abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:49:10 #51
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98340308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Tot voor kort heb ik me nooit heel erg geinteresseerd voor dit onderwerp (met name het deel dat ze ons zouden bezoeken) maar na het zien van een aantal documentaires en persverklaringen begin ik toch langzaamaan steeds meer overtuigd te raken dat wij bezocht worden door buitenaards leven.

Het onderwerp buitenaards leven is natuurlijk erg intrigerend en dus vroeg ik me af hoe anderen tegen dit onderwerp aankijken. Het is op het moment ook een redelijk hot topic omdat verschillende overheden (o.a. Brazillie, Engeland, Belgie) hun UFO-files (gedeeltelijk) hebben vrijgegeven. Mijn vraag aan jullie is tweeledig; is er ander intelligent leven in het heelal en worden wij bezocht door buitenaardse bezoekers?

Poll: Bestaat er intelligent leven elders in het heelal?
Ja, het heelal is zo groot dat het eigenlijk onvermijdelijk is
Waarschijnlijk wel, maar eerst zien dan pas geloven
Waarschijnlijk niet, intelligent leven ontstaat niet zomaar
Nee, wij mensen zijn het enige intelligente leven in het heelal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Worden wij bezocht door buitenaardse wezens?
Ja, zeker weten dat wij worden bezocht
Waarschijnlijk wel, er zijn bewijzen die hiernaar wijzen
Waarschijnlijk niet, vrijwel alle bewijzen zijn te weerleggen
Nee, het is zeker dat dit onzin is
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie - Niet weten :')
pi_98340378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dergelijke schilderijen zetten je toch aan het denken.
Eeuwen voor er maar gedacht werd aan 'vliegende schotels' of er iemand ook maar dacht over vliegen werden er al vliegende schotels getekend/geschilderd.

Best wel fascinerend :P
Je moet het boek 'Waren de Goden kosmonauten?' van Erich von Däniken eens lezen. Redelijk gedateerd, maar nog steeds interessant. :Y
pi_98355425
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:41 schreef Olijfboom het volgende:
Goed topic ^O^
Trouwens het is best wel dom als je denkt dat het enige intelligente leven hier op aarde is. Er zijn nog miljoenen andere sterrenstelsels met miljoenen andere planeten, die wij nog niet eens ontdekt hebben.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
:D

Best fascinerend om te lezen over dat sterrenstelsel dat volgens onze natuurkundige wetten niet eens zou kunnen bestaan. En dat er 10.000 sterrenstelsels in die foto alleen al zijn.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:01:07 #55
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98357424
Volgens wetenschappers zag Venus er in zijn jonge jaren er precies uit als de aarde, helaas is Venus verneukt door een nogal grote meteoriet, anders hadden we buitenaardsleven net buiten de deur gehad. :)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98448681
Aan de mensen die skeptisch zijn over buitenaardse bezoekers, wil ik vragen om de volgende documenaire te kijken. Ik ben benieuwd wat jullie hier over te zeggen hebben. Even voor alle duidelijkheid, dit is een professioneel gemaakte documentaire. Het is niet het werk van aluminiumhoedjes-types.

This excellent film by award winning Norwegian directory, Terje Toftenes, covers the topic of UFS over the years from a global perspective. It is a great compilation of a myriad of photos, videos, testimonials, witnesses, news articles; and is presented very well. Part 3 covers the reasons behind the truth embargo, and ramifications of disclosure.

The ~1.5-hour documentary is now available to watch online for free via the official website.
"We here at New Paradigm Films are among the millions of people across the world who have a strong notion that humanity is on the verge of major change on both a social, biological and spiritual level. But we also recognize the need for widespread information on the key subjects of this transformation. Our goal is to produce films covering several of these subjects, and make them available for as many people as possible across the globe."

New Energy Congress member, Joel Garbon, who brought this to my attention and who is included in the documentary, wrote: "Producer Terje Toftenes is a supporter of our new energy initiatives, and has interviewed Jeane Manning, Tom Valone, Steve Greer, and others among our colleagues."

Here's a statement that ties this into free energy, quoting a person I had the privilege of meeting at the Earth Transformation Conference last January.
"It will be changing the paradigm of science as we know it. We know that these craft are not traveling by fossil fuel gas, that there is a technology behind them, that maybe this technology could help the earth. If we could get scientists just to use that motivation – to look at the technology behind the craft…" – Paola Harris, US Journalist
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98449821
Als de buitenaardse wezens ons bestudeerd hebben dan zullen ze zeker niet komen. Wat een triest wezens zijn wij xD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')