet uit waar ik hem terug breng, maar zowel Amsterdam als Den Bosch is voor mij een uur reizen. (Den Bosch is 5 minuten korter ofzo!)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, poep. Dan zeg je toch gewoon dat dat totaal niet haalbaar is voor je en of je misschien naar DB mag? Bedoel; even simpel.... Kunnen ze in DB zien waar je het gehaald hebt?
Ik had geweldige foto's gestuurd... humm.. die stonden ook in het vorige topic volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dus dan heb ik liever dat ze het even opsturen.
Dat is wel een goede service danquote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik had geweldige foto's gestuurd... humm.. die stonden ook in het vorige topic volgens mij.
Ik had hem gekocht bij Den Haag, niet eens via mailorder ofzo... ben super blij dat ze het hadden opgestuurd.
Haha, ben benieuwd!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel een goede service dan
Er is hoop Dwyn!
Dat is gestoord! En ik meen het nog ook!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:03 schreef kahlie het volgende:
Noehs, waarom moet Lush nou Paypal accepteren... gisteren hoorde ik dat er nog een verrekening aankomt op mijn Paypal rekening...
De verleiding
Noehs! Zeg eens tegen me dat een leuke doos bestellen, enkel voor de doos, omdat je geen bad hebt voor bruisballen IDIOOT is en dat ik niet mag!
Oh bah Zo zonde!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is gestoord! En ik meen het nog ook!
Ik bestel voorlopig niet meer. Dat gezeik met mijn laatste order is nog niet klaar! Zowel lush als dhl maakt fout na fout na fout. Bestel wel met anderen mee voortaan.
Jaaaaa... ik ben gek op mooie dozen. Ik heb er dus nogal wat in m'n huis staan. Van mooie blikjes tot houten dozen, tot chineze leren dozen tot... you name it... ik kan er geen genoeg van krijgen... Het peperkoekenhuisje van de kerst Lush-serie doet dienst als viltjes doos op de bijzet tafel. Ziet er schattig uit en dan liggen die bierviltjes uit het zichtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Hmm... Wil je die limited doos gaan bestellen?
Dank dank! Dat moest ik net even horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |