TT was naar aanleiding vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee maar had het ook over de TT niet over hem of zijn post.
Weet ikquote:
Boeit niemand, als het beestje maar een naam heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik ben ook niet zo heel goed in TT's verzinnen
Zeer waarschijnlijk zaterdag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ACT-F het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Höftedagen in Hengevelde gaan?
Ik ben ook lang weggeweest dus beetje uitlegquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Redbaron het volgende:
Welkom terug Sanne, jammer dat je zo lang weg was en een aantal dingen hebt moeten missen.
Dan had je misschien mijn post begrepen
Leg eens uit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Redbaron het volgende:
Welkom terug Sanne, jammer dat je zo lang weg was en een aantal dingen hebt moeten missen.
Dan had je misschien mijn post begrepen
Ik wil er ook wel heen. Ik heb zo'n potje met kapitaalvernietiging zoals ik dat noem wat vol zit met allerhande muntjes. Ik heb nog heleboel van Hengeveldequote:
heb t ff voor je verbeterdquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankje voor het welkom terug en de uitleg...laat die maar zitten
Ben er nog nooit geweest maar hoorde dat het wel een top feestje moet zijn, dus eens kijken of het kan tippen aan de karpatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik wil er ook wel heen. Ik heb zo'n potje met kapitaalvernietiging zoals ik dat noem wat vol zit met allerhande muntjes. Ik heb nog heleboel van Hengevelde
Karpaten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Mdrop het volgende:
Ben er nog nooit geweest maar hoorde dat het wel een top feestje moet zijn, dus eens kijken of het kan tippen aan de karpaten.
www.karpaten-online.de/ , dat ook wel maar toch....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef ACT-F het volgende:
Karpaten?![]()
Hengevelde is groot, en een beetje commercieel. Maar wel leuk als je met een grote groep gaat
Lopen daar ook leuke jongequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Karpaten?![]()
Hengevelde is groot, en een beetje commercieel. Maar wel leuk als je met een grote groep gaat
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lopen daar ook leuke jongemeisjes
rond of alleen van die boerinnen?
Jonge Duitse boerinnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Lopen daar ook leuke jongemeisjes
rond of alleen van die boerinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |