MDK? Wat is dat voor een spel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef ssebass het volgende:
Het enige spel dat ik echt verslavend vond en veel heb gespeeld is Diablo II. De eerste GTA heb ik ook nog veel gespeeld toen die net uitkwam en MDK want die kregen we toen bij de computer. Lang geleden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
MDK? Wat is dat voor een spel?
Dan heb je nog nooit Mario Wii gespeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nah, geef mij die oude goed maar
Gouwe ouwe
Panzerwarquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wolfenstein (ET) inderdaad.![]()
En verder:
- Worms.
- Secret of Evermore (1995)
- Morrowind.
Ja na tien jaar speel ik die nog steeds af en toe, terwijl ik verder echt nooit spellen speel. Heb ook nooit een game console gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Vooral in het begin toen er nog geen XP-save servers waren. Dan had je na een hele dag spelen eindelijk vier sterren en dan moest je hem weer afsluiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Panzerwar
Ik zat soms echt 4 uu achter elkaar te spelen he...…
Geniaal spel
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja na tien jaar speel ik die nog steeds af en toe, terwijl ik verder echt nooit spellen speel. Heb ook nooit een game console gehad.Ja dat zeggen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke keer wordt het uitgesteld.. Geen idee of Blizzard nu zelf echt de officiële releasedatum naar buiten heeft gebracht..
Ja dat is waar maar misschien maar goed ook. Straks ga ik het nog spelen. Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zeggen zeElke keer wordt het uitgesteld.. Geen idee of Blizzard nu zelf echt de officiële releasedatum naar buiten heeft gebracht..
Welk spel is dat?quote:
Denk deus exquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welk spel is dat?
nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |