abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:48:34 #1
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98262881
Discussie hier. Ik denk zelf dat die liefdegevende behandeling die in o.a. Canada toegepast wordt de beste methode is. Je ziet vaak bij mensen waarbij pedofilie ontstaat, dat de oorzaak hiervan sociale isolatie is. Sociale activiteiten voor deze mensen is misschien wel een goede oplossing.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_98263177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Discussie hier. Ik denk zelf dat die liefdegevende behandeling die in o.a. Canada toegepast wordt de beste methode is. Je ziet vaak bij mensen waarbij pedofilie ontstaat, dat de oorzaak hiervan sociale isolatie is. Sociale activiteiten voor deze mensen is misschien wel een goede oplossing.
Ik denk dat kleuterknuffelen niet echt de juiste methode is...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 22:18:09 #3
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_98271013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Sociale activiteiten voor deze mensen is misschien wel een goede oplossing.
Wat stel je dan voor?

En hoe onderbouw je deze stelling?

(Want ik geef er namelijk geen ene moer om dat deze mensen sociaal geïsoleerd raken omdat zij ook duidelijk de sociale grenzen niet kennen, en andere mensen (kinderen plus omgeving ervan) hun levens voorgoed en dramatisch verwoesten)
Are you fokking to me?
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:41:12 #4
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98275384
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik denk dat kleuterknuffelen niet echt de juiste methode is...
Hmm.... en je denkt dat gevangenissen een betere oplossing zijn? Je lost er het probleem niet mee op, omdat die mensen gewoon weer dezelfde fout ingaan als ze uit de gevangenis zijn zonder geholpen te zijn. Als je ze TBS geeft, lijkt dat mij ook vrij weinig uit te maken, aangezien ze die perverse gedachtes houden op die manier. Het is bewezen dat bij de methode in Canada, waarbij ze in sociale activiteiten betrokken worden, dat ze zo'n band opbouwen met een begeleider, dat ze hen zelfs opbellen als ze weer de neiging krijgen om een kind iets aan te doen, waardoor meer misdaden voorkomen worden.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:45:01 #5
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98275580
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor?

En hoe onderbouw je deze stelling?

(Want ik geef er namelijk geen ene moer om dat deze mensen sociaal geïsoleerd raken omdat zij ook duidelijk de sociale grenzen niet kennen, en andere mensen (kinderen plus omgeving ervan) hun levens voorgoed en dramatisch verwoesten)
Je kunt er wel geen moer om geven dat deze mensen sociaal geïsoleerd raken omdat ze de grenzen niet kennen, maar daarmee los je het probleem niet op dat ze de omgeving van kinderen verwoesten. In principe vergroot je het probleem alleen maar, omdat je die mensen, hoe verschrikkelijk hun daden en gedachtes ook zijn, eerst zelf moet helpen een stabiele en sociale omgeving te creëren, eer dat je wilt dat ze zich niet meer vergrijpen aan kinderen. Je ziet steeds bij die mensen dat ze door sociale isolatie toenadering zoeken tot kinderen, omdat het contact met volwassenen voor hen faalt. Je hebt hierbij twee mogelijkheden, óf je toont hier begrip voor en probeert sociale activiteiten met deze mensen te ondernemen, zodat je het leven van meer kinderen en van een pedofiel redt, tenslotte worden minder kinderlevens verwoest en is er ook iemand die socialer is geworden, een win-win-situatie, óf je kiest ervoor om op je gevoelens af te gaan, deze mensen buiten te sluiten, en eraan bij te dragen dat er meer kinderlevens verwoest worden, omdat je de oorzaak niet wil aanpakken.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_98276922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Hmm.... en je denkt dat gevangenissen een betere oplossing zijn? Je lost er het probleem niet mee op, omdat die mensen gewoon weer dezelfde fout ingaan als ze uit de gevangenis zijn zonder geholpen te zijn. Als je ze TBS geeft, lijkt dat mij ook vrij weinig uit te maken, aangezien ze die perverse gedachtes houden op die manier. Het is bewezen dat bij de methode in Canada, waarbij ze in sociale activiteiten betrokken worden, dat ze zo'n band opbouwen met een begeleider, dat ze hen zelfs opbellen als ze weer de neiging krijgen om een kind iets aan te doen, waardoor meer misdaden voorkomen worden.
Wat aan TBS is er dan precies zo slecht?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_98292506
Ballen er af
  zaterdag 18 juni 2011 @ 02:26:10 #8
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98323510
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wat aan TBS is er dan precies zo slecht?
Als je TBS geeft betwijfel ik of ze van die gedachtes afkomen, aangezien je iemand die homoseksuele gevoelens heeft daar ook niet vanaf kan brengen door TBS. Nou moet ik zeggen dat het wel verschilt, omdat pedofilie ontstaat en homoseksualiteit neem ik aan niet. Als je mensen een TBS behandeling geeft haal je ze nog niet uit de sociale isolatie, en dat is mijn kernpunt. Die sociale isolatie is vaak de oorzaak van het ontstaan van pedofilie, als je die oorzaak wegneemt, die sociale isolatie, hoeven die mensen zich niet op kinderen te gaan richten. Is het je niet opgevallen dat die bekende Nederlandse pedofiel, Ad van den Berg er niet mooi uit ziet wat betreft zijn uiterlijk? Dit houdt denk ik verband met zijn pedofilie, aangezien zo iemand door zijn uiterlijk geen goede relaties kan leggen met andere mensen. Het gevolg is dat hij een band wil proberen op te bouwen met kinderen, omdat het met andere volwassenen niet lukt. Het is denk ik een sociaal overlevingsmechanisme, ik weet ook niet waarom de natuur dat anders zo gemaakt heeft.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:37:39 #9
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98335629
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef Kapitein_Holbaard het volgende:
Ballen er af
Waarom zegt u niet gewoon dat u pleit voor het toepassen van middeleeuwse technieken.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:48:09 #10
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98341819
Mijn vraag is waarom hier zoveel kortzichtige reacties op komen. Heeft dat te maken met sentimenten of dat dit een gevoelig onderwerp is of iets dergelijks?
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_98387508
Even mijn afschuw links laten liggend, anders krijg je net als bovenstaande opmerkingen en dat was niet de doel van je discussie:

Ik denk niet dat therapie dit soort geestenziekheid kan genezen en denk dat het bewerken van bepaalde delen van de hersenen die dit soort gevoelens doen laten uiten met shocktherapie een betere maatregel is. Er zijn hier onderzoeken naar geweest maar ik heb nooit gehoord of gelezen dat dit daadwerkelijk helpt en ook wordt uitgevoerd.

Pedofilie komt niet alleen voort uit sociale isolement denk ik. Het zijn ook vaak gewoon seksuele gevoelens die mensen hebben naar jongere wezens. En ondanks dat het walgelijk is komt het in de dierenrijk ook voor en is het helaas een natuurlijk iets.

Voor mannelijke pedofielen schijnt dat het toe dienen van oestrogeen dat soort lustgevoelens wegneemt. Voor vrouwen werkt dit niet ( ja ook die kunnen pedofiel zijn). Dus ik denk dat het met een therapie in de vorm van praten goed gaat komen, ik denk dat je de trigger moet uitschakelen. Dat lijkt mij voor alle partijen het beste
  maandag 20 juni 2011 @ 14:05:01 #12
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98410154
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef knuffelkonijntje het volgende:
Even mijn afschuw links laten liggend, anders krijg je net als bovenstaande opmerkingen en dat was niet de doel van je discussie:

Ik denk niet dat therapie dit soort geestenziekheid kan genezen en denk dat het bewerken van bepaalde delen van de hersenen die dit soort gevoelens doen laten uiten met shocktherapie een betere maatregel is. Er zijn hier onderzoeken naar geweest maar ik heb nooit gehoord of gelezen dat dit daadwerkelijk helpt en ook wordt uitgevoerd.

Pedofilie komt niet alleen voort uit sociale isolement denk ik. Het zijn ook vaak gewoon seksuele gevoelens die mensen hebben naar jongere wezens. En ondanks dat het walgelijk is komt het in de dierenrijk ook voor en is het helaas een natuurlijk iets.

Voor mannelijke pedofielen schijnt dat het toe dienen van oestrogeen dat soort lustgevoelens wegneemt. Voor vrouwen werkt dit niet ( ja ook die kunnen pedofiel zijn). Dus ik denk dat het met een therapie in de vorm van praten goed gaat komen, ik denk dat je de trigger moet uitschakelen. Dat lijkt mij voor alle partijen het beste
Wat je zegt klopt, ik heb ook al eens een necrofiele vogel op televisie gezien die seks had met een dode vogel, echt heel vreemd. Ook kunnen inderdaad ook vrouwen pedofiel zijn, alleen is het bij vrouwen minder opvallend, omdat de omgang met kinderen bij vrouwen als normaal wordt gezien. Wat je zegt van die shocktherapie zou misschien een goede oplossing kunnen zijn inderdaad... Dat toedienen van oestrogeen zou inderdaad ook wel goed zijn. Wordt dit ook gedaan in de praktijk? Van TBS weet ik de werking niet zeker, omdat je ook weleens ziet dat pedofielen die weer vrijgelaten worden, weer opnieuw de fout ingaan dacht ik. Misschien is een combinatie van tegenwerken van sociale isolatie, oestrogeen en gesprekken voeren wel de beste oplossing.

Ik ben het overigens met je eens dat pedofilie walgelijk is, daarom is het belangrijk om erover na te denken hoe je het bestrijdt.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_99180927
verbranden.
pi_99185998
Chemische castratie, dat verklaarde een (veroordeelde) pedofiel ook op tv.
Andere manier is er niet om de drang te dempen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 05:37:54 #15
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_99186003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 05:33 schreef Stokstaart het volgende:
Chemische castratie, dat verklaarde een (veroordeelde) pedofiel ook op tv.
Andere manier is er niet om de drang te dempen.
Ik geef deze man voor een keer gelijk.
pi_99205492
Opsluiten in een isoleercel met alleen een bot mes, elk uur in elkaar schoppen net zolang tot hij het zat is en het mes pakt waarme hij zijn eigen 50x moet steken voordat hij dood is!

Fok mensen rechten! deze mensen verdienen geen rechten!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:51:04 #17
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99250410
Pedofielen goed behandelen? Dacht het dus niet. Gewoon zoals in de VS. Voor de rest van hun leven in de gaten blijven houden, bij overtredingen (zoals echt verkrachting e.d.) hele hoge straffen opleggen en nooit uit systemen verwijderen zodat ze nergens meer makkelijk aan het werk kunnen.

Zulke zieke mensen moet je niet in de samenleving willen. Wat zij doen is gewoon ongehoord. Iemand kan ook zeggen dat hij als moordenaar ''geboren is''. Moet je hem dan ook zijn gang laten gaan of medelijden met hem hebben? Nee dus.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:20:42 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106501362
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:51 schreef computerprobleem het volgende:
Pedofielen goed behandelen? Dacht het dus niet. Gewoon zoals in de VS. Voor de rest van hun leven in de gaten blijven houden, bij overtredingen (zoals echt verkrachting e.d.) hele hoge straffen opleggen en nooit uit systemen verwijderen zodat ze nergens meer makkelijk aan het werk kunnen.

Zulke zieke mensen moet je niet in de samenleving willen. Wat zij doen is gewoon ongehoord. Iemand kan ook zeggen dat hij als moordenaar ''geboren is''. Moet je hem dan ook zijn gang laten gaan of medelijden met hem hebben? Nee dus.
In Amerika kom je al op die lijst als je wildplast man :') Sta je daar voor altijd als zedendelinquent te boek, leuk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')