abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:43:25 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98600891
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dit topic als leedvermaak zien ;)
Ow! Dat is heel wat anders. Nou nee. Zie je, ik heb zelf een wajong gehad vroeger. Dus, ik zag dit topic staan, en dacht, hey, daar kan ik wat mee. Nou, vervolgens ga ik reageren etc, zoals elke user dat hier doet. Ik formuleer scherp meestal, eigenlijk altijd, dus niet alleen in dit topic. Er is echter 1 user hier die daar dus écht niet mee kan omgaan.

En omdat ie dat niet kan, gaat ie om slotjes vragen. De mod heeft tegen hem gezegd dat dat niet gaat gebeuren, omdat hij nou reacties krijgt waar hij niet mee om kan gaan. Hij kan er ook omheen lezen, of ze wel lezen en er gewoon niét op reageren. Maar hij kiest er zelf voor om toch te reageren.

Is prima. Dan reageer ik ook weer, want dat is waar een discussieforum voor is. Het verschil is dat ik niet kwaad word. Ik zie dit forum als vermaak (zie je, daar heb je 'm). Ik heb een mening, ik heb zelf ook een daadwerkelijke wajong-ervaring, dus die deel ik. Als iemand daar niet mee kan omgaan, jammer dan. Mijn doel is discussieren. Dat de manier van schrijven die ik hanteer tegen het zere been is van sommige mensen, jammer dan. Ik ga geen blad voor de mond nemen omdat iemand anders direct op de kast zit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98600924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk, zelf geen effort doen natuurlijk.

Ja, dat heb je gezegd inderdaad. Dat heb je zelfs aangevraagd. En toch bleef het topic open. En waarom was dat ook alweer?
Omdat jij altijd het laatste woord wilt hebben. Zit in je karakter
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:45:17 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_98600975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En jij wat minder, voor iemand die beweert alles op een rijtje te hebben hang je wel erg veel op fok rond.
En dat dit forum voor jouw persoonlijke vermaak is, was ik allang al achter joh

Niemand hier zit op jullie gezeik te wachten
Nou ja, kijk, ik heb een huis gekocht, heb een goed salaris, doe m'n werk goed, kan me veroorloven wat ik maar wil...weet je, life's good. Het aparte is dat dat voor jou ook kan gelden, maar liever blijf jij zwelgen in zelfmedelijden en roepen hoe oneerlijk het allemaal is.

Dat mag. Of je daar wat mee opschiet betwijfel ik maar hey, it's your life.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:46:27 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_98601030
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat jij altijd het laatste woord wilt hebben. Zit in je karakter
:') Hoe is dit een reactie op wat ik vroeg? Aansteller. JIj hebt gevraagd of dit topic op slot kon. Heb je dat aan mij gevraagd? Dat dacht ik niet, dat heb je aan een mod gevraagd. En die mod besloot dat het topic helemaal niet op slot ging, en daar had ie een onderbouwing voor.

Wat was de onderbouwing van de mod om jouw verzoek tot sluiten van dit topic niet in te willigen?
pi_98601062
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ow! Dat is heel wat anders. Nou nee. Zie je, ik heb zelf een wajong gehad vroeger. Dus, ik zag dit topic staan, en dacht, hey, daar kan ik wat mee. Nou, vervolgens ga ik reageren etc, zoals elke user dat hier doet. Ik formuleer scherp meestal, eigenlijk altijd, dus niet alleen in dit topic. Er is echter 1 user hier die daar dus écht niet mee kan omgaan.

En omdat ie dat niet kan, gaat ie om slotjes vragen. De mod heeft tegen hem gezegd dat dat niet gaat gebeuren, omdat hij nou reacties krijgt waar hij niet mee om kan gaan. Hij kan er ook omheen lezen, of ze wel lezen en er gewoon niét op reageren. Maar hij kiest er zelf voor om toch te reageren.

Is prima. Dan reageer ik ook weer, want dat is waar een discussieforum voor is. Het verschil is dat ik niet kwaad word. Ik zie dit forum als vermaak (zie je, daar heb je 'm). Ik heb een mening, ik heb zelf ook een daadwerkelijke wajong-ervaring, dus die deel ik. Als iemand daar niet mee kan omgaan, jammer dan. Mijn doel is discussieren. Dat de manier van schrijven die ik hanteer tegen het zere been is van sommige mensen, jammer dan. Ik ga geen blad voor de mond nemen omdat iemand anders direct op de kast zit.
Blad voor de mond? Zal moeilijk gaan want je kletst uit je nek.

Jouw doel is niet om te discussieren maar om mensen af te zeiken met je zogenaamde scherpe opmerkingen.
En aangezien ik jullie de meeste weerstand geef, gaan jullie mij maar zitten afzeiken in de zielige hoop dat ik maar ga stoppen of zo?
pi_98601100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

JIj hebt gevraagd of dit topic op slot kon.
Dat heeft scorpie zelf ook gevraagd, alzeimerboy :P
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:50:01 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_98601171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat heeft scorpie zelf ook gevraagd, alzeimerboy :P
En wederom weiger je antwoord te geven wajongboy :P En wederom wijs je met het vingertje naar anderen. Al hebben 20 mensen gevraagd of dit topic op slot kon. JIJ hebt het ook gevraagd, en JOUW verzoek werd afgewezen MET reden. Wat was die reden?
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:52:35 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_98601277
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Blad voor de mond? Zal moeilijk gaan want je kletst uit je nek.

Jouw doel is niet om te discussieren maar om mensen af te zeiken met je zogenaamde scherpe opmerkingen.
En aangezien ik jullie de meeste weerstand geef, gaan jullie mij maar zitten afzeiken in de zielige hoop dat ik maar ga stoppen of zo?
Nee hoor, ik was prima on topic, maar er is er 1tje waar dat bij tegen het zere been is. Kijk, jij zit steeds op de kast, niet ik hoor. (jaaaaaa daar ben ik weer met die kast).

Nee, dat is mijn doel niet. Alsjeblieft zeg. Als ik je echt wilde afzeiken, dan deed ik dat wel gewoon rechtuit. Daar heb ik niet zoveel posts voor nodig.

Het interesseert mij niks of jij stopt met reageren, of door blijft reageren, of op vakantie gaat, of overspannen internet explorer dichtklikt nadat je hier hebt zitten ranten. I really don't care. Maar jij reageert op mij, dus ik reageer op jou. Dat is een discussieforum.
pi_98601417
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was prima on topic, maar er is er 1tje waar dat bij tegen het zere been is. Kijk, jij zit steeds op de kast, niet ik hoor. (jaaaaaa daar ben ik weer met die kast).

Nee, dat is mijn doel niet. Alsjeblieft zeg. Als ik je echt wilde afzeiken, dan deed ik dat wel gewoon rechtuit. Daar heb ik niet zoveel posts voor nodig.

Het interesseert mij niks of jij stopt met reageren, of door blijft reageren, of op vakantie gaat, of overspannen internet explorer dichtklikt nadat je hier hebt zitten ranten. I really don't care. Maar jij reageert op mij, dus ik reageer op jou. Dat is een discussieforum.
Jaaaa, daar ben je weer met die kast, want meer kan die grijze pinda van jou daarboven niet hebben.

Dat jij in een psychologie en psychiatrie mensen die serieuze posts maken komt afzeiken is een zwaktebod. Dat jij, als zelfverklaard gezond persoon, alleen maar mensen die met een hulpvraag op dit forum komen posten af gaat zitten zeiken geeft aan hoe zwak je eigenlijk bent ja, want zwak dat ben je
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 12:59:34 #210
16180 crew  CoolGuy
pi_98601592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jaaaa, daar ben je weer met die kast, want meer kan die grijze pinda van jou daarboven niet hebben.

Dat jij in een psychologie en psychiatrie mensen die serieuze posts maken komt afzeiken is een zwaktebod. Dat jij, als zelfverklaard gezond persoon, alleen maar mensen die met een hulpvraag op dit forum komen posten geeft aan hoe zwak je eigenlijk bent ja, want zwak dat ben je
Je vraagt er om.. Mijn grijze pinda kan denk ik behoorlijk wat meer aan dan jouw pinda, aangezien ik een baan van 40 uur in de week prima kan handelen. Jij niet, je hebt niet voor niets een uitkering.

Ja, als je een kritische noot als afzeiken beschouwd, dan ga jij nooit uit de wajong komen, aangezien iemand die ook maar iets zegt dat niet in jouw straatje past wel door jou wordt aangevallen, in plaats van dat je aan zelfreflectie doet.

Het maakt mij niet uit of jij mij zwak vind. Volgens mij zijn de zwakkeren in deze samenleving en volgens dit topic de mensen die gebruik moeten maken van een uitkering. Die heb ik niet. Jij wel. Kijk, je mag mij noemen wat je wil. Het verschil tussen jou en mij is dat ik daar verder geen last van heb.
pi_98601695
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je vraagt er om.. Mijn grijze pinda kan denk ik behoorlijk wat meer aan dan jouw pinda, aangezien ik een baan van 40 uur in de week prima kan handelen. Jij niet, je hebt niet voor niets een uitkering.

Ja, als je een kritische noot als afzeiken beschouwd, dan ga jij nooit uit de wajong komen, aangezien iemand die ook maar iets zegt dat niet in jouw straatje past wel door jou wordt aangevallen, in plaats van dat je aan zelfreflectie doet.

Het maakt mij niet uit of jij mij zwak vind. Volgens mij zijn de zwakkeren in deze samenleving en volgens dit topic de mensen die gebruik moeten maken van een uitkering. Die heb ik niet. Jij wel. Kijk, je mag mij noemen wat je wil. Het verschil tussen jou en mij is dat ik daar verder geen last van heb.
Met andere woorden, je zeikt mensen af die met een serieuze hulpvraag komen omdat het je toch geen ruk kan schelen of je hun beledigd of niet.
Je bent dus gewoon uit op leedvermaak.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 13:07:48 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_98601909
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Met andere woorden, je zeikt mensen af die met een serieuze hulpvraag komen omdat het je toch geen ruk kan schelen of je hun beledigd of niet.
Je bent dus gewoon uit op leedvermaak.
Uhm, nee, want ben wel degelijk met mensen in discussie gegaan over hun situatie, en over mijn eigen situatie. Zoals ik al zei, er is maar één hier op de kast gaat zitten, en dat ben jij. Met andere mensen heb ik het gehad over hun situatie etc.

Zoals ik ook al heb aangegeven, ik formuleer scherp, maar dat doe ik altijd en overal, dus niet alleen in dit topic, maar in alle topics waar ik reageer. Dus nee, ik ben niet uit op leedvermaak, maar als jij dat wil denken moet je dat vooral doen. See if I care.
pi_98602310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhm, nee, want ben wel degelijk met mensen in discussie gegaan over hun situatie, en over mijn eigen situatie. Zoals ik al zei, er is maar één hier op de kast gaat zitten, en dat ben jij. Met andere mensen heb ik het gehad over hun situatie etc.

Zoals ik ook al heb aangegeven, ik formuleer scherp, maar dat doe ik altijd en overal, dus niet alleen in dit topic, maar in alle topics waar ik reageer. Dus nee, ik ben niet uit op leedvermaak, maar als jij dat wil denken moet je dat vooral doen. See if I care.
Je formuleert helemaal niet zo scherp als jij zelf denkt en je hebt 't niet eens door.
Als het je niks kan schelen, waarom blijf je dan op mijn reacties reageren? Je reageert zelfs op mijn reacties als die helemaal niks met jou te maken hebben en dit vertelt me dat dat wat ik zeg, jou wel degelijk wat kan schelen.

Beetje gefrustreerd, "Cool"guy? :P
pi_98602366
Volgens mij wordt er in deze discussie nu echt al topics lang op de man gespeeld.

Dat is toch niet leuk meer.
pi_98602585
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij wordt er in deze discussie nu echt al topics lang op de man gespeeld.

Yep, en mensen die de topictitel lezen en bij wijze van hun hart hier komen uitstorten, komen vervolgens in een gehaktmolen terecht, net zoals toen ik hier kwam posten.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 13:29:30 #216
16180 crew  CoolGuy
pi_98602828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je formuleert helemaal niet zo scherp als jij zelf denkt en je hebt 't niet eens door.
Als het je niks kan schelen, waarom blijf je dan op mijn reacties reageren? Je reageert zelfs op mijn reacties als die helemaal niks met jou te maken hebben en dit vertelt me dat dat wat ik zeg, jou wel degelijk wat kan schelen.

Beetje gefrustreerd, "Cool"guy? :P
Scherp genoeg om jou op de kast te krijgen. Het is of dat, of, als ik helemaal niet zo scherp ben, dan is jouw tolerantiegrens gewoon ontzettend laag. Kies maar.

Ik reageer op jouw reacties? Luister eens, ik reageerde op een post van Schenkstroop. Vervolgens zie jij dit topic weer, en jij reageert op een post van mij van 3 dagen geleden ofzo. Jij begint toch weer op mij te reageren dan? Vervolgens reageer ik weer op jou. Lees maar terug.

Nou, ik reageer op jouw reacties, omdat de laatste reacties van jou reacties waren op reacties van mij. Dus, in dit topic, ben jij op dit moment mijn discussiepartner. Mijn laatste reactie op jou was 3 dagen geleden, op de 21e. Jij komt dit topic nu weer tegen en besluit 3 dagen later weer op mij te reageren, en nu zijn we hier.

Welnee, anders dan jij ik heb niks om gefrustreerd over te zijn. Maar je mag van mij best proberen om met pseudopsychologische oneliners de overhand te krijgen in deze discussie hoor.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:08 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_98602899
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep, en mensen die de topictitel lezen en bij wijze van hun hart hier komen uitstorten, komen vervolgens in een gehaktmolen terecht, net zoals toen ik hier kwam posten.
Nu kruip je weer in die slachtofferrol. Genoeg andere mensen waar wel een normale discussie mee viel te voeren. Je hebt trouwens nog geen antwoord gegeven op de vraag waarom de mod hier het topic niet sloot op jouw verzoek. Daar was een reden voor, en die reden wil je niet vertellen. Ik heb wel een vermoeden waarom niet.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:28 #218
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98602917
Kan iemand even de ontopic posts uit deze reeks bij elkaar voegen, zitten we gewoon weer in topic 1 op bladzijde 1 gok ik zo. _O-
pi_98603321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ik reageer op jouw reacties? Luister eens, ik reageerde op een post van Schenkstroop. Vervolgens zie jij dit topic weer, en jij reageert op een post van mij van 3 dagen geleden ofzo. Jij begint toch weer op mij te reageren dan? Vervolgens reageer ik weer op jou. Lees maar terug.
Goed, ik heb even teruggelezen en dit is wat er staat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus dit is waarom je meteen begint over "willen zien lijden" terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb? Of ga je die vraag weer zitten omzijlen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt echt moeite met uitdrukkingen interpreteren he? Dat is nou de zoveelste keer dat je daar niet mee kunt omgaan. 'Willen zien lijden' is hetzelfde bedoeld als 'graag keihard gekort willen zien'.
Je reageerde op MIJN post, slimpo! :D
Echt man, oostindisch dom dus
pi_98603444
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, ik reageer op jouw reacties, omdat de laatste reacties van jou reacties waren op reacties van mij. Dus, in dit topic, ben jij op dit moment mijn discussiepartner. Mijn laatste reactie op jou was 3 dagen geleden, op de 21e. Jij komt dit topic nu weer tegen en besluit 3 dagen later weer op mij te reageren, en nu zijn we hier.
Nee hoor. Even teruglezend van quote tot quote geeft aan dat jij degene bent die op mij heeft gereageerd zonder dat ik op jou reageerde.
Neem maar een kijkje hierzo:
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Klets....
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 13:43:03 #221
16180 crew  CoolGuy
pi_98603459
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goed, ik heb even teruggelezen en dit is wat er staat:

[..]

[..]

Je reageerde op MIJN post, slimpo! :D
Echt man, oostindisch dom dus
Maar nog altijd slimmer dan jij, want dat was wat ik al gezegd had. De post van de 21e, die 2e post die jij daar quote, was een reactie op jou. Daarna was het stil. Tot, vandaag, de 24e, waarbij jij reageert op die 2e post die je daar gequote hebt. Op de 21e was het klaar. De laatste post daar kwam van mij, en was een reactie op jou. Toen was het dus stil, tot vandaag, waar jij na 3 dagen besloot de discussie weer op te pakken.
pi_98603496
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:

slotje maar. Dit topic gaat nergens meer over. Alleen nog maar gespuug over en weer
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98603507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar nog altijd slimmer dan jij, want dat was wat ik al gezegd had. De post van de 21e, die 2e post die jij daar quote, was een reactie op jou. Daarna was het stil. Tot, vandaag, de 24e, waarbij jij reageert op die 2e post die je daar gequote hebt. Op de 21e was het klaar. De laatste post daar kwam van mij, en was een reactie op jou. Toen was het dus stil, tot vandaag, waar jij na 3 dagen besloot de discussie weer op te pakken.
In je hoofd ja, dat ik 3 dagen niet de tijd heb om te reageren betekend niet dat ik dus maar helemaal niet meer mag reageren.
Welcome to the internet!
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 13:44:24 #224
16180 crew  CoolGuy
pi_98603515
Maar goed, om dan maar even ontopic te gaan, zoals LastPost terecht opmerkt.

Vertel eens koffie, heb je al een baan gevonden? of wat is de huidige stand van zaken op dat gebied?
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 13:44:54 #225
16180 crew  CoolGuy
pi_98603543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In je hoofd ja, dat ik 3 dagen niet de tijd heb om te reageren betekend niet dat ik dus maar helemaal niet meer mag reageren.
Welcome to the internet!
Oh maar natuurlijk mag dat van mij! Sure, maar dan kun je niet daarna gaan zitten zeiken dat ik vervolgens weer op jou reageer. Welcome to the internet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')