Dat z'n hersenen al aan 't wegrotten zijn heb je voor het gemak maar achterwege gelaten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Pa heeft problemen met astma, cholesterol EN bloeddruk in 1.
fruit prakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:41 schreef Appeltietjes het volgende:
Kan je pa niet beter het fruit slaan? Dan dood je die bacteriën ook mee
TS zijn pa heeft wel gelijk hoor, soms zijn die sinaasappelen zo zoet als ik weet niet wat, en na zout is het prima te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef mytroen het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn.
Want je kan met zou (NaCl) geen suiker oplossen of laten reageren met suiker (C6H22O11)
Dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:49 schreef TippieTop het volgende:
[..]
TS zijn pa heeft wel gelijk hoor, soms zijn die sinaasappelen zo zoet als ik weet niet wat, en na zout is het prima te doen
Plus de pa van TS wilt geen moleculen met elkaar mengen maar zoete bacteriën vermoorden, dus leer lezen!
Maar t is wel zoquote:Op zondag 17 juli 2011 19:05 schreef Shispeed het volgende:
zout is dan ook enorm chill![]()
en mensen die gaan lopen zeveren over zout slecht, nieren, aids, dialyse, dood, kunnen een dikke krijgen
Geniet maar van t leven, hier, neem wat zout!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dan boeit het me nog niet![]()
van 's nachts pissen ga je ook de pijp uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |