Tabellen met arbeidsongeschiktheid:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ah okay. Voor 100% afgekeurd ligt het inderdaad hoger per maand.
edit: overigens had ik leeftijd niet meegerekend, onder de 23 ligt daar de uitkering ook lager dan boven 23.
Ik vind dat je moet kijken naar het totaal aantal uur wat iemand zou kunnen werken. Bijv. 12 uur kunnen werken per week, dus 12 v/d 40 uur = 30% arbeidsgeschikt. Dus dan moet je 12 uur werken per week en krijg je verder een aanvullende uitkering.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tabellen met arbeidsongeschiktheid:
Volledig arbeidsongeschikt Wajong 80 - 100%: 191 400
Niet volledig arbeidsongeschikt Wajong < 80%: 3 790
Veel Wajongers zijn dus 80-100% arbeidsongeschikt, wederom; slechte regelgeving omdat de mate waarin je in staat bent zelfstandig het minimumloon te verdienen geen correcte maatstaf (in mijn ogen dan) is om iemand arbeidsongeschikt te verklaren. Hiermee kijk je of iemand aan een subjectieve en kunstmatige grens kan voldoen, namelijk 75% van ¤ 1.400 bij 23+ers, zo niet, is hij of zij arbeidsongeschikt.
En thuiswonenden krijgen ook minderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ah okay. Voor 100% afgekeurd ligt het inderdaad hoger per maand.
edit: overigens had ik leeftijd niet meegerekend, onder de 23 ligt daar de uitkering ook lager dan boven 23.
Dat thuiswonenden minder krijgen is toch ook logisch? Die hebben toch ook minder kosten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En thuiswonenden krijgen ook minder
En over het grote percentage dat 80%-100% afgekeurd is, dit wil verder natuurlijk ook niet zeggen dat al die mensen dus ook de volle uitkering krijgen.
Precieze cijfers weet ik niet, maar het lijkt er op dat niemand hier die weet.
Ik dacht toch altijd dat dat los stond van elkaar omdat het persoonsgebonden is, dus ongeacht hoe/waar je woont dat het bedrag gelijk blijft.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat thuiswonenden minder krijgen is toch ook logisch? Die hebben toch ook minder kosten?
Ja, dat is ook logisch. En je punt is?...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat thuiswonenden minder krijgen is toch ook logisch? Die hebben toch ook minder kosten?
Ik heb geen idee. Ik moet zo de deur uit, dus geen tijd om een bron te vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik dacht toch altijd dat dat los stond van elkaar omdat het persoonsgebonden is, dus ongeacht hoe/waar je woont dat het bedrag gelijk blijft.
Iemand een linkje waaruit het anders blijkt?
Zin in de zin van?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik moet zo de deur uit, dus geen tijd om een bron te vinden.
(Bovendien betwijfel ik of dit überhaubt wel zin heeft, magoed)
Nee ik heb verder geen punt, anders dan dat ik jouw punt onderschrijf. Kolere zeg, ben je al naar de bovenkant van de kast aan 't klimmen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook logisch. En je punt is?...
Wat heb jij toch met kasten? Kolere zeg...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik heb verder geen punt, anders dan dat ik jouw punt onderschrijf. Kolere zeg, ben je al naar de bovenkant van de kast aan 't klimmen?
DMquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zin in de zin van?![]()
Ik was gewoon benieuwd omdat ik altijd in de veronderstelling was dat het niets uitmaakt voor je uitkering of je thuiswonend bent of op jezelf woont.
nou, jij reageert overal zo opgefokt op man. Tel eens gewoon tot 10.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met kasten? Kolere zeg...
[..]
DM
Nee, JIJ reageert zo opgefokt man! Tel gewoon tot 3 want 10 haal je waarschijnlijk al niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nou, jij reageert overal zo opgefokt op man. Tel eens gewoon tot 10.
Doe normaal. Hij onderschrijft gewoon je mening. Neem een chill pill, anders laat ik even een mod komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, JIJ reageert zo opgefokt man! Tel gewoon tot 3 want 10 haal je waarschijnlijk al niet.
Elke keer als ik hier ook maar 1 bericht plaats, ga je er op in en speelt vervolgens de vermoorde onschuld
En laat je kasten maar lekker thuis staan
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, JIJ reageert zo opgefokt man! Tel gewoon tot 3 want 10 haal je waarschijnlijk al niet.
Elke keer als ik hier ook maar 1 bericht plaats, ga je er op in en speelt vervolgens de vermoorde onschuld
En laat je kasten maar lekker thuis staan
Help jij even CoolGuy met tellen, of maak jezelf even nuttig en zoek jij even een goeie bron.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe normaal. Hij onderschrijft gewoon je mening. Neem een chill pill, anders laat ik even een mod komen.
Prima, topicreport gemaakt. Je ziet de mod wel verschijnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Help jij even CoolGuy met tellen, of maak jezelf even nuttig en zoek jij even een goeie bron.
En ga jij niet ook met kasten komen, daar is dit hier namelijk voor: Knutselen en Creativiteit
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Help jij even CoolGuy met tellen, of maak jezelf even nuttig en zoek jij even een goeie bron.
En ga jij niet ook met kasten komen, daar is dit hier namelijk voor: Knutselen en Creativiteit
Ja ja, en jouw "kast" is dan zeker jouw manier van meningen onderschrijven. Goed gedaan johquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]ben je niet goed snik ofzo? Ik ONDERSCHRIJF je opmerking. Zoek eens op wat dat betekent. En direct begin jij defensief te reageren.
en verder...die opmerking...wil je het echt zo spelen? Prima. Nee, ik kan inderdaad niet tot 10 tellen. Maar ik kan dan weer wél werken.
Makkelijk he.
Je roept dat je slimmer bent dan de meesten, maar zo kom je echt niet over.
En wat voor baan zou jij dan wel niet hebben? Tegen wajongers zeggen dat ze maar op een kast moeten gaan zitten is nou niet echt bevorderlijk voor de eigenwaarde van deze wajonger, niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]... ongelofelijk.
Ik kan m'n geld wel tellen, dus ik denk dat ik verder kan tellen dan jij.
Zie je nou hoe makkelijk dit is? Ik was het met je eens wat betreft die opmerking. Als jij altijd en overal zo opgefokt reageert dan heb je een groter probleem dan een baan krijgen. Ik denk dat dan volgende uitdaging komt voor jou, en dat is die baan behouden, want met zo'n opgefokt karakter zal dat niet zo lang duren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en jouw "kast" is dan zeker jouw manier van meningen onderschrijven. Goed gedaan joh
Dat is niet onderschrijven, je geeft aan dat ik een punt maak die er niet toe doet, hoewel ik er mee heb willen aangeven dat GS hier wel aan moest denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
als jij slimmer bent dan de meesten dan denk ik dat dat meer zegt over die andere mensen waar jij je dan zelf mee vergelijkt dan over jou.
Je bent echt de weg kwijt. Lees nou eens terug. Jij zegt X en ik zeg 'dat is toch ook logisch?' Dus ik ONDERSCHRIJF je punt, ik erken met die zin dat het een vanzelfsprekendheid is wat jij zegt.
En vervolgens ben jij al opgefokt met je 'en je punt is?...'. Doe eens normaal man.
Dat is ook niet zo gek, het is namelijk een feit dat thuiswonenden minder krijgen. Je onderschreef zijn opmerking trouwens niet, je impliceerde dat het volgens hem niet logisch zou zijn:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]... ongelofelijk.
Ik kan m'n geld wel tellen, dus ik denk dat ik verder kan tellen dan jij.
Zie je nou hoe makkelijk dit is? Ik was het met je eens wat betreft die opmerking. Als jij altijd en overal zo opgefokt reageert dan heb je een groter probleem dan een baan krijgen. Ik denk dat dan volgende uitdaging komt voor jou, en dat is die baan behouden, want met zo'n opgefokt karakter zal dat niet zo lang duren.
Eentje waarvoor je ten alle tijden rustig moet blijven. Helaas niks voor jou dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat voor baan zou jij dan wel niet hebben? Tegen wajongers zeggen dat ze maar op een kast moeten gaan zitten is nou niet echt bevorderlijk voor de eigenwaarde van deze wajonger, niet?
Maar goed, jij weet het altijd beter, niet?
Interessant. Kom ik later wellicht op terug, moet nu echt de deur uit anders kom ik te laat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek, het is namelijk een feit dat thuiswonenden minder krijgen. Je onderschreef zijn opmerking trouwens niet, je impliceerde dat het volgens hem niet logisch zou zijn:
"Dat thuiswonenden minder krijgen is toch ook logisch? Die hebben toch ook minder kosten?"
Ik ben wel van mening dat Magnetronkoffie zich te snel op laat fokken hier. Ik snap niet waarom hij hier nog post na 8 delen dezelfde discussie waarbij hij voelt zich constant te moeten verdedigen.
Ja, altijd met het vingertje naar een ander wijzen, lekker makkelijk hehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Werkelijk waar ongelooflijk, het hele topic ontspoord omdat magnetron iemand verkeerd begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |