Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd complimentjes en vraag om meer foto's en maak hele foute opmerkingen in combinatie met de volgende smilies:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nogal eng.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd complimentjes en vraag om meer foto's en maak hele foute opmerkingen in combinatie met de volgende smilies:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, het was inderdaad een leugen. Maar het is daar wel aan de orde van de dag.quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:07 schreef Flitskikker het volgende:
http://new.myfonts.com/fo(...)ift-otb-linien-vier/
Mijn vriend heeft op mijn account daar ruzie lopen maken en sindsdien is mijn toegang opgezegd.quote:
Gewoon opnieuw aanvragen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft op mijn account daar ruzie lopen maken en sindsdien is mijn toegang opgezegd.
Oké, nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft op mijn account daar ruzie lopen maken en sindsdien is mijn toegang opgezegd.
Een overgewaardeerd forum inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach ik hoef niet zonodig in KPD hoor.
Yvonnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |