SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Wel als je een gebroken hart hebquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hey, zo moeilijk kan een nieuw topic openen toch niet zijn?
Je hebt nieuwe ervaringen. Je leert. Je hebt ups en downs. Verwacht er niet te veel van en probeer gewoon plezier te hebben.quote:Stomme mensen die expres blij gaan zeggen dat alles helemaal geweldig wordt. Gatverdamme.
Ze heeft die gast 1 keer gezien. Kom op zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Wel als je een gebroken hart heb
Ja, want ze had tientallen jaren een relatie met hem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wel als je een gebroken hart heb
Tsja..quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, want ze had tientallen jaren een relatie met hem.Kom op zeg, is gewoon een scharreltje. Met een scharrel wordt het vaker niet iets dan dat het wel iets wordt. Live with it. Het zal wel weer aandachtstrekkerij zijn. En dan zijn er mensen die wat vonden van Richard...
Nou, dat klinkt niet erg goed dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef greatjob het volgende:
Bij mij was mijn soort van date van gisteren toch geen compleet succes.
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren. Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
Dat klinkt niet alsof ze door jou warm wil worden gehouden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef greatjob het volgende:
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren. Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
wutquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef greatjob het volgende:
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren (niet geheel enthousiast). Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
De mail was lang en erg verwarrend
Oei dat klinkt minder .quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef greatjob het volgende:
Jammer. Maar oke, next.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef greatjob het volgende:
Ik belde haar vandaag even. Ik wilde vragen of we dit weekend naar een kroeg zouden gaan. Ik maakte een grapje dat ik haar wel warm kon houden. Het gesprek kreeg opeens een andere wending en we hadden het over gisteren (niet geheel enthousiast). Ze liet mij weten dat ze een mail zou sturen waarin ze dingen moest zeggen ><
Ow lachequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
Wil ik weten.
[..]
Tsja..
Iemand vroeg over die BNN schoolreis ofzo, maar daar kan je gewoon heen hoor. Kaartjes zijn te koop.
Voor mij was dit heel wat. Ook emotionele aantrekkingskracht en zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft die gast 1 keer gezien. Kom op zeg.
Tja, sommige vrouwenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
wut
Het komt er op neer dat ze je niet leuk vindt ofzo? Waarom doet ze zo moeilijk dan?
Als ik jou was zou ik het loslaten en gewoon afleiding zoeken , je zit jezelf namelijjk gek te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Voor mij was dit heel wat. Ook emotionele aantrekkingskracht en zo.
Mijn vriendin zegt dat ik nog een bericht moet sturen met mijn nummer erin. Ze is nog wel een beetje optimistisch en zegt dat het wel een week kan duren dat hij reageert.
Dat kan in haar geval niet veel kwaad (meer).quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
je zit jezelf namelijjk gek te maken.
Autisme is (aangeboren) onvermogen, onzekerheid is angst en daarom onvermogen in sommige gevallen. Voor onzekerheid zijn veel meer oorzaken/redenen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Mpj het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen autisme en onzekerheid?
Ik vraag me nogsteeds af wat je gestuurd hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat ik nog een bericht moet sturen met mijn nummer erin. Ze is nog wel een beetje optimistisch en zegt dat het wel een week kan duren dat hij reageert.
Ik bedoel het niet rot of denigrerend ofzo, maar je loopt jezelf alleen maar gek te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |