abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98232664
ik wilde dit ff kwijt:

Ik ben vanaf mij 2e me vader kwijt, ik ben nu 20 niks meer van hem gehoord.
Vanaf m'n 5e kreeg ik woedeaanvallen en flashbacks over dat stuk
vanaf me 16e werd dat steeds heftiger.
En nu heb ik het hele verhaal gehoord, wat me vader allemaal heeft aangericht. en wrm dat zo is gelopen:O
ik heb nu al 3j last van zelfmoord neigingen.
ik heb het oook al vaaaaaakk gng geprobeerd. tot nu toe ziekenhuizen bezocht, blackouts, bloed verloren:S teveel
Ik heb ook zoveel wraak en woede in me, die ik het liefst op me vader zou willen uiten. maar als ik dat doe, kom ik wss vast te zitten.
Ik probeer dit allemaal nu sinds tijdje te onderdrukken omdat ik leuk meisje ben tegen gekomen.
Ik wil hiervoor vechten, maar soms gata het zo verrot. en wil ik het liefst niet meer.
En sinds kort ook me opa verloren, die mij alles heeft geleerd. hoe ik moet zijn, en met school geholpen(Y)
Maar ik zie dit leven gwn niet meer zitten.
Alles tot me vriendin heeft gwn tegen gezeten:'(
ik wil voor haar gaan, maar ik trek het niet. ben helemaal op:(
16j in therapie gelopen ervoor. maar met de dagen werd het erger
Tot vandaag weer, heb ik continu zelfmoord neigingen.
miss is de laatste x voor het proberen, ik ben op na 16j alleen te vechten hiervoor en hier tegen. me moeder is bang voor me, me vader die er nooit voor me is geweest. en me zus en nicht weten zich ook geen raad meer:O
ik weet gwn niet meer wat te doen, nisk helpt. alleen naar me opa te gaan!
Ik ben helemaal op, ik ben het leven zat!:@
Dank je voor jullie tijd voor het lezen.
Gr. marco
pi_98232779
ik weet niet wat je pa heeft gedaan maar vergeet het verleden en leef in het heden.

gr gr.
.
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:12:05 #3
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_98232781
Zo ernstig is opgroeien zonder pa ook weer niet, overdrijven is ook een kunst.
pi_98232783
En nu?
pi_98232805
Waarom heb je precies zelfmoordneigingen?
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:13:41 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98232851
Wat Kapiteinkoekje zegt. Je hebt blijkbaar mensen die wel om je geven en je staart je blind op iemand die je nooit hebt gekend?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:14:39 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98232892
Sterkte in ieder geval en neem weer contact op met de mentale hulpverlening. Lijkt me in ieder geval het beste als je er zelf niet uitkomt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_98233160
Ja dus niet he, loslaten is het beste wat je ken doen en je gaat je eigen toch niet verkloten als je pa niks om je geeft. da is die niet waard komt wel goed als je loslaat wat er gebeurt is. je bent nog jong je kan nog alles als je wilt ken je de hele wereld aan.
pi_98233246
hij heeft mijn moeder zoveel pijn gedaan en me zus. alcoholist, losse handjes, en nog veel meer:O
ik heb sinds een lange tijd last van flashbacks en zie alles overnieuw gebeuren hoe mijn moeder me het heeft verteld.
en mijn aanvallen zijn zo hevig, ik heb vaak gng gehoord je moet er tegen vechten gwn de knop om zetten!
Maar ik heb dat al zovaak geprobeerd, en op 1 of andere manier is het te sterk
en elke dag en avond ga ik er kapot aan. heb er 16 j tegen gevochten
totdat me opa overleed, toen d8 ik hij rust nu in vrede. miss is dat wel de beste oplossing
gr.
pi_98233308
Dergelijke gebeurtenissen kunnen later depressies etc. triggeren. Daar heb je niet zo gek veel keus meer in. Je kunt nu wel hulp zoeken etc., maar het is simpelweg niet voor iedereen mogelijk om "het verleden maar gewoon te vergeten".
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:25:52 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98233419
Nee sorry, FOK! is niet voor dit soort topics.

Zoek professionele hulp
Hulpverlening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')