abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98227388
Hallo,

Ik ben 17 jaar oud, en ik begon een maand geleden last te krijgen van misselijkheid. Nu heb ik sinds ongeveer 2 weken last van keelpijn rond de huig en de adamsappel, en ik zie sinds 2 dagen rode vlekjes op de huig zitten. Naast deze klacht heb ik ook last van oren die dichtgaan, af en toe oorpijn, en ook verkoudheid. Ook heb ik veel last van kleine pijnscheuten op allerlei plaatsen in het lichaam, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Vorige week (voordat de rode vlekjes er waren) ben ik naar de dokter gegaan en die zei dat het vanzelf over zou gaan. Toch ben ik ongerust.

Ik heb astma, gebruik daarvoor salbutamol en ventolin, en ik slik concerta pillen.

Zou iemand mij kunnen helpen?
  Boks-Chick woensdag 15 juni 2011 @ 22:45:17 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98227748
Er is slechts een iemand die je echt kan helpen. En dat is je huisarts. Via internet is er nooit een diagnose te stellen :*
lolwut
pi_98228054
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef BrandX het volgende:
Er is slechts een iemand die je echt kan helpen. En dat is je huisarts. Via internet is er nooit een diagnose te stellen :*
Kun je dat aub ook doorgeven aan R&P :P?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98252114
Klinkt als keelontsteking. Doe honing in je thee, en doorbijten maar. Als je het over 2 weken nog heb dan moet je naar de huisarts gaan
pi_98253479
Ik ben niet specifiek bekend met jou medicijnen, maar keelpijn, rode vlekjes in de mond en oorpijn zijn bijwerkingen van een hoop inhalatiemedicijnen voor astma. Spierkramp komt ook regelmatig voor, dus dat zou misschien de pijnscheuten kunnen verklaren. Maar dat kan ik natuurlijk niet zo beoordelen.

Goed je mond spoelen na het puffen. En het kan ook helpen om vlak erna iets te eten en/of drinken. Als je echt heel veel last hebt kun je overwegen om te vragen of je andere soort medicatie mag proberen.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')