Jij en anderen hier hebben echt traumatische ervaringen met dames opgelopen, dat kan niet anders. Zoveel zuurheid en negativiteit, heel treurig. Ik was/ben er bijna zeker van dat jullie constant aan het trollen zijn, maar het begint er op te lijken dat je het nog meent ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je je vrouw/vriendin altijd maar als een prinses behandeld zullen ze jou anders niet goed behandelen, dan gaan ze over je heen lopen, en als een vrouw zich niet weet te gedragen krijgen ze van mij echt geen hoffelijkheid terug.
Eens met haar. Hoewel ik een beetje financiële zelfstandigheid wel erg belangrijk/zeer handig vind. Ik vind het huidig feminisme ook niet wat het zou moeten zijn, maar juist wat zij zegt vind ik wat het eigenlijke streven zou moeten zijn van het feminisme. Vrouwen moeten de mogelijkheid en de keuzevrijheid hebben om carrière te maken hebben als ze dat willen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef heiden6 het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)tnews[tt_news]=12312
Heerlijke vrouw.
Waarom denk je dat steeds?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij en anderen hier hebben echt traumatische ervaringen met dames opgelopen, dat kan niet anders. Zoveel zuurheid en negativiteit, heel treurig. Ik was/ben er bijna zeker van dat jullie constant aan het trollen zijn, maar het begint er op te lijken dat je het nog meent ookDat jij vrouwen kent die je niet goed hebben behandeld terwijl jij lief voor ze was is geen standaard voor hoe het hoeft te gaan. Echt 'n raar wereldbeeld hoor.
Dit is ook raar. Feministen willen gelijke rechten, nogmaals, en terecht. Voor de wet moeten man en vrouw gelijk zijn. Waarom houdt dat in dat in een relatie mannen niet lief hoeven te zijn voor vrouwen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Razilat het volgende:
[..]
Dit heeft alleen geen betrekking op feministen. Feministen willen gelijke behandeling (althans dat pretenderen ze) en dat gaat niet samen met vertroeteld worden. Het is het één of het ander.
Nouja, dit zou kunnen, ik leef niet dagelijks onder 'n groep feministen en het moge duidelijk zijn dat jij ze aan de lopende band ervaart. Beter willen zijn dan mannen is niet een gedachte die ik bij me draag, misschien moet je eens met wat andere mensen omgaan? Klinkt niet erg gezellig.quote:Feministen willen in de praktijk niet alleen een gelijkwaardig bestaan, ze willen beter zijn dan mannen, daarmee maken ze zichzelf schuldig aan wat ze mannen verwijten.
Dat is waar.quote:Extremisten in welk opzicht dan ook hebben het altijd bij het verkeerde eind.
Die zijn juist leuker dan die mutsen die nergens een mening over hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Haha al die mannen meteen happen op deze post...geef je groot gelijk! Al die mannen hier bang voor vrouwen die een eigen wil en mening hebben
Niet alleen jij, maar ik lees zúlke negativiteit over het goed behandelen van vrouwen, dat vind ik zo gek. Wat is er mis mee als een man van alles doet voor zijn vriendin als die vriendin hem ook gewoon verwent? Dat spreekt toch voor zich?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom denk je dat steeds?Ik heb het wel zo meegemaakt ja, bij mezelf en anderen, maar ik heb geen traumatische ervaringen of trauma's overgehouden aan vrouwen of zo, ik hou juist van vrouwen boven alles.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Haha al die mannen meteen happen op deze post...geef je groot gelijk! Al die mannen hier bang voor vrouwen die een eigen wil en mening hebben
Toch wel opvallend dat je deze conclusie van iedereen hier meteen kan trekken, derhalve troll.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij en anderen hier hebben echt traumatische ervaringen met dames opgelopen, dat kan niet anders. Zoveel zuurheid en negativiteit, heel treurig. Ik was/ben er bijna zeker van dat jullie constant aan het trollen zijn, maar het begint er op te lijken dat je het nog meent ookDat jij vrouwen kent die je niet goed hebben behandeld terwijl jij lief voor ze was is geen standaard voor hoe het hoeft te gaan. Echt 'n raar wereldbeeld hoor.
Verwent met:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als een man van alles doet voor zijn vriendin als die vriendin hem ook gewoon verwent?
Ja ik vind dit soort reacties toch echt meer over jou zeggen dan over menig vrouwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
Verwent met:
"Doe dit, doe dat, doe zus en doe zo"
"zeiken en bitchen"
en dan zichzelf een echte vrouw vinden. Rot toch op
Ik heb anders nergens gezegd dat ik 'tegen' het goed behandelen van vrouwen ben. Vrouwen moet je ook verwennen, maar dat heeft niet altijd met geld of materiële zaken te maken, en je moet het natuurlijk ook niet te vaak doen want dan worden ze "verwend".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet alleen jij, maar ik lees zúlke negativiteit over het goed behandelen van vrouwen, dat vind ik zo gek. Wat is er mis mee als een man van alles doet voor zijn vriendin als die vriendin hem ook gewoon verwent? Dat spreekt toch voor zich?
Ik heb in een ander topic gezegd dat ik een man wil die het niet erg zou vinden zijn geld met mij te delen en mijn band te plakken, om maar wat clichés te noemen. Kreeg gelijk een hele horde - naar het lijkt ooit gekwetste - mannen over me heen (figuurlijk) die er vanuit gingen dat ik niets terug doe voor hem, dat is toch raar? Mits het enigszins serieus te nemen was.
Zeg ik iedereen? Neen. Wel blijven lezen he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik wel opvallend vind aan dit topic, is dat de enige nuance die er is, voortkomt vanuit de man.
[..]
[..]
Toch wel opvallend dat je deze conclusie van iedereen hier meteen kan trekken, derhalve troll.
Mij ook een raadsel. Er is echter wel een groep vrouwen die feminisme gebruikt/uitlegt om zich als een (halve) kerel te gedragen of op te stellen. Waarschijnlijk kunnen sommigen daarom geen onderscheid hier meer tussen maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is ook raar. Feministen willen gelijke rechten, nogmaals, en terecht. Voor de wet moeten man en vrouw gelijk zijn. Waarom houdt dat in dat in een relatie mannen niet lief hoeven te zijn voor vrouwen?Dat staat toch compleet los van elkaar?
Nee, je zegt jij en anderen.hier, same thing.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zeg ik iedereen? Neen. Wel blijven lezen he.
Ja hehe, dat geldt voor de mens in het algemeen: je moet nooit iets 'te veel doen'. En ik zeg ook nergens dat het altijd met geld of materiele zaken te maken heeft, dus wat dit betreft zijn we het dan eens. Ik kreeg de indruk dat ook jij moeite had met wat ik over dit onderwerp te zeggen had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens gezegd dat ik 'tegen' het goed behandelen van vrouwen ben. Vrouwen moet je ook verwennen, maar dat heeft niet altijd met geld of materiële zaken te maken, en je moet het natuurlijk ook niet te vaak doen want dan worden ze "verwend".
Dat is inderdaad jammer. Probeer dit echter niet aan het karakter van 'de vrouw in het algemeen' op te hangen, ik weet niet of jij dat zo ziet, maar in dit topic is het populair dat continu te veralgemeniseren.quote:Als een vrouw mij vraagt om iets voor haar te doen wat in hun eigen ogen een mannenklus is, doe ik het ook vaak gewoon. Alleen moeten ze dan niet mekkeren als mannen ooit iets van hun vragen, en dat heb ik helaas wel vaak gezien, en dat is jammer.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef Levolution het volgende:
Weet je wat pas een sterke vrouw is? Een vrouw die met een knipoog naar de man onvoorwaardelijk eens een klusje voor hem doet, of voor hem kookt. Een vrouw die 's nachts wakker wordt van het gehuil van haar baby en het kind voedt. Een vrouw die haar kinderen tot fatsoenlijke mensen weet op te voeden in een verbitterde wereld.
Als een vrouw geforceerd een één of ander nietszeggend kantoorbaantje heeft, beweert 'carrière' geschopt te hebben, is geen sterke vrouw. Dat is een zwakke vrouw die met onbelangrijke zaken haar onzekerheid compenseert.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouw niet de ouderwetse rol van huisvrouw opleggen. Bovenstaande geldt ook voor een man. Een man die een goede vader en echtgenoot is, is een sterkere man dan de eerste de beste lul die zogenaamd carrière geschopt heeft.
Men moet eens beseffen dat mensenlevens uit meer bestaan dan 'werk' en 'carrière'.
Die kan ik zo opnoemen als je wil, maar het is niet iedereen in dit topic. 'En anderen' is niet iedereen, niet de same thing.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, je zegt jij en anderen.hier, same thing.
Ik ben het zeker niet met alles wat je zegt eens, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik dan maar een verzuurde man ben die trauma's heeft door incompetentie in de omgang van vrouwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja hehe, dat geldt voor de mens in het algemeen: je moet nooit iets 'te veel doen'. En ik zeg ook nergens dat het altijd met geld of materiele zaken te maken heeft, dus wat dit betreft zijn we het dan eens. Ik kreeg de indruk dat ook jij moeite had met wat ik over dit onderwerp te zeggen had.
Nou, ik zag het eerst niet zo maar ik heb het vaak meegemaakt bij anderen en mezelf, dat vrouwen niet graag iemand helpen. Of dat echt kenmerkend aan een vrouw is weet ik niet.quote:Dat is inderdaad jammer. Probeer dit echter niet aan het karakter van 'de vrouw in het algemeen' op te hangen, ik weet niet of jij dat zo ziet, maar in dit topic is het populair dat continu te veralgemeniseren.
De OP gaat ook niet over echte feministen, het topic heet ook De moderne "feminist"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:09 schreef Razilat het volgende:
[..]
Dit heeft alleen geen betrekking op feministen. Feministen willen gelijke behandeling (althans dat pretenderen ze) en dat gaat niet samen met vertroeteld worden. Het is het één of het ander.
Feministen willen in de praktijk niet alleen een gelijkwaardig bestaan, ze willen beter zijn dan mannen, daarmee maken ze zichzelf schuldig aan wat ze mannen verwijten.
Extremisten in welk opzicht dan ook hebben het altijd bij het verkeerde eind.
Jij hebt echt de logica van een ei. Als jij je vriendin als een prinses behandeld, behandeld zij jou als een prins.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je je vrouw/vriendin altijd maar als een prinses behandeld zullen ze jou anders niet goed behandelen, dan gaan ze over je heen lopen, en als een vrouw zich niet weet te gedragen krijgen ze van mij echt geen hoffelijkheid terug.
Vind ik totaal niet herkenbaar, ik ken hulpvaardige mensen en minder hulpvaardige mensen, maar geen groter mannelijk of vrouwelijk aandeel hierin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet met alles wat je zegt eens, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik dan maar een verzuurde man ben die trauma's heeft door incompetentie in de omgang van vrouwen.
[..]
Nou, ik zag het eerst niet zo maar ik heb het vaak meegemaakt bij anderen en mezelf, dat vrouwen niet graag iemand helpen. Of dat echt kenmerkend aan een vrouw is weet ik niet.
Jij hebt de logica van een os, niet alle vrouwen zijn van het geven en nemen, en sowieso zijn niet alle vrouwen hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:
[..]
De OP gaat ook niet over echte feministen, het topic heet ook De moderne "feminist"
[..]
Jij hebt echt de logica van een ei. Als jij je vriendin als een prinses behandeld, behandeld zij jou als een prins.
Dat ligt denk ik ook meer aan mijn eigen persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet herkenbaar, ik ken hulpvaardige mensen en minder hulpvaardige mensen, maar geen groter mannelijk of vrouwelijk aandeel hierin.
Een een perfecte wereld ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:
[..]
De OP gaat ook niet over echte feministen, het topic heet ook De moderne "feminist"
[..]
Jij hebt echt de logica van een ei. Als jij je vriendin als een prinses behandeld, behandeld zij jou als een prins.
Hij heeft nog niet zoveel ervaring, peins ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Een een perfecte wereld ja.
Oh wacht...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als jij je vriendin als een prinses behandeld, behandeld zij jou als een prins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |