Ah, ben jij ook gezakt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef ThaTim het volgende:
Ik moet 6.0 voor wiskunde of economie halen. Ik ga voor wiskunde.
Latijn hoef ik echter maar 5.3 te halen, maar dat zie ik als een mission impossible. Had nu 3.3
Slim inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef ThaTim het volgende:
Ik moet 6.0 voor wiskunde of economie halen. Ik ga voor wiskunde.
Latijn hoef ik echter maar 5.3 te halen, maar dat zie ik als een mission impossible. Had nu 3.3
Eco dan maar...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
Ze raden me wel aan om te herkansen. Maar ik weet niet wat ik moet herkansen...
SE cijfers:
Nederlands: 6,1
Engels: 5,2
Economie: 5,2
Geschiedenis: 6,2
Normeringen:
Nederlands: 0,5
Engels: 0,4
Economie: 1,7
Geschiedenis: 0,1
What to do...
Vak waar je het meest voor moet doen volgend jaar en die proberen te halen. Zodat je het rustiger aan kan doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
Ze raden me wel aan om te herkansen. Maar ik weet niet wat ik moet herkansen...
SE cijfers:
Nederlands: 6,1
Engels: 5,2
Geschiedenis: 6,2
Normeringen:
Nederlands: 0,5
Engels: 0,4
Economie: 1,7
Geschiedenis: 0,1
What to do...
Maar heb her, moet wel lukken.quote:
Ik weet nu van 3 andere mensen uit m'n klas de latijnpunten. Ik had nog het hoogstequote:
Die norm van geschiedenis is gewoon echt genaaid.. 0.1.. wtf.. hij was niet heeeel moeilijk.. maar 0.1 vind ik te laag.quote:
Ja kut natuurlijk. Ik kan ook wel zakken, maar dan komt het niet door de hoeveelheid SOG.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ga nou niet zitten trollen man. Hoe denk je dat hij zich nu voelt? Echt, een beetje inleven in anderen moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ja maar ik sta voor SE een 5,2 en heb op CE óók een 5,2 gehaald...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Flanx het volgende:
Etsu, ik zou economie herkansen. De normeringen van tijdvak 1 veranderen zelden voor de tweede tijdvak. En economie is toch een lekkere hoge normering, dus ik zou die herkansen.
Ik zou zelf voor geschiedenis kiezen, maar ik denk niet dat we je kunnen helpen bij deze keuze. Jij weet zelf het best welke cijfer je omhoog zou kunnen halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, SE.
Maar CE cijfers:
Engels: 4,6
Nederlands: 4,8
Geschiedenis: 4,4
...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:59 schreef Water123 het volgende:
Jongens IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAGD!! Op het randje
Poetsvrouw.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Godvertyfus, draait er opeens een auto achter ons huis, was het onze interieurverzorgster![]()
Met de shotgun achternaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Godvertyfus, draait er opeens een auto achter ons huis, was het onze interieurverzorgster![]()
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat gaat de tijd langzaam zeg.
Ditquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat gaat de tijd langzaam zeg.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens ik ben echt strontzenuwachtig en ik hoef niet eens iets te horen.
Doei.quote:
sorry, ik was nog helemaal aan het begin met lezenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niet zo vrolijk, we zitten we te rouwen hier!
Agh, het is niet het einde van de wereld.quote:
Wat lieefquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was zelf ook zo zenuwachtig en ik was sowieso geslaagd dus ik weet hoe jullie je voelen.
Hier stromende regen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus man, ik ga maar even buiten voetballen ofzo, ik word helemaal gek hier.
Gewoon even volume op 100 en dit aanzetten:quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wooowquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik weet nu van 3 andere mensen uit m'n klas de latijnpunten. Ik had nog het hoogste
Omg mijn moeder nam de telefoon op en ik zat boven. Riep ze SUUUUS JE MENTORquote:
Ik weet toevallig dat de Jarige Job gezakt ik. Dat is echt een k*tverjaardag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wooow
In mijn jaar zijn er 22/100 of zo gezakt. Nou ja, de meesten hebben nog een her.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omg mijn moeder nam de telefoon op en ik zat boven. Riep ze SUUUUS JE MENTOR
Ik zo OH NEE OH NEE OH NEE OH NEE
En hij ging me ook nog pesten die rotzak zei die: "Hoi Suzanne je bent ge.....slaagd!"
Zeer goede dagquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heb ook bericht van mn loting. Ik ben ingeloot voor Tandheelkunde in Groningen
Wat een gelukopstapelingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Ik heb ook bericht van mn loting. Ik ben ingeloot voor Tandheelkunde in Groningen
Oh mijn god. WATER! Ik ben f*cking jaloers enzo. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Oh dat is echt kut.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gebeld als ik gezakt ben of moet herkansen... wat ik wel verwacht ...
Het gaat lekker zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Water123 het volgende:
Ja, het was beter geweest als het hier ook zo ging....quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond het wel prettig dat ze sowieso belden.
Echt wel!quote:
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh mijn god. WATER! Ik ben f*cking jaloers enzo. Gefeliciteerd!![]()
Thanksquote:
Ik ook manquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik sterf van binnen als ik gezakt ben
Gecondoleerd aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik sterf van binnen als ik gezakt ben
Dat hoeft toch niet? Avondschool oidquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef Snuf. het volgende:
Als ik niet slaag vergaat mijn wereld wel.
- ik kom volgend jaar bij mijn exvriendin in de klas -> AKWARDDD
- Nog een jaar op deze aids school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |