quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, of ze er kijkgaten in willen maken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde je niet dom noemen Muis, dom dat is een heel ander genre
![]()
Pluspunten voor je TT though
I know you will beebjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]dankjewel voor het vertrouwen!
I'm going to make you proud tomorrow.
Ik ben beter dan de misterquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Nepdove![]()
Alhoewel, dat moet wel episch zijn, die dingen uitzetten en dan keihard meeblehren
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben beter dan de mister
Maar dat is ook niet zo moeilijk.
Toen ik doof was omdat mijn hoorapparaat een grote beurt kreeg in Engeland, kwam Guitar Hero uit en ik rockte meteen de pan uit.
Deafness Schmeafness.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had net ruzie bij het hondenveld met een man van een jaar of 50![]()
Andere..normaal is die vrouw er meestal en dat hondje is gewoon een stom ding die ze in het hondenveld gooien en die hond wil er het liefst gelijk uit. Naja Jazz rent gewoon elke keer op dat hondje af.. ff wild doen, baas spelen..en dan is het goed en wil ze lekker spelen met dat hondje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij nou zo aso of zijn al die andere mensen dat?
dat wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen kijken met je knieën is best een skill though!
zijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij nou zo aso of zijn al die andere mensen dat?
altijd de anderquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Andere..normaal is die vrouw er meestal en dat hondje is gewoon een stom ding die ze in het hondenveld gooien en die hond wil er het liefst gelijk uit. Naja Jazz rent gewoon elke keer op dat hondje af.. ff wild doen, baas spelen..en dan is het goed en wil ze lekker spelen met dat hondje.
Maar die mensen denken dat Jazz die hond aanvalt en bijt, terwijl Jazz dus echt niet bijt. Die man iets naar Jazz gooien en hij wilde al het veld in. Dus ik boos roepen dat die normaal moest doen en Jazz niks deed. Dat hij zon beest dan niet in het veld moet doen als andere honden niet aan hem mogen komen. Hij zeggen dat als het nog een keer gebeurd hij Jazz wel het veld af zal sleuren en in elkaar zal trappen.
En toen zei ik dat ik hem wel in elkaar zou slaan danEn toen kwam hij boos op mij aflopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |