aardig welquote:Op zondag 19 juni 2011 15:37 schreef mr.flame het volgende:
Kent iemand Killawatt al? Dubstep in de trant van Kryptic Minds, SP:MC ...
klinkt goed moet ik zeggen
jammer dat je er niet was, het was een erg leuk feestjequote:Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef friekin_ het volgende:
Sine
Paul Piro
Held. Ken hem van mijn jeugd. Puike gast. Ik ben er niet vanavond, baal als een stekker.
Die basslinequote:
Zou je 't leuk vinden om een kleine review van de artiesten/soundsystem/zaal/publiek/whatever hier neer te zetten? Altijd leuk om te lezenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jammer dat je er niet was, het was een erg leuk feestje
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef mr.flame het volgende:
Beter dan z'n nieuwe nummers naar mijn mening
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
De BBC Essential mix is ook erg chill, te vaak geluisterd.
Ja, die is echt heerlijk, dat lichte deuntje. Mijn favoriet op Skream!.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, die mix kende ik nog niet
![]()
Deze hoort er voor mij ook nog echt bij als 't op Skream aankomt:
Bruutquote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef MarsX het volgende:
Er zijn wel wat live dingen, maar meestal gewoon dj + live iets als:
Lol vond deze ook:
Moest meteen aan tunnidge denken.. check ook cyrus, goth tradquote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef AlexanderC het volgende:
ik ben toe aan wat rauwe dubstep met harde kicks en rustige melodielijnen.
Liquid Drum&Bass luister is de laaste dagen ook wel vaak. wel lekkere muziek.
Kryptic Minds all the wayquote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef TripleP het volgende:
En dan deze gouwe ouwe van kryptic minds ook
Op z'n minst... een onverwachte track van excision & datsikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Op z'n minst... een onverwachte track van excision & datsikWTF!?
![]()
Beetje... hoe moet ik dat zeggen.. vrolijk? (voor excision&datsik)Haha ik verraste me ook, Toch wel lachen dat 8-BIT met DubstepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh, vooral die laatste vind ik wel vet klinkenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:37 schreef TripleP het volgende:
[..]
Moest meteen aan tunnidge denken.. check ook cyrus, goth trad
deze mix is ook leuk http://www.xlr8r.com/podcast/2011/05/mala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |