Ik loop het risico maar niet, ongeacht wat ze beweren.quote:
Neem dan een dual boot met Windows 7.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik loop het risico maar niet, ongeacht wat ze beweren.
Nu moet ik alleen nog dual boot met windows, want ik wil eindelijk wel eens weer need for speed, de Porsche versie spelen
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
4us, toen knapte ik definitief af op Doe mMaar.
Usenet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als iemand nog wat nodig heeft (Office nederlandstalig kan niet meer, want software mag maar één keer besteld worden)
[ afbeelding ]
Voordat ik goed ga lezen, is dat een soort van vmware, want dat schijnt niet echt goed te werken met games.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Dementor het volgende:
@Teun, je hoeft trouwens geen dual boot te nemen voor games.
Die kun je ook onder Mac OS runnen met een applicatie.
http://www.winehq.org/
Je emuleert, vmware is veel zwaarder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voordat ik goed ga lezen, is dat een soort van vmware, want dat schijnt niet echt goed te werken met games.
ga je gamen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voordat ik goed ga lezen, is dat een soort van vmware, want dat schijnt niet echt goed te werken met games.
windows dan heb je heel veel antivirus nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik loop het risico maar niet, ongeacht wat ze beweren.
Nu moet ik alleen nog dual boot met windows, want ik wil eindelijk wel eens weer need for speed, de Porsche versie spelen
Onyx.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
windows dan heb je heel veel antivirus nodig.
Een goed programma voor je onderhoud is: Snow Leopard Cache Cleaner.
Ik draai OSX.
Komend weekend maar eens kijken, vanavond eerst familiebezoek en tegelijkertijd ouders van een appartement behorend bij het bejaardentehuis naar nu echt intern in een nieuw gebouw verhuizen. Drama, want alles moet mee en dat kan niet, want past nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je emuleert, vmware is veel zwaarder.
Ik heb op tweakers goede berichten over Wine gelezen i.c.m. de zwaardere spellen van dit moment.
Ja, ik heb gekeken naar Nod32, die hebben ze wel voor de Windowsomgeving maar gek genoeg zie ik het niet staan voor Mac machines.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef Dementor het volgende:
@Teun
http://wiki.winehq.org/FA(...)07f7e44594757a6738e3
En onder Windows zou ik nod32 draaien, de rest van anti virus/spyware tools heb je dan niet meer nodig, ik weet ook niet hoe Bob daar bij komt.
Ik ben ooit eens bij iemand op bezoek geweest die alleen een bed, tv en een oude antieke kast in zijn kamertje had staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komend weekend maar eens kijken, vanavond eerst familiebezoek en tegelijkertijd ouders van een appartement behorend bij het bejaardentehuis naar nu echt intern in een nieuw gebouw verhuizen. Drama, want alles moet mee en dat kan niet, want past niet
Als ik dan een antivirus draaide met crossover/wine vond die honderden corrupte windowfiles.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef Dementor het volgende:
@Teun
http://wiki.winehq.org/FA(...)07f7e44594757a6738e3
En onder Windows zou ik nod32 draaien, de rest van anti virus/spyware tools heb je dan niet meer nodig, ik weet ook niet hoe Bob daar bij komt.
Schoonmoeder wil verhuizen naar een aanleunwoning, maar ze heeft spullen voor tenminste 5 aanleunwoningen. En dan is er in diverse schuurtjes en een grote garage ook nog al het gereedschap etc. van mijn overleden schoonvader. Dus ik herken het drama.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komend weekend maar eens kijken, vanavond eerst familiebezoek en tegelijkertijd ouders van een appartement behorend bij het bejaardentehuis naar nu echt intern in een nieuw gebouw verhuizen. Drama, want alles moet mee en dat kan niet, want past niet
Mijn lieve oude opaatje had op het eind van zijn leven de beschikking over een kamer met kitchenette en douche met toilet. In die kamer stond dus ook zijn bed. Een aparte slaapkamer was er niet, dat was alleen weggelegd voor echtparen. Overleed 1 van de twee dan moest de ander dus verhuizen naar een 1 persoonskamer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens bij iemand op bezoek geweest die alleen een bed, tv en een oude antieke kast in zijn kamertje had staan.
Die man heeft toen hij dusdanig klein moest gaan wonen heel veel de deur uit gedaan, nogal een onwaardig bestaan als je het mij vraagt.
Er zijn ook van die woningen waarbij zowel de keuken als de woonkamer zich in dezelfde ruimte bevinden dan zit je nog niet in de keuken op de bank naar de televisie in de woonkamer te kijken.
De ouderen van nu met te weinig geld op zak worden zo financieel voordelig mogelijk opgeborgen naar mijn idee.
Dat zet je wel aan het denken m.b.t. later.
Maar is deze dan slecht? Ik weet dat dus echt niet voor de Macquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef Dementor het volgende:
@Teun,
http://www.eset.com/us/home/cybersecurity-for-mac
Hit op google.
Nod32 is o.a. door de sandbox 'technologie' enorm goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |