brigitte bardot dusquote:Op zondag 26 juni 2011 13:00 schreef kleuk het volgende:
Een man is helemaal stapelgek op Brigitte Bardot. Hij heeft foto's van haar, posters, films... Zijn verjaardag komt er weer aan, maar zijn vrouw weet niet wat ze hem moet geven.
"Weet je wat je moet doen?" zegt haar vriendin: "Je man is toch zo gek op Brigitte Bardot? Laat haar initialen, BB, op je billen tatoeeren."
"Dat is een goed idee," zegt de vrouw. En ze reist naar Amsterdam en vraagt in een tattoo-shop of er op elke bil een B getatoeeerd kan worden.
"Da's geen enkel probleem," zegt de tatoeeerder, "laat u de broek maar zakken en gaat u maar liggen."
Op de dag van zijn verjaardag komt de man thuis. "Ik heb een heel mooi cadeau voor je," zegt de vrouw, "kom maar eens mee naar de slaapkamer." In de slaapkamer moet de man zijn handen voor zijn ogen doen. De vrouw bukt zich, tilt haar rok op en doet haar broekje naar beneden.
"Kijk maar!" roept de vrouw.
De man kijkt en zegt: "BOB? Wie is BOB?
Suzanne Vermeerquote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waarom gebruik je steeds dat superman-icoontje?
Moet je eens op zijn naam googlen. Eén van de grootste Olympische sporters.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:41 schreef piepie het volgende:
Veel te lastig was deze.
Zelf heb ik echt nooit van die man gehoord.
Tong doe jij wel even de nieuwe?
neequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef piepie het volgende:
(de gemiddelde mens kent die discuswerper niet, olympisch kampioen of niet ....)
Gerard Joling?
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ook niet. Ik zoek idd geen nederlandse
Rob Ruijgh?quote:
Nee.quote:
Andere sport en vele male succesvollerquote:
Kees Driehuis?quote:
Amerikaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:13 schreef Bos81 het volgende:
Nee. Bekend van TV, maar hij heeft eigenlijk een ander beroep. Dat combineert hij wel met de TV overigens.
Gordon Ramsay?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:24 schreef Bos81 het volgende:
Nope.
Waar hij zijn beroep van gemaakt, doe ik zelf ook graag..
Alicia Silverstone?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:09 schreef silverhill het volgende:
Wat zijn trouwens de regels omtrent dubbele voor en/of achternamen? bijv. Edwin van der Sar of Jan Peter Balkenende?
Maar ondertussen:
AS
Nee, hij leeft nog.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
Dan blijf ik bij Formule 1
Ayrton Senna?
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sorry vergeten.
Deze is goed.
Yuki bedankt voor de DM
we zoeken een man en ik had haar al genoemd..quote:
ik had de andere pagina niet gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
we zoeken een man en ik had haar al genoemd..
Gerard (van het) Reve?quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:43 schreef waugh het volgende:
[..]
Nee. De gezochte is niet van buitenlandse afkomst.
Gerrit Rietveld?quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:50 schreef waugh het volgende:
[..]
Je moet het in de toegepaste kunsten zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |