abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98232423

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_98232440
:')
pi_98232499
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef Halcon het volgende:
:')
Ja hey, zo moeilijk kan een nieuw topic openen toch niet zijn? :')
pi_98232500
lantje , je ziet het wel heel negatief, het is even vervelend maar misschien valt alles wel mee.
pi_98232544
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja hey, zo moeilijk kan een nieuw topic openen toch niet zijn? :')
Wel als je een gebroken hart heb :Y
pi_98232590
quote:
Stomme mensen die expres blij gaan zeggen dat alles helemaal geweldig wordt. Gatverdamme.
Je hebt nieuwe ervaringen. Je leert. Je hebt ups en downs. Verwacht er niet te veel van en probeer gewoon plezier te hebben.
pi_98232621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ze heeft die gast 1 keer gezien. Kom op zeg.
pi_98232650
Wat is ook alweer het verschil tussen autisme en onzekerheid?
pi_98232672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja, want ze had tientallen jaren een relatie met hem. :') Kom op zeg, is gewoon een scharreltje. Met een scharrel wordt het vaker niet iets dan dat het wel iets wordt. Live with it. Het zal wel weer aandachtstrekkerij zijn. En dan zijn er mensen die wat vonden van Richard...
pi_98232682
dat zou ik niet weten hoezo
pi_98232854
Wil ik weten. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, want ze had tientallen jaren een relatie met hem. :') Kom op zeg, is gewoon een scharreltje. Met een scharrel wordt het vaker niet iets dan dat het wel iets wordt. Live with it. Het zal wel weer aandachtstrekkerij zijn. En dan zijn er mensen die wat vonden van Richard...
Tsja..

Iemand vroeg over die BNN schoolreis ofzo, maar daar kan je gewoon heen hoor. Kaartjes zijn te koop. :P
pi_98232908
Bij mij was mijn soort van date van gisteren toch geen compleet succes.
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren (niet geheel enthousiast). Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
pi_98232940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef greatjob het volgende:
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren. Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
Nou, dat klinkt niet erg goed dan.
Ron Paul 2012
pi_98232964
quote:
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren. Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
Dat klinkt niet alsof ze door jou warm wil worden gehouden. :P Wel een beetje flauw dat ze dat niet direct heeft gezegd of desnoods aan de telefoon...
pi_98233005
quote:
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren (niet geheel enthousiast). Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><

De mail was lang en erg verwarrend :P
wut :?
Het komt er op neer dat ze je niet leuk vindt ofzo? Waarom doet ze zo moeilijk dan?
Finally, someone let me out of my cage
pi_98233028
quote:
Oei dat klinkt minder .
Je hebt in ieder geval geprobeerd.
pi_98233029
quote:
Jammer. Maar oke, next.
pi_98233062
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
Wil ik weten. :P

[..]

Tsja..

Iemand vroeg over die BNN schoolreis ofzo, maar daar kan je gewoon heen hoor. Kaartjes zijn te koop. :P
Ow lache :P
Finally, someone let me out of my cage
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:18:32 #19
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98233073
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze heeft die gast 1 keer gezien. Kom op zeg.
Voor mij was dit heel wat. Ook emotionele aantrekkingskracht en zo.

Mijn vriendin zegt dat ik nog een bericht moet sturen met mijn nummer erin. Ze is nog wel een beetje optimistisch en zegt dat het wel een week kan duren dat hij reageert.
pi_98233095
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

wut :?
Het komt er op neer dat ze je niet leuk vindt ofzo? Waarom doet ze zo moeilijk dan?
Tja, sommige vrouwen :X
pi_98233123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mijn vriendin zegt dat ik nog een bericht moet sturen met mijn nummer erin. Ze is nog wel een beetje optimistisch en zegt dat het wel een week kan duren dat hij reageert.
Als ik jou was zou ik het loslaten en gewoon afleiding zoeken , je zit jezelf namelijjk gek te maken.
pi_98233166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:

je zit jezelf namelijjk gek te maken.
Dat kan in haar geval niet veel kwaad (meer).
pi_98233240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Mpj het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen autisme en onzekerheid?
Autisme is (aangeboren) onvermogen, onzekerheid is angst en daarom onvermogen in sommige gevallen. Voor onzekerheid zijn veel meer oorzaken/redenen.

Nog een verschil is dat autisme niet te genezen is, terwijl je wel af kan komen van onzekerheid.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Strawberry- op 16-06-2011 00:27:19 ]
pi_98233393
quote:

[..]

Ik vraag me nogsteeds af wat je gestuurd hebt.
pi_98233429
quote:

Ik bedoel het niet rot of denigrerend ofzo, maar je loopt jezelf alleen maar gek te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')