Ik begrijp echt niet hoe dit een troll kan zijn. Ik ben serieus wel nieuwsgierig waarom het niet meer groeit.quote:
Je lichaam is wat in de war...het had eigenlijk je hoofdhaar moeten zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe dit een troll kan zijn. Ik ben serieus wel nieuwsgierig waarom het niet meer groeit.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Je lichaam is wat in de war...het had eigenlijk je hoofdhaar moeten zijn.
Dat al het andere wat je post overduidelijke trolls zijn speelt niet mee, denk je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe dit een troll kan zijn. Ik ben serieus wel nieuwsgierig waarom het niet meer groeit.
Al mijn posts zijn van hoge kwaliteit en uiterst serieus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat al het andere wat je post overduidelijke trolls zijn speelt niet mee, denk je?
Troll.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn van hoge kwaliteit en uiterst serieus.
Straks corrigeert het lichaam het wel weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Schaamhaar dat niet terug zou groeien zou ik niet erg vinden
Ik zie het zo van z'n hoofd terugkruipen naar z'n rugquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Straks corrigeert het lichaam het wel weer...is TS kaal op zijn hoofd en loopt hij er verder bij als de eerste de beste gorilla.
Nee, idioot.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef feesbeeest het volgende:
Maar even serieus, kan dit geen beginnende fase zijn voor een ziekte? Ik ben best wel bezorgd.
Doodskopaapje eerder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Straks corrigeert het lichaam het wel weer...is TS kaal op zijn hoofd en loopt hij er verder bij als de eerste de beste gorilla.
Je kan ook normaal antwoorden, het feit al dat je mij voor idioot uitmaakt zegt al genoeg.quote:
Het feit dat ik je het antwoord geef waar je om vraagt zegt meer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:11 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Je kan ook normaal antwoorden, het feit al dat je mij voor idioot uitmaakt zegt al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |