Ik wist dus niet eens dat dat bestondquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
Wij klikken meestal op "open nieuw deel" Wiki word niet bijgewerkt, (ik heb ook geen idee hoe dat moet)
Ghehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wist dus niet eens dat dat bestond
Succes daarmee!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, ik moet weer helemaal opnieuw uitvinden hoe fok werkt
waarom? Heb de hele dag niks aan mijn haar gedaan, nu net pas.quote:
Geen idee, dat was het eerste wat in me opkwamquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waarom? Heb de hele dag niks aan mijn haar gedaan, nu net pas.het zit niet anders dan normaal hoor
Dan moeten we ons samen maar vermakenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor laat ons maar weer in de steek
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, dat was het eerste wat in me opkwam
Ah, vandaar dat je je haar maar even goed had gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moeten we ons samen maar vermaken
Zodat jij het weer kan verpesten he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je haar maar even goed had gedaan natuurlijk
* DevilsWhore doet benen wijdquote:
Nee, geeft zo'n gedoe met de heggeschaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien!
Hm, ik ben weer lekker dubbelzinnig bezig vandaag...
Hm, op moment dat iemand het met een heggeschaar aan het bijwerken is moet de situatie toch wel aardig misselijkmakend zijn gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, geeft zo'n gedoe met de heggeschaar
Ik denk het ook. Doet me denken aan scary movie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, op moment dat iemand het met een heggeschaar aan het bijwerken is moet de situatie toch wel aardig misselijkmakend zijn geworden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Doet me denken aan scary movie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |