Nog niet gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik.
Sowieso toegang vragen tot KPD.
Dat klinkt een beetje.. bejaardquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon vervelend dat het iedere avond daarover moet gaan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
Ik had op m'n vijftiende al toegang, raak me aan.
Kruimeltje..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]_____________________________________!!!
ik weet nog wel dat ik hem typte, geen idee meer wat ik daarvoor of daarna deed, of waar ik überhaupt wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef yosander het volgende:
Ik denk dat ik al weet welke smsjes je bedoelt Joost, maar heerlijk avondje was dat
.
Weet jij die 'herinnering aan jezelf' nog?
HAHA LULLEN OVER SEKSquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom?Net alsof seks zo interessant is om over te lullen.
Omdat ze zegt dat ze het vervelend vindt, niet dat ze het niet interessant vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom?Net alsof seks zo interessant is om over te lullen.
i c wut u did tharquote:
Wat..?quote:
Je moet het gewoon doen.quote:
Ja, het is ook irritant als het altijd over seks moet gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omdat ze zegt dat ze het vervelend vindt, niet dat ze het niet interessant vindt.
Ik ben gelukkig wel iets ouder dan 18quote:
Impliceren dat je mij raar vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat je naaktfoto's gaat plaatsen op een forum.
Welkom op het internet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
Het gaat helemaal niet altijd over seks, maar als het erover gaat ben je er zo van ondersteboven dat het zoveel indruk achterlaat dat je het niet meer aankan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet het gewoon doen.
[..]
Ja, het is ook irritant als het altijd over seks moet gaan.Maar ik ben ook vast bejaard in jullie ogen.
en dat is KPD?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |