Feli joosterd!quote:
Wtfquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Klinkt niet best dit. Vriend van me die is gezakt krijgt niet zijn mentor op bezoek omdat 'ie het druk heeft. Is toevallig ook mijn mentor.
Etsu gezaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben ik weer, nog iemand geslaagt of gezakt?
Ik ben waarschijnlijk gezakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niemand geslaagt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goede mentor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Klinkt niet best dit. Vriend van me die is gezakt krijgt niet zijn mentor op bezoek omdat 'ie het druk heeft. Is toevallig ook mijn mentor.
Komen ze bij jou langs om het te vertellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Hij wilde niet in elkaar worden geslagen zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Alleen bij de gezakten dus => hij heeft het druk = > veel gezaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komen ze bij jou langs om het te vertellen?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wilde niet in elkaar worden geslagen zeker?
Oh..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen bij de gezakten dus => hij heeft het druk = > veel gezakt?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn moeder flipte want ik belde naar de huistelefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |