TT was naar aanleiding vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee maar had het ook over de TT niet over hem of zijn post.
Weet ikquote:
Boeit niemand, als het beestje maar een naam heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik ben ook niet zo heel goed in TT's verzinnen
Zeer waarschijnlijk zaterdag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ACT-F het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Höftedagen in Hengevelde gaan?
Ik ben ook lang weggeweest dus beetje uitlegquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Redbaron het volgende:
Welkom terug Sanne, jammer dat je zo lang weg was en een aantal dingen hebt moeten missen.
Dan had je misschien mijn post begrepen
Leg eens uit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Redbaron het volgende:
Welkom terug Sanne, jammer dat je zo lang weg was en een aantal dingen hebt moeten missen.
Dan had je misschien mijn post begrepen
Ik wil er ook wel heen. Ik heb zo'n potje met kapitaalvernietiging zoals ik dat noem wat vol zit met allerhande muntjes. Ik heb nog heleboel van Hengeveldequote:
heb t ff voor je verbeterdquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankje voor het welkom terug en de uitleg...laat die maar zitten
Ben er nog nooit geweest maar hoorde dat het wel een top feestje moet zijn, dus eens kijken of het kan tippen aan de karpatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik wil er ook wel heen. Ik heb zo'n potje met kapitaalvernietiging zoals ik dat noem wat vol zit met allerhande muntjes. Ik heb nog heleboel van Hengevelde
Karpaten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Mdrop het volgende:
Ben er nog nooit geweest maar hoorde dat het wel een top feestje moet zijn, dus eens kijken of het kan tippen aan de karpaten.
www.karpaten-online.de/ , dat ook wel maar toch....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef ACT-F het volgende:
Karpaten?![]()
Hengevelde is groot, en een beetje commercieel. Maar wel leuk als je met een grote groep gaat
Lopen daar ook leuke jongequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Karpaten?![]()
Hengevelde is groot, en een beetje commercieel. Maar wel leuk als je met een grote groep gaat
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lopen daar ook leuke jongemeisjes
rond of alleen van die boerinnen?
Jonge Duitse boerinnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ACT-F het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Höftedagen in Hengevelde gaan?
x2quote:
van die kleine metalen ronde munten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel heen. Ik heb zo'n potje met kapitaalvernietiging zoals ik dat noem wat vol zit met allerhande muntjes. Ik heb nog heleboel van Hengevelde
Karpaten is, vind ik, een totaal ander idee (feest in Duitsland met 75% Nederlandersquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest maar hoorde dat het wel een top feestje moet zijn, dus eens kijken of het kan tippen aan de karpaten.
ook genoeg jonge meisjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oke, Karpaten vond ik echt geweldig dus we zullen het zien komend weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Karpaten is, vind ik, een totaal ander idee (feest in Duitsland met 75% Nederlanders) dan Hengevelde; maar Hengevelde is wel donders strak geregeld allemaal
en dat merk je ook in de prijs van entree en munten
Halloquote:
Kamagra scoren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, tijd om wat te ondernemen. Ik ga eens lekker douchen en op naar de apotheek![]()
Karpaten is ook geweldig, Grolsch-pijpjes en Duits etenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, Karpaten vond ik echt geweldig dus we zullen het zien komend weekend.
Ja een beetje ZAK! maar dan groter en gezelligerquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Karpaten is ook geweldig, Grolsch-pijpjes en Duits eten![]()
Mag men daar nog glas hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Karpaten is ook geweldig, Grolsch-pijpjes en Duits eten![]()
ZAK! heeft hardstyle, Karpaten nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja een beetje ZAK! maar dan groter en gezelliger.
blijkbaar wel, de kratjes gaan gewoon over de toonbank van de barquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag men daar nog glas hebben?
en deutsch fressen
Ja maar op die 10 minuten na dat ik in die zaal sta heb ik de hele avond de zelfde hoempapa muziekquote:
Reclame voor een stream = einde streamquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef ACT-F het volgende:
Paardjes op mijn webcam![]()
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Ja ik ga geen 20 seconden reclame kijken dan druk ik dat tabblad wel weg, sowieso reclamequote:
Goed hoor, en heul drukquote:
Heb ik nooit gehad op UStreamquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:57 schreef Mdrop het volgende:
Ja ik ga geen 20 seconden reclame kijken dan druk ik dat tabblad wel weg, sowieso reclame.
Hier op stage sowieso, thuis niet ivm ADB+.quote:
Ja ik zou voor stage bezig moeten maar heb niet echt de motivatie, dat blijkt ook al in het aantal berichten vandaag op FOK! / MSN.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Same here![]()
Waar ben je druk mee?
Mooi feestje dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijkbaar wel, de kratjes gaan gewoon over de toonbank van de bar
Daarom gaan we dus ook naar Karpaten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ZAK! heeft hardstyle, Karpaten niet
Dat verklaart een hoop. Ik heb ook ADB+quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef Mdrop het volgende:
Hier op stage sowieso, thuis niet ivm ADB+.
Ik had al zo'n ideequote:
Polka'squote:Op donderdag 16 juni 2011 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Daarom gaan we dus ook naar Karpaten.
Ads!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:54 schreef ACT-F het volgende:
Paardjes op mijn webcam![]()
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Wat een verschrikkelijke teringpokketyfusherrie!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hansi Hinterseer!
[ afbeelding ]
Doe is liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:09 schreef Redbaron het volgende:
Wat een verschrikkelijke teringpokketyfusherrie!
Sorry, wat een heerlijke muziek om te luisteren...echt genietenquote:
Palemiger Spatzenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Der ToF Spatzen
Boven van links naar rechts: Drizzt, Panzer, Redbaron, Krea, 100%
Onder van links naar rechts: Ruler, ACT-F
Jij bent nog steeds je altijd vrolijke zelf zie ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry, wat een heerlijke muziek om te luisteren...echt genieten![]()
Donderstraal op man!
Oh, jeetjequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.supererectie.nl/index.php
Matige garp...
Maximaal eén goede polka per avond kan ik best verdragen, sowieso beter dan een metal of iets richting die kant.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:11 schreef Redbaron het volgende:
Sorry, wat een heerlijke muziek om te luisteren...echt genieten![]()
Donderstraal op man!
ik ben idd heel vrolijk, en wat voor nut heeft het te veranderen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds je altijd vrolijke zelf zie ik
Dood en verderf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maximaal eén goede polka per avond kan ik best verdragen, sowieso beter dan een metal of iets richting die kant.
[/eindeloze discussie]
Jup en hoe, en ik moet verdomme zo nog broodjes halen in hengelo, dat wordt weer fantastischquote:
Hier nog babydruppeltjes, maar ik voel dat die gaan uitgroeien tot een fikse regenbuiquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup en hoe, en ik moet verdomme zo nog broodjes halen in hengelo, dat wordt weer fantastisch.
Geloof het wel, kan hier niet eens meer naar de overkant van de straat kijken (Tweebaans maar toch).quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
Hier nog babydruppeltjes, maar ik voel dat die gaan uitgroeien tot een fikse regenbui
Meh
Hansi haten is een beetje hetzelfde als de holocaust ontkennen, hè...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ben idd heel vrolijk, en wat voor nut heeft het te veranderen...
Ik ben een gelukkig mens zoals ik ben
Ja man. Zorg ervoor dat er veel bierpullen en lieve meisjes in dirndl's zijn. Dan is het goed verteerbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Je kent ze?
Ik vraag me altijd af wat een 'spatz' nou eigenlijk is...
Met de auto geen probleem?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup en hoe, en ik moet verdomme zo nog broodjes halen in hengelo, dat wordt weer fantastisch.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geloof het wel, kan hier niet eens meer naar de overkant van de straat kijken (Tweebaans maar toch).
Ja dat wel, maar binnenstad is auto-vrij en moet naar Bakkerij Bart voor slechts 22 reuze saucijzenbroodjes.quote:
Oh, crapquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het klaart zo wel op en dan heb je even tijd om te gaan. Daarna gaat het echt los.
Herstel, 23 reuze saucijzenbroodjes...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar binnenstad is auto-vrij en moet naar Bakkerij Bart voor slechts 22 reuze saucijzenbroodjes.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
als het volgende week zaterdag weekend maar goed weer is!
Meh, google zei wat andersquote:
Komt een onmeunige dikke hoosbui jouw kant op...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier in Amersfoort net ook een enorme bui gehad. Weet niet hoe het nu is, al een uur niet naar buiten kunnen kijken, maar gezien de donkere 'sfeer' zal het buiten nog wel regenen
'Gelukkig' zit ik nog tot 6 uur op schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt een onmeunige dikke hoosbui jouw kant op...
Dat kun je sowieso beter niet doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:27 schreef Redbaron het volgende:
Dan kom ik maar niet in de buurt van Hengelo
Als jij ze komt ophalen in de loop van morgen komt het goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Herstel, 23 reuze saucijzenbroodjes...
Ik wil mezelf er zelfs gaan vestigen...Maar wil wel elk weekend en mijn vakantie mooi weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso beter niet doen.
[..]
Als jij ze komt ophalen in de loop van morgen komt het goed!
Oke, mooie stad eigenlijk wel al kan het niet tippen aan enschede naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Redbaron het volgende:
Ik wil mezelf er zelfs gaan vestigen...Maar wil wel elk weekend en mijn vakantie mooi weer
tsjah bepaalde dingen hebben mij doen kiezen voor Hengelo, al is enschede ook zeker wel een mooie stad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, mooie stad eigenlijk wel al kan het niet tippen aan enschede naar mijn mening.
Dat ben ik dan weer volledig met je eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Redbaron het volgende:
Het is iig al heel snel beter dan Almelo
Dat klinkt niet best, nog steeds dat zelfde als wat je een paar maand terug had?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, stelletje spamgeiten ineens
Ik zit weer lekker extreem vermoeid thuis, had er gisteren al last van; lag tot 12u in bed en heb 's middags ook 2x een dutje gedaan. Nou dacht ik dat dat kwam omdat ik al een paar dagen slecht sliep, maar kon vanochtend ook m'n ogen nauwelijks open doen
Zometeen de KNO-arts en de huisarts maar weer eens bellen, de eerste voor een nieuwe afspraak en de tweede voor een verwijsbriefje om m'n Vit-D gehalte weer eens te laten controleren.
Nog niet zo erg, maar dat die vermoeidheid weer terug begint te komen, daar heb ik echt geen zin inquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, nog steeds dat zelfde als wat je een paar maand terug had?
Dat kan ik mee voorstellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog niet zo erg, maar dat die vermoeidheid weer terug begint te komen, daar heb ik echt geen zin in
Hooiquote:
hier in goor ookquote:
Misschien een domme opmerking (ken de situatie en je lifestyle niet echt goed), maar 'basic' dingen als sporten, gezonder eten en (meer) buiten komen (vooral in de zon) helpen niet echt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog niet zo erg, maar dat die vermoeidheid weer terug begint te komen, daar heb ik echt geen zin in
Sporten doe ik niet aan, eet best wel gezondquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien een domme opmerking (ken de situatie en je lifestyle niet echt goed), maar 'basic' dingen als sporten, gezonder eten en (meer) buiten komen (vooral in de zon) helpen niet echt?
Heer-lijke plaatquote:
Anders doe je toch iets voor jezelf, desnoods zwemmen, goed voor de conditie en alles en je kunt het 'overal' doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sporten doe ik niet aan, eet best wel gezonden als het zonnig is (en ik ben thuis) dan zit ik mooi op het dakterras te bakken en te lezen
Ik wil wel sporten (lees: bij een voetbalclub gaan) hoor, daar niet van, maar als je steeds maar halfjaarcontracten krijgt (incl verlenging) heb je ook niet echt zekerheid dat je een seizoen mee kunt draaien
Ja inderdaad, wacht eigenlijk op de eerste goede dirty-house dan wel hardstyle remixquote:
Oké, duidelijk. Hoor je vaak over gesluierde vrouwen, dat gebrek aan vitamine D. Is hardlopen anders een optie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sporten doe ik niet aan, eet best wel gezonden als het zonnig is (en ik ben thuis) dan zit ik mooi op het dakterras te bakken en te lezen
Ik wil wel sporten (lees: bij een voetbalclub gaan) hoor, daar niet van, maar als je steeds maar halfjaarcontracten krijgt (incl verlenging) heb je ook niet echt zekerheid dat je een seizoen mee kunt draaien
Nice.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Kreator het volgende:
Selma, het wordt toch wel eens hoog tijd voor fellatio. Wat zeg je ervan.
Is the pope catholic...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil wel eens gezellig een lekkere baap roken met Selma, wat jij Krea...
Hardlopen vind ik echt waardeloosquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Hoor je vaak over gesluierde vrouwen, dat gebrek aan vitamine D. Is hardlopen anders een optie?
Ik persoonlijk merk echt een wereld van verschil als ik weer eens een 'gezonde' periode heb (veel bewegen en gezond eten). Dagelijks een glaasje Roosvicee Ferro (ijzer) wegtikken helpt ook wel bij mij. Scheelt je ook nog eens in de kosten van het toiletpapier.
Ach, het begin zuigt... maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hardlopen vind ik echt waardeloos
Ik loop nog wel es een stuk door het dorp, en zet er voldoende de pas in, ik slenter dus niet. Houdt me meestal wel 45 min tot een uur bezig
Neh, heb het echt nooit wat gevondenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, het begin zuigt... maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt...Dan kan het redelijk verslavend werken...
Dan hou je het het best bij wandelen en neuken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, heb het echt nooit wat gevonden
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan hou je het het best bij wandelen en neuken.![]()
Hoezo, ga je dan buiten zitten ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk de voorbode van een goeie regenbui!
In de blote kont een dansje doen.quote:
Kijk aan, nou ik hoop voor je dat er nog wat gaat vallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de blote kont een dansje doen.
All Stars- groen als grasquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar ik wil voetballen! "Zaterdag was de mooiste dag van de week, als je naar je vriendjes keek (8)"
"Ach jullie zijn zelf homo's." - Thomas Acda tegen de Poldervogels,quote:
jij kijkt dvd in je auto?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Redbaron het volgende:
Woot Qlimax dvd gefikt, straks in auto testen
ja, het lijkt er wel op...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Net zoals al die negers met die foute bumperkits.
henrikequote:
dvd kijken onder het rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uh jup, en daar klinkt het ook net ff wat beter
Rijden onder het dvd kijkenquote:
Jij wil zeggen dat je nooit ergens anders naar kijkt dan voor je?quote:
Hooguit naar de mede weggebruikers verder niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef Redbaron het volgende:
Jij wil zeggen dat je nooit ergens anders naar kijkt dan voor je?
geen tel, radio, papieren oid?
Ik luister voornamelijk maar is ook leuk er beeld bij te hebben
die luxe heb ik in m'n woonkamer nietquote:
radio luister ik alleen naar, telefoon heb ik zelden in de hand... en als je toch voornamelijk luistert, kun je net zo goed een cd nemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je nooit ergens anders naar kijkt dan voor je?
geen tel, radio, papieren oid?
Ik luister voornamelijk maar is ook leuk er beeld bij te hebben
eens! die ene seconde dat je je blikt afwendt naar de dvd kan net fataal zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hooguit naar de mede weggebruikers verder niet.
niks braaf, gewoon voorzichtig... als jij je af wilt laat leiden door een dvd te kijken onder het rijden, prima!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:07 schreef Redbaron het volgende:
Heerlijk al die brave burgers...
Ik kijk gewoon DVD, want mooier
eerst home cinema setquote:
verkopen ze die wel bij een (noem maar wat) Expert dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eis dat je er zo'n karretje bij krijgt, beetje afdingen.
Weet ik veel, wij hebben wel zo'n stomme mini loop auto gekregen toenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
verkopen ze die wel bij een (noem maar wat) Expert dan?
Achja dat is met alles...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu we het er toch over hebben, wat een keuze in sets
jij kunt dus wel rijden onder het dvd kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik veel, wij hebben wel zo'n stomme mini loop auto gekregen toen.
[..]
Achja dat is met alles...
Ja en nog veilig ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
jij kunt dus wel rijden onder het dvd kijken?
een echte Mini Coopertquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en nog veilig ook!
[ afbeelding ]
*Maar dan wit met rode strepen.
Zekers, doe altijd de gordijnen en ramen zo ver mogelijk open en dan van die race geluiden makenquote:
Beide, maar vw alleen in file of stilstandquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de vrachtwagen of personenauto?
Mdrop doet vroemvroemquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zekers, doe altijd de gordijnen en ramen zo ver mogelijk open en dan van die race geluiden maken.
er zijn nieuwe modellen uit, dus deze kosten inderdaad erg weinigquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Prijzen zijn absurd laag voor die dingen of niet?
inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Samsung rules.Goede prijs/kwaliteit verhouding...
quote:
Klopt, omdat het een model is wat niet meer gemaakt wordt. Het beeld is prachtig. Zwart is ook echt zwart. Ik heb het snel op mijn computer aangesloten om mijn HD-filmpjes te bekijken. Ziet er wonderschoon uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice.Prijzen zijn absurd laag voor die dingen of niet?
mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt, omdat het een model is wat niet meer gemaakt wordt. Het beeld is prachtig. Zwart is ook echt zwart. Ik heb het snel op mijn computer aangesloten om mijn HD-filmpjes te bekijken. Ziet er wonderschoon uit
¤642 bij de Wehkamp. Gisteren besteld, vandaag binnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?en beeld is inderdaad prachtig, ouders hadden die UE37 ook en ik was er gelijk helemaal weg
van!
ik had tot voor kort nog gewoon een CRTquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een hele ouwe JVC, niks led, net een vlakke beeldbuis, daarmee houdt het wel op
gat in de muur maken en dan inzettenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een hele ouwe JVC, niks led, net een vlakke beeldbuis, daarmee houdt het wel op
Had ik tot voor kort ook. Weg met die zware rommelquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef GimmeGore het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:28 schreef rulerofdeath het volgende:
gat in de muur maken en dan inzetten
Vergeet je bliksemafleider nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Under_Score het volgende:
pfff. zo de lange regenbuis maar aandoen en richting stad lopen denk ik.ik moet echt een nieuwe trenchcoat hebben
echte mannen gebruiken geen parapluquote:
Hij doet het nog prima, dus waarom zou ik hem wegdoen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had ik tot voor kort ook. Weg met die zware rommel
Omdat 1994 belde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij doet het nog prima, dus waarom zou ik hem wegdoen?
Zou ik ook niet doen, maar de mijne ging stuk. Dus ik heb een excuusquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
ik kwam laatst nog door goorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, maar de mijne ging stuk. Dus ik heb een excuus
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
waar in goor woon je? langs t kanaal?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, maar de mijne ging stuk. Dus ik heb een excuus
In één van de weinige flats in Goor met mooi uitzichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waar in goor woon je? langs t kanaal?
ramen staan open, deur naar het balkon openquote:
hard rennen dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef GimmeGore het volgende:
zat ik daar met mijn goeie voornemen om vroeg naar de sportschool te gaan
zo kom je er welquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef GimmeGore het volgende:
ik mag niet rennen
daarom wou ik ook naar de sportschool, maar nu is het alweer fucking druk wss en daar heb ik geen zin in
Zwembadquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Mdrop het volgende:
Avond, prachtig zo'n nieuw riool in de straten van Albergen, Alles blank knooiers.
whaha, das fijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Mdrop het volgende:
Avond, prachtig zo'n nieuw riool in de straten van Albergen, Alles blank knooiers.
zwemmen in rioolwater?quote:
Duikpak aan en zuurstoffles op de rug en je hebt nergens last van.quote:
en fok via mobiel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Regen, onweerSan ligt opgerold onder de dekens met alle lichten uit en de stekkers uit de contacten
!
Volume staat hier al op maximaal \m/quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
http://x-raydio.playtheradio.com/
Metal
Ik ook, net nog!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh gaaf!Jaren geleden heb ik een rolwolk gefilmd.
De volgende keer gaan we saampjes foto's van makenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Regen, onweerSan ligt opgerold onder de dekens met alle lichten uit en de stekkers uit de contacten
!
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we saampjes foto's van maken
Waarom via zo'n link? Moet ik weer van alles installeren..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook, net nog!
http://www.sendspace.com/file/zkbtx8
Omdat ie van je houdquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom via zo'n link? Moet ik weer van alles installeren..
http://listen.radionomy.com/x-raydioquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom via zo'n link? Moet ik weer van alles installeren..
omfg, dat commentaar tussen de nr'squote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
http://x-raydio.playtheradio.com/
Metal
Huiliequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
!
Ik luister \m/quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
http://listen.radionomy.com/x-raydio
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omfg, dat commentaar tussen de nr's
Hahahahaaaaaquote:
Proost!quote:
tjah, ik kan d'r niks aan doen. moet ik het allemaal met een blijhoofd zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zoo focking traag en zonder enthousiasme enzo
Nja op een gegeven moment ging je wel iets vlotten praten, dat was al een hele verbeteringquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik kan d'r niks aan doen. moet ik het allemaal met een blijhoofd zeggen?
oke, ik zal het proberen in het achterhoofd te houden. thnxquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja op een gegeven moment ging je wel iets vlotten praten, dat was al een hele verbetering
Verder wel goede muziek dus daar niets op aan te merkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, ik zal het proberen in het achterhoofd te houden. thnx
het is best leuk om te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Verder wel goede muziek dus daar niets op aan te merken![]()
En het is natuurlijk ook geen prof radio he, toch knap dat je het doet, ik zou t niet kunnen
je hebt wat gemistquote:
ik als djquote:
Dat heb je dan zeker wel opgenomen voor mijquote:
jazeker welquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat heb je dan zeker wel opgenomen voor mij?
Allebeiquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel
wil je de uitzending van gisteren of vandaag, of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |