quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou op met elke post van mij te quoten.
Niet als je het voor de 3de keer gaat meemaken, nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Je diploma uitreiking is echt niet boeiend
Ligt eraan. Op mijn vorige school was de uitreiking echt heel tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Je diploma uitreiking is echt niet boeiend
Vertel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt eraan. Op mijn vorige school was de uitreiking echt heel tof.
Ik vond het de eerste keer ook niet boeiend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als je het voor de 3de keer gaat meemaken, nee.
De leraren kwamen met leuke sketches. Een aantal gingen dansen in dikke mensen pakken, een aantal leraren gingen optreden als K3, een aantal leraressen gingen optreden als K3 en nog meer. Geen zin om dat allemaal op te noemen. Het was in ieder geval lachen..quote:
Bij mij moesten we zo'n professor-hoedje (ben de naam kwijt) op zetten met z'n allen op de fotoquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer ook niet boeiend.Woepie, lullen over 5 jaar havo. O*
Klinkt meer als afsluiting van de basisschoolquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
De leraren kwamen met leuke sketches. Een aantal gingen dansen in dikke mensen pakken, een aantal leraren gingen optreden als K3, een aantal leraressen gingen optreden als K3 en nog meer. Geen zin om dat allemaal op te noemen. Het was in ieder geval lachen..
Bij ons was het in de gymzaal. Heel havo 5 in de gymzaal, yea nice job guys. Het was adar echt bloedheet. En dan moest je naar voren komen en dan ging je mentor anekdotes over je vertellen jeej.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij moesten we zo'n professor-hoedje (ben de naam kwijt) op zetten met z'n allen op de foto_______!
En op het eind moesten we duiven loslaten_____!
Mongolen school.
Vorig jaar was het in een kerkKerk_____!
Of LSD.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klinkt meer als afsluiting van de basisschool
Eumgquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij moesten we zo'n professor-hoedje (ben de naam kwijt) op zetten met z'n allen op de foto_______!
En op het eind moesten we duiven loslaten_____!
Mongolen school.
Vorig jaar was het in een kerkKerk_____!
Dat klinkt standaard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons was het in de gymzaal. Heel havo 5 in de gymzaal, yea nice job guys. Het was adar echt bloedheet. En dan moest je naar voren komen en dan ging je mentor anekdotes over je vertellen jeej.
De optredens waren bedoeld als grapje. Het was echt leuk hoor. Je moest daarbij zijn om het leuk te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klinkt meer als afsluiting van de basisschool
Dit heb ik dus dit jaar ook. Dat lijkt me dus echt zo saai.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons was het in de gymzaal. Heel havo 5 in de gymzaal, yea nice job guys. Het was adar echt bloedheet. En dan moest je naar voren komen en dan ging je mentor anekdotes over je vertellen jeej.
Dat is het ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit heb ik dus dit jaar ook. Dat lijkt me dus echt zo saai.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
Droog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |