Klagen hé.. thats what you do in a klaagbaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef heiden6 het volgende:
Wat bezielt je om zo'n topic te openen inclusief foto's?![]()
Nou ja, sterkte met je schurftpoot.
Dit is geen 'vleesetende bacterie' dat is nl necrotiserende fasciitis. Jij hebt erysipelas ookwel wondroos...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ga dat maar tegen mijn huisarts zeggen.
Pics!!! De jouwes, niet stomme google picsquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:00 schreef opinionr het volgende:
Wondroos, ookwel Belroos genoemd.
Bij het publiek vooral bekend omdat voormalig premier Balkenende er 2 weken door uitgeschakeld was.
Natuurlijk ben ik een bikkel en ben ik gewoon aan het werk.
Toch is het behoorlijk vervelend. Mijn hele voet is dik en rood en er zitten blaren op
Pics (NSFW): Klik
Ok, ik haalde het vleesetende uit een artikel over Balkenende uit 2004.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dit is geen 'vleesetende bacterie' dat is nl necrotiserende fasciitis. Jij hebt erysipelas ookwel wondroos...
Het is wel klachtwaardig in elk geval.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef opinionr het volgende:
[..]
Klagen hé.. thats what you do in a klaagbaak.
Had Balkenende niet gewoon streptokokken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:12 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ok, ik haalde het vleesetende uit een artikel over Balkenende uit 2004.
My bad.
Ja, maar streptokokken zijn dan ook de bacteriën die wondroos veroorzaken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:31 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Had Balkenende niet gewoon streptokokken?
Fijn dat ik me 2 weken geleden nog heb laten testen danquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef ShevaJB het volgende:
Dat is een bijwerking van AIDS heb ik mij laten vertellen door een donkere medemens.
Nee, maar je moet wel neuken om het te krijgen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Je bent niet immuun na het testen hoor
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:09 schreef opinionr het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel neuken om het te krijgen....
#Failed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |