Wat wil je weten Erikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat andere mensen hier helemaal niet zo scheutig zijn met het delen van hun spannende verhalen. Ik daarentegen, heb al meerdere malen mezelf kwetsbaar opgesteld, ten behoeve van de groep!
Als er iets spontaan gebeurd bij mij ben ik niet op fokquote:
Ok, wetlterustenquote:
Thanks/Juno.quote:
Je hoeft ook geen liveverslag te geven, maar spontaan er over vertellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er iets spontaan gebeurd bij mij ben ik niet op fok
Ja maar dat vind ik dan raar om later te vertellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen liveverslag te geven, maar spontaan er over vertellen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dan raar om later te vertellen
En dat eindigt bij mij meestal in gejank
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dan moet je het niet vertellen
![]()
. Dat vind ik zielig. Bij mij eindigt het later vertellen in een
![]()
![]()
.
Ah, das dan wel weer aardig van ze.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik wel heb meegemaakt vandaag:
Ik stond bij te schuilen onder een luifel omdat het bushokje vol was en toen kwamen er jonge jongens naast me staan met een pizza en die boden me een stukje aan!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat is idd vervelend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb speesjaaaaaaal de wekker gezet op 8 uur om de bezorgtijd van mijn wasmachien te achterhalen, staat die nog niet online.![]()
Mogguh.
Niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen [ afbeelding ]
[..]
Dat is idd vervelend.
Misschien zijn ze daar zo stipt dat het om 8 uur precies online stond en om 1 minuut over 8 niet meer![]()
quote:Opvragen Bezorgtijden
Er staan (nog) geen bezorgtijden voor deze bon geregistreerd
Even bellen straks, dat je niet voor Jan Lul je bed wenst uitgestopt te worden.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Even bellen straks, dat je niet voor Jan Lul je bed wenst uitgestopt te worden.
Kloothommels.
Mogguh!
quote:Uw order wordt op 17 juni 2011 afgeleverd tussen 10:00 en 13:00
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar zaten jullie allemaal op te wachten he?
Ik houd hoop voor de voormiddag. Dus ga nu nog maar niet mijn tuin doen, stel dat ik de bel mis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Valt mee, met een beetje geluk staat hij voor de middag. (als ze zich wel aan deze tijden kunnen houden natuurlijk)
Had een klein beetje verwacht dat er zou staan tussen 9:00 en 17:00 ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jah, het ergste is wanneer ze ook nog te laat komen. Dan weet je helemaal niet meer wanneer je ze moet verwachten. Voor je het weet is je hele dag weg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd hoop voor de voormiddag. Dus ga nu nog maar niet mijn tuin doen, stel dat ik de bel mis.![]()
![]()
[spoiler]God, wat klinkt het treurig als ik het zo opschrijf, hele dag bepaald door een wasmasjien.![]()
Goedemorgen.quote:
Ook een druk dagje voor jou dus?quote:
Ja, ben maar meteen even terug in bed gedoken, want ik stond op instorten na deze inspannende daad.quote:
Bofkont!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ben maar meteen even terug in bed gedoken, want ik stond op instorten na deze inspannende daad.
Da's balen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:06 schreef lezzer het volgende:
Ik heb zo een keer gehad dat er een lading meubels op kantoor afgeleverd zouden worden en de bezorgtijd ook maar niet op de website stond.
Zo kwam het dat ik dus niet op kantoor was toen er bezorgd werd.
Dan flikkeren ze het dus in de hal hè, ook al heb je betaald voor het naar de eerste etage brengen![]()
Mensen wat was ik pissed. Ik snel naar kantoor (half uur rijden), stond ik nog in zo'n ongelofelijke file van 12km ook.
Echt, dat ze dan ook geen briefjes achterlaten he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik nog op de middelbare school zat werden mijn schoolboeken bezorgd in een doosje. Alleen waren we niet thuis en toen had de bezorger het pakketje maar op het balkon geschoven. We kwamen er per toeval achter toen de balkondeur van binnenuit niet meer goed open kon omdat er iets in de weg lag. Gelukkig had het niet geregend ofzo.
Stom gedoe!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh
Ik betaalde extra om een pakketje van de Wehkamp 's avonds te laten bezorgen zodat het niet naar de buren/postkantoor zou gaan ofzo. Zit je de hele avond te wachten, niks...
Kijk je de volgende ochtend in je brievenbus; zit het daar in gepropt.
WAAROM MOET JE DAN EXTRA DOKKEN VOOR EEN AVOND PAKKETBEZORGING ALS HET IN DE BRIEVENBUS PAST![]()
Dat is idd netjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Da's balen!Slechte service ook, niet even bellen of zo.
Ik was een keer in de tuin aan het werk toen ik telefoon kreeg (mobiel). Bezorger stond aan de deur en ik had de bel niet gehoord. Dat vind ik netjes.![]()
Maar nu durf ik dus niet de tuin in, bang dat deze club niet belt.
Ook lekker handigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik nog op de middelbare school zat werden mijn schoolboeken bezorgd in een doosje. Alleen waren we niet thuis en toen had de bezorger het pakketje maar op het balkon geschoven. We kwamen er per toeval achter toen de balkondeur van binnenuit niet meer goed open kon omdat er iets in de weg lag. Gelukkig had het niet geregend ofzo.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk zit ik hier te wachten op de bel en kom ik er om 2 uur achter dat ze mijn wasmachien in de brievenbus hebben gestopt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom gedoe!![]()
Dadelijk zit ik hier te wachten op de bel en kom ik er om 2 uur achter dat ze mijn wasmachien in de brievenbus hebben gestopt.
Lief beebquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Wat cute![]()
Voor Ll, al heeft ie het vast al gezien dat het online staat (alles!):
Ik doe dat ook hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Cat, waarom plak je geen briefje op de deur voor de wasmasjienmeneer?![]()
Doe ik tegenwoordig bij Zooplus, anders kan ik die zware pakketten bij de buren vandaan halen en nu zetten ze het achter het huis.
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi![]()
Ik heb uitgeslapen vandaag![]()
Is DVJ alweer in den lande? Klussen moet ze
Mijn huis heeft geen achter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Cat, waarom plak je geen briefje op de deur voor de wasmasjienmeneer?![]()
Doe ik tegenwoordig bij Zooplus, anders kan ik die zware pakketten bij de buren vandaan halen en nu zetten ze het achter het huis.
Whehehe, halve huis weg als ze weer terug komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NeeZondagmiddag/avond pas weer.
Straks zelf maar een muurtje slopenHopen dat ik dan de goede doe
![]()
Ik had eerst ook maar een beetje uitgeslapen
Preciesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, halve huis weg als ze weer terug komt![]()
En af en toe moet je ff uitslapen, da's goed voor lichaam en geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |