succes manquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Etsu het volgende:
Nou, daar ben ik weer.
Doorgegeven dat ik geschiedenis ga herkansen, zaterdag, zondag en dinsdag vrij gekregen zodat ik naar een examencursus kan en kan leren.
Die geschiedenis ga ik gewoon halen verdomme, zodat ik volgend jaar maar 2/3 vakken hoef te doen.
Je hebt griep gr grquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef xCore het volgende:
GODVER IK WIL OOK MIJN UITSLAG WETEN DIT DAT
Da's wel zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb je het volgend jaar toch iets minder druk....?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef xCore het volgende:
GODVER IK WIL OOK MIJN UITSLAG WETEN DIT DAT
Ik ga dat studeren volgend jaar, ik kan je wel helpen lijkt mequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
Ik wil iedereen verzoeken die informatica in zijn pakket heeft, mij te DM'en/PM'en.
Ik heb dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
Ik wil iedereen verzoeken die informatica in zijn pakket heeft, mij te DM'en/PM'en.
Joehoe!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef JochemP het volgende:
Geslaagd![]()
Helaas wou mijn mentor geen cijfers door de telefoon zeggen, alleen dat het een mooie lijst was
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef JochemP het volgende:
Geslaagd![]()
Helaas wou mijn mentor geen cijfers door de telefoon zeggen, alleen dat het een mooie lijst was
Ik herkansingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |