Klinkerbotsing gefeliciteerd met je succesvolle troll.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig wel iets ouder dan 18
Doe niet zo raar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet altijd over seks, maar als het erover gaat ben je er zo van ondersteboven dat het zoveel indruk achterlaat dat je het niet meer aankan.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet altijd over seks, maar als het erover gaat ben je er zo van ondersteboven dat het zoveel indruk achterlaat dat je het niet meer aankan.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:
Impliceren dat het doodnormaal is.quote:
Dankjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkerbotsing gefeliciteerd met je succesvolle troll.
broek uit!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
[..]
Impliceren dat het doodnormaal is.Ik vraag jou toch ook niet of je even naaktfoto's wil plaatsen in EXASC?
Nee, maar het is wel de trend zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
[..]
Impliceren dat het doodnormaal is.Ik vraag jou toch ook niet of je even naaktfoto's wil plaatsen in EXASC?
Is dat tegenwoordig al een troll?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkerbotsing gefeliciteerd met je succesvolle troll.
jeetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef yosander het volgende:
Oja, laatste dag in Bulgarije was wel even een wtf-moment. Zaten een stel Britten bij de McDonald's, waarbij je bij een man zijn lul of zijn ballen zo kon zien zitten
!!! Hij had blijkbaar alleen een korte broek aan die was opgekruld
.
Je zat aan de absint, tequila, bier en nog wat volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik hem typte, geen idee meer wat ik daarvoor of daarna deed, of waar ik überhaupt was
Ik ga jou irl hosselen jwait als je even niet kijkt trek ik je broek s0 naar beneeje xdquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
kyk al die opgewonden mensen proberen naakt te hosselen dangggg
Deed zich voor als meisje en alles, bleek fake te zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga jou irl hosselen jwait als je even niet kijkt trek ik je broek s0 naar beneeje xd
Ook triest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deed zich voor als meisje en alles, bleek fake te zijn.
wat miesje zeg jee ben je gek dat laat ik neit gebeuren mang xDDquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga jou irl hosselen jwait als je even niet kijkt trek ik je broek s0 naar beneeje xd
Ok.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja precies jij mag het filme xxd
wag maar wagt maar xDquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat miesje zeg jee ben je gek dat laat ik neit gebeuren mang xDD
Dan ga je toch voor een kort pittig kapsel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Maar hoe kwamen ze daar achter dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deed zich voor als meisje en alles, bleek fake te zijn.
Heb nog een knokpartij tussen allerlei dronken Engelsen gezien bij de Mac, werd met die metalen stoeltjes heen en weer gegooid enzo, en de Mac-medewerkers bleven lekker bestellingen opnemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef yosander het volgende:
Oja, laatste dag in Bulgarije was wel even een wtf-moment. Zaten een stel Britten bij de McDonald's, waarbij je bij een man zijn lul of zijn ballen zo kon zien zitten
!!! Hij had blijkbaar alleen een korte broek aan die was opgekruld
.
Alles opgeslagen en wordt binnenkort doorgestuurd.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor een kort pittig kapsel?Nee. Lang haar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ook
.
Ze hadden de foto's die ze gebruikte in haar fobo gevonden op een of andere Scandinavische site.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb nog een knokpartij tussen allerlei dronken Engelsen gezien bij de Mac, werd met die metalen stoeltjes heen en weer gegooid enzo, en de Mac-medewerkers bleven lekker bestellingen opnemen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hadden de foto's die ze gebruikte in haar fobo gevonden op een of andere Scandinavische site.
Tineye denk ik, ze kwamen er in ieder geval op een of andere manier achter dat de pics die zij gebruikte vaker werden gebruikt.quote:
spannend kom ik dan in CCtje?? xdquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles opgeslagen en wordt binnenkort doorgestuurd.
haha xd ik ben smooth hoor wagt maar jij komt me niet te makkelijk af jonguhh bamquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik doe gewoon xtra riem toch met mooie zilver knoop
heb ik swaaaaag heb ik swaaaahaaaag
Lang haarquote:
ja misschien denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
spannend kom ik dan in CCtje?? xd
[..]
haha xd ik ben smooth hoor wagt maar jij komt me niet te makkelijk af jonguhh bam
Bieberfever bitchesquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kaal, ofc. Want Justin Bieber-kapsel is tegenwoordig niet meer in.
Roze geverfd, met paarse stippen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
driekwart eraf en dan naar achter kammen tog is in jwt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb nog een knokpartij tussen allerlei dronken Engelsen gezien bij de Mac, werd met die metalen stoeltjes heen en weer gegooid enzo, en de Mac-medewerkers bleven lekker bestellingen opnemen.
Keverquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kever kapsel was dat dan
die klinkt goeie mang goeien ideetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
driekwart eraf en dan naar achter kammen tog is in jwt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
een bericht typen en nog alles wat gepost wordt proberen te lezen is bijna een sport te noemen nu
nog nooit russen meegemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Die Britten waren echt vage lui. Altijd dronken ook. Nog zo'n stel blonde Britten gezien die verkleed gingen als Spartanen? Liepen ze over straat of in de Viking met een rooie handdoek om, geval op hun hoofd en een tijgerslipje.
Bazenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Die Britten waren echt vage lui. Altijd dronken ook. Nog zo'n stel blonde Britten gezien die verkleed gingen als Spartanen? Liepen ze over straat of in de Viking met een rooie handdoek om, geval op hun hoofd en een tijgerslipje.
een bericht typen en nog alles wat gepost wordt proberen te lezen is bijna een sport te noemen nu
Daar doelde ik ook op. Dus ik haat m'n kapsel. Is dat zo raar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je hebt zelf krullen hahahaha hi ha ho![]()
ja vet aparts :Squote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Dus ik haat m'n kapsel. Is dat zo raar?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Dus ik haat m'n kapsel. Is dat zo raar?
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan zijn eigen haar.
:S okquote:
Nou ik ken mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden, waaronder ook hun kapsel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Ik niet hoor. Ik hou van mijn haar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
ohja gelijk heb jequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Over tien jaar waarschijnlijk. Aangezien je nu juist weer jaren 50- en 60-kapsels ziet.
Moet even opschieten dan, mijn bedhaar is altijd beatles kapselquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Over tien jaar waarschijnlijk. Aangezien je nu juist weer jaren 50- en 60-kapsels ziet.
Daar zat ook zo'n vent tussen die zijn haar geverfd en geschoren had in de vorm van een smileyquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik hou van mijn haar.
OMG PICSquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet even opschieten dan, mijn bedhaar is altijd beatles kapsel
Fucking irritant
Zoals ik!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
:S ok
[..]
Nou ik ken mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden, waaronder ook hun kapsel.
lEUGENSquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik hou van mijn haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |