Klinkerbotsing gefeliciteerd met je succesvolle troll.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig wel iets ouder dan 18
Doe niet zo raar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet altijd over seks, maar als het erover gaat ben je er zo van ondersteboven dat het zoveel indruk achterlaat dat je het niet meer aankan.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet altijd over seks, maar als het erover gaat ben je er zo van ondersteboven dat het zoveel indruk achterlaat dat je het niet meer aankan.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:
Impliceren dat het doodnormaal is.quote:
Dankjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkerbotsing gefeliciteerd met je succesvolle troll.
broek uit!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
[..]
Impliceren dat het doodnormaal is.Ik vraag jou toch ook niet of je even naaktfoto's wil plaatsen in EXASC?
Nee, maar het is wel de trend zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
[..]
Impliceren dat het doodnormaal is.Ik vraag jou toch ook niet of je even naaktfoto's wil plaatsen in EXASC?
Is dat tegenwoordig al een troll?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkerbotsing gefeliciteerd met je succesvolle troll.
jeetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef yosander het volgende:
Oja, laatste dag in Bulgarije was wel even een wtf-moment. Zaten een stel Britten bij de McDonald's, waarbij je bij een man zijn lul of zijn ballen zo kon zien zitten
!!! Hij had blijkbaar alleen een korte broek aan die was opgekruld
.
Je zat aan de absint, tequila, bier en nog wat volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik hem typte, geen idee meer wat ik daarvoor of daarna deed, of waar ik überhaupt was
Ik ga jou irl hosselen jwait als je even niet kijkt trek ik je broek s0 naar beneeje xdquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
kyk al die opgewonden mensen proberen naakt te hosselen dangggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |