Ik wist dus niet eens dat dat bestondquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef NBT het volgende:
Wij klikken meestal op "open nieuw deel" Wiki word niet bijgewerkt, (ik heb ook geen idee hoe dat moet)
Ghehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wist dus niet eens dat dat bestond
Succes daarmee!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, ik moet weer helemaal opnieuw uitvinden hoe fok werkt
waarom? Heb de hele dag niks aan mijn haar gedaan, nu net pas.quote:
Geen idee, dat was het eerste wat in me opkwamquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waarom? Heb de hele dag niks aan mijn haar gedaan, nu net pas.het zit niet anders dan normaal hoor
Dan moeten we ons samen maar vermakenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor laat ons maar weer in de steek
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, dat was het eerste wat in me opkwam
Ah, vandaar dat je je haar maar even goed had gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moeten we ons samen maar vermaken
Zodat jij het weer kan verpesten he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je haar maar even goed had gedaan natuurlijk
* DevilsWhore doet benen wijdquote:
Nee, geeft zo'n gedoe met de heggeschaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien!
Hm, ik ben weer lekker dubbelzinnig bezig vandaag...
Hm, op moment dat iemand het met een heggeschaar aan het bijwerken is moet de situatie toch wel aardig misselijkmakend zijn gewordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, geeft zo'n gedoe met de heggeschaar
Ik denk het ook. Doet me denken aan scary movie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, op moment dat iemand het met een heggeschaar aan het bijwerken is moet de situatie toch wel aardig misselijkmakend zijn geworden
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Doet me denken aan scary movie.
Succes schatquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Lang geleden, maar die scene kan ik me nog wel herinneren idd...
Maar goed, de kwartiertjes zijn weer weggeteld, ik ga weer richting huis tuffen! Fijne avond allemaal!
Miniquote:
Ja, ben weer thuis.quote:
Gewerkt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik lig lekker op bed![]()
Ik kan niet meer zeggen dat je te jong bent om te roken.quote:
Nee dat kan al bijna 4 maanden niet meer :\quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zeggen dat je te jong bent om te roken.
Gefeliciteerd, nu mag je bier drinken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee dat kan al bijna 4 maanden niet meer :\
OHJAA IK BEN GESLAAGD! PARTAAY!
Dat deed ik allangquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu mag je bier drinken.
Goed bezig jij. Ik kreeg niks van school, behalve een papiertje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat deed ik allangHeb de hele avond aan de Cider gezeten, fles cider gehad van school
ik zie deze veel liever dan dora..quote:
Mee eens!quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie deze veel liever dan dora..
Wat ben je vroeg vandaag!quote:
nie bijtequote:
Nou niet bepaald, 5 kwartier te laat zelfsquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg vandaag!![]()
Goedemorgen Schaaaat!
Hahaha, dat gebeurt haast nooit he!quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou niet bepaald, 5 kwartier te laat zelfs
Gelukkig had m'n collega van de late dienst zich vergist en stond hij hier vanmorgen om 6 uur
Nou nee dankje, ik lust heel geen marsquote:
gelukkigquote:
Oh, nou voorruit dan maar...... Ik ga er ff 1tje roken!quote:
Samen eentje roken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh, nou voorruit dan maar...... Ik ga er ff 1tje roken!
gewoon erin gaan rokenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:07 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik wil ook roken maar het rookhok word gewit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten.mooie tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
dus jij hbet ook tetten ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Echte bazen hebben altijd mooie tetten
Onee.. ehm..
jou tetten!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had wel aardige tetten ja
Geen hangtetten overigens, had er hard voor getraind hoor
mn moeder sprak al lovend over je tetten, ze vertelde me dat het cup F wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had wel aardige tetten ja
Geen hangtetten overigens, had er hard voor getraind hoor
Vroem Vroemquote:
Jeweetsch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mn moeder sprak al lovend over je tetten, ze vertelde me dat het cup F was
best wel! ben net een aantal dagen vrij geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WL!![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
yooooooooooo met de banjoquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
yooooooooooo met de banjo
en mien met WL's moeder AKA de sexmachien
Crazy-M's moeder steekt een vinger in dr gaaatjeeee
[..]
ah , rasechte suger lee hooper fan ben je, dat blijkt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Dat meen je....... Mazzelaar... gelukkig heb ik over 21 kwartier weekend!quote:
wat een prutser.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waarom kunnen stagiaires niet zelf denken
Zeg je:
controleer de werkplek en kijk of er het zelfde scherm staat als bij de overige plekken in die ruimte.
Belt hij op: jah staat al een scherm en alles werkt.
ik: ok is goed dan hoeft er niks gedaan te worden.
Belt de klant vandaag: jah het scherm is niet goed.
Dus ik navragen bij de stagiair, zegt hij:
Jah er staat een 19 inch.
Ik: en bij de rest ...
hij: 24 inch.
Zucht, ze moesten gelijk zijn
fistfucken die hap crazy-m. stagaires moeten ook ontgroent worden. vraag dat maar aan sm0kezquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg je:
controleer de werkplek en kijk of er het zelfde scherm staat als bij de overige plekken in die ruimte.
Alweer een croissantje?!quote:
wat, jij ben het toch niet?quote:
Yup.quote:
Daar word je toch spontaan vrolijk vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg je:
dat kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fistfucken die hap crazy-m. stagaires moeten ook ontgroent worden. vraag dat maar aan sm0kez
Nou en of! Onbespuugd de gebalde vuist op volle kracht naar binnen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fistfucken die hap crazy-m. stagaires moeten ook ontgroent worden. vraag dat maar aan sm0kez
Werken jullie voor de plantsoenendienst soms?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt
maar vanmorgen had hij vragen dat ik hem bijna uit het raam voor de trein had gegooid
- Hoe zorg ik ervoor dat outlook automatisch opstart bij het inloggen
- Hoe stel ik ee n2de inbox in
....![]()
we hebben hier ee ncd pin staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou en of! Onbespuugd de gebalde vuist op volle kracht naar binnen!
mja het is een afgaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werken jullie voor de plantsoenendienst soms?
uhm, weet je zeker dat niet een willekeurig persoon van de straat is geplukt ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt
maar vanmorgen had hij vragen dat ik hem bijna uit het raam voor de trein had gegooid
- Hoe zorg ik ervoor dat outlook automatisch opstart bij het inloggen
- Hoe stel ik ee n2de inbox in
....![]()
Als het goed is nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm, weet je zeker dat niet een willekeurig persoon van de straat is geplukt ?
JA ziekelijk ahhaha.quote:
ZIJ heeft wel flinke ballen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
dan ben je ook wel erg lomp zeg. zo iemand springt ook in een zwembad zonder water.
of niet meerquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
JA ziekelijk ahhaha.
[..]
ZIJ heeft wel flinke ballen.
Zo pijnlijk..quote:
kan ik niet zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zo pijnlijk..
En dit is gewoon lomp.
[ afbeelding ]
Ze willen een jonge het zwembad in jonassen maar dat mislukt en hij land met zijn onder rug op de zwembad rand en zijn kop in het water. Dan probeert een lompe mongool hem eruit te trekken aan zijn voeten maar dat mislukt.. double #FAIL!quote:
Ik wilde het net zeggen..quote:
Hou eens heel gauw op jij!quote:
Ga door schatje!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb ik jou nog nooit horen zeggen!
hier nog 16quote:
dan maar tot 16 ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:03 schreef NBT het volgende:
ik nog 24 kwartier? nee ff opnieuw tellen..... uhmmm..... ja wel, het klopt... dan had ik me vanmorgen misrekend.
dan is het 32quote:
yup en ook vrijheidquote:
geniet er idd maar van zolang het duurtquote:
vrijheid blijheid?quote:
Heerlijk. Kga ook op het huisje passen van een maat van me dus ben 2 weken verlost van mijn huisgenoten (zus & boyfriendquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geniet er idd maar van zolang het duurt
ah das beter dan ja. lekker je eigen ding doen zonder commentaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heerlijk. Kga ook op het huisje passen van een maat van me dus ben 2 weken verlost van mijn huisgenoten (zus & boyfriend)
![]()
![]()
Heerlijk! Echt.. en dan hoef ik ook geen rekening te houden met wie ik uitnodig en wanneer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das beter dan ja. lekker je eigen ding doen zonder commentaar![]()
en dan kunnen je zus en haar boyfriend gelijk sex hebben in jouw bed. zo gaat het toch ongeveer ?
oftwel gelijk lekker grillen en zuipen het 1e weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heerlijk! Echt.. en dan hoef ik ook geen rekening te houden met wie ik uitnodig en wanneer.
Haha.. nou denk niet dat ze nog heel veel sex hebbensleur eh haha
Nope.. iemand uitnodigen en door het hele huis heen gooienquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftwel gelijk lekker grillen en zuipen het 1e weekend
Daarom zullen ze elkaar juist elke hoek van jouw slaapkamer laten zien, da's nog nieuw en spannend!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heerlijk! Echt.. en dan hoef ik ook geen rekening te houden met wie ik uitnodig en wanneer.
Haha.. nou denk niet dat ze nog heel veel sex hebbensleur eh haha
als in, op het aanrecht, op de wasmachine, op de leuning vd bank, op de trap naar boven.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope.. iemand uitnodigen en door het hele huis heen gooien
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope.. iemand uitnodigen en door het hele huis heen gooien
zeg mn moeder is nog steeds haar hoeken kwijt ja! wat heb je daarop te zeggen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom zullen ze elkaar juist elke hoek van jouw slaapkamer laten zien, da's nog nieuw en spannend!
Laat voor de grap eens een perfect hoekige baksteen van een kilometers hoge berg afrollen. Tegen de tijd dat ie eindelijk beneden is, zijn alle hoeken eraf gesletenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg mn moeder is nog steeds haar hoeken kwijt ja! wat heb je daarop te zeggen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in: Ik hoop dat de tafel sterk genoeg is, we geen vlekken maken op de bank en de dame in kwestie in is voor pron.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als in, op het aanrecht, op de wasmachine, op de leuning vd bank, op de trap naar boven.....
Beter de nieuwe bank inwijden dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is jouw tafel sterk genoeg, en zullen we geen vlekken maken?
Ik zal je bank voor de komende dagen voorzien van het geurtje wat je je vast nog wel kunt herinnerenquote:
Oehww, nog steeds dezelfde ja?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal je bank voor de komende dagen voorzien van het geurtje wat je je vast nog wel kunt herinneren
Nah, dat flesje was zo goed als leeg... Erger nog; hij zit sinds die tijd nog altijd in de deur van m'n autoquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehww, nog steeds dezelfde ja?![]()
![]()
die is echt heerlijk! Hoe heet die ook alweer
Hahahaha echt waar? Op dezelfde plek!?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, dat flesje was zo goed als leeg... Erger nog; hij zit sinds die tijd nog altijd in de deur van m'n auto
Doe maar zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Ow wacht, de kwartiertjes zijn weggeteld
Werkse nog ff, oant moarn!
Dat luchtje heb ik ook..quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, dat flesje was zo goed als leeg... Erger nog; hij zit sinds die tijd nog altijd in de deur van m'n auto
Overigens de overbekende Le Male van Jean Paul Gaultier
succes dan met het gek maken van NBT met dat luchtjequote:Op donderdag 16 juni 2011 12:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat luchtje heb ik ook..
vind Bottled van Hugo Boss lekkerder
Die heb ik vorige week nog weer opnieuw gehaald, 100ml flesjes waren in de aanbieding in de taxfree winkelquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat luchtje heb ik ook..
vind Bottled van Hugo Boss lekkerder
nee dat kan alleen met die van Sm0keZ!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
succes dan met het gek maken van NBT met dat luchtje
Echt doei dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week nog weer opnieuw gehaald, 100ml flesjes waren in de aanbieding in de taxfree winkelNet als Acqua di Gio, ook weer 100ml... Hele nachtkastje staat ondertussen vol met die rotzooi, moet toch maar eens een andere hobby gaan zoeken ofzo:P
Maar goed, nu ben ik écht weg!
Sterkte dude.quote:
Yep... en weer doodquote:
Leeeef!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Sterkte dude.
[..]
Yep... en weer dood
Hoe weet je dat ik naakt ben met een naakte vent in mijn bed?quote:
Ik heb haar net geinformeerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik naakt ben met een naakte vent in mijn bed?
Goed bezig.quote:
doe maar. Maar je slaapt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik maar uit bed kruipen dan?
Je slaapt wel schattig hoor.quote:
Echt waar. Anders zie ik je nooit zo schattig!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt waar. Anders zie ik je nooit zo schattig!
Goed hequote:
waarom een nieuwe avatar?quote:
Ik mocht Dora niet meer hebben van Londrie, omdat hij als hij aan mij dacht Dora in sm outfit voor zich zag. Dus toen vroeg ik of ik zijn vriendin als UI mocht gebruiken, en dat mocht. Dus yay!quote:
En wie is die vriendin dan? En ligt londrie nu in je bed dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mocht Dora niet meer hebben van Londrie, omdat hij als hij aan mij dacht Dora in sm outfit voor zich zag. Dus toen vroeg ik of ik zijn vriendin als UI mocht gebruiken, en dat mocht. Dus yay!
Little_Miss_Naughty hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie is die vriendin dan? En ligt londrie nu in je bed dan?
Dan heb je wrs nog een slapende man naast je halverwege de marathonquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Little_Miss_Naughty hier.Nee, mijn huisgenoot ligt in mijn bed, hij is trouwens niet naakt. Hij kwam me wakker worden en ging toen zelf slapen, had geen zin om naar boven te lopen. En ik slaap naakt dusja.
BTW, neem me mee naar de marathon.
Ik heb besloten dat ik door 1 van de eerste delen heen ga slapen. Daar is Tom Felton toch nog niet lekker. Dus samen slapen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je wrs nog een slapende man naast je halverwege de marathon
Ja, is wel een goed ideequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik door 1 van de eerste delen heen ga slapen. Daar is Tom Felton toch nog niet lekker. Dus samen slapen.
Die films zijn ook nog niet zo heel erg boeiend.quote:
Harry Potter Marathon in Pathequote:
Niet direct, maar ben er zelf ook nog niet helemaal uit, omdat het echt wel freaking lang is en Eindhoven voor mij ook nog een uur rijden is en in Rotterdam is die marathon ook...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die films zijn ook nog niet zo heel erg boeiend.
Maar had je nog neimand om mee te gaan dan
Nee, we zijn allebei naar de DVD release van HP 7.1 geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok.
En jullie zijn huisgenoten?
Ik bedoel DW en LMNquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, we zijn allebei naar de DVD release van HP 7.1 geweest
hey jong, zeg is niks stoms !!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel DW en LMN
Sorry als ik iets stoms zeg![]()
Van 3 uur tot 2 uur... dus kleine 24 uurquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg hoe lang duurt die marathon wel ?
Mja ik heb sowieso een probleem met thuiskomen dan, dan moet ik wachten op de eerste treinquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet direct, maar ben er zelf ook nog niet helemaal uit, omdat het echt wel freaking lang is en Eindhoven voor mij ook nog een uur rijden is en in Rotterdam is die marathon ook...
Ehm.. hij begint om half 1 schatquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Van 3 uur tot 2 uur... dus kleine 24 uur
in ieder geval snachtsquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ehm.. hij begint om half 1 schat
whoah! ik vind het echt superknap als je dat gewoon vol houdt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Van 3 uur tot 2 uur... dus kleine 24 uur
Nee, LMN woont in Zuid Limburg, ik in Gelderland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel DW en LMN
Sorry als ik iets stoms zeg![]()
Ja dat wel.quote:
Wij gaan echt wel slapen dan tussendoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoah! ik vind het echt superknap als je dat gewoon vol houdt.
vlak bij waar ik nu zit tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, LMN woont in Zuid Limburg, ik in Gelderland.
ik zou na 2 uur al in slaap vallen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan echt wel slapen dan tussendoor
Jij zit aan de andere kant van Ernem jaquote:
Ik tijdens de 1e film waarschijnlijk al.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou na 2 uur al in slaap vallen.
ik wel een paar, maar vind ze niet echt intressant omdaar voor een hele marathon te moeten houdenquote:
kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zit aan de andere kant van Ernem ja
Ik ben een ontzettende HP-geek. Ik vind alle films kut (behalve 7.1), maar ik doorsta het toch steeds weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel een paar, maar vind ze niet echt intressant omdaar voor een hele marathon te moeten houden
[..]
klopt
Ik welquote:
dat zou voor mij al een reden zijn om niet te gaan. heb ooit wel eens aan een horror marathon meegedaan, maja, met wiskey , en een bong had ik het 3 uurtjes volgehouden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik tijdens de 1e film waarschijnlijk al.
én ik dacht dat jij je altijd verkleede als harry potter met carnaval ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel een paar, maar vind ze niet echt intressant omdaar voor een hele marathon te moeten houden
ja maar dat is om hermelientje aan mn stok te rijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én ik dacht dat jij je altijd verkleede als harry potter met carnaval ?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dat is om hermelientje aan mn stok te rijgen
ik zeg het netjesquote:
Ik moest lachen..quote:
whehe..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dat is om hermelientje aan mn stok te rijgen
ik weet nog net dat dat de medespeler van harry snotter isquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe..
ik moest gewoon googlen om te zien wie dat was.
ik hoop het voor je, anders komt bubba op je stokquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik weet nog net dat dat de medespeler van harry snotter is
Volgens mij was die ook al in de 20 hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop het voor je, anders komt bubba op je stok
Niceeeeequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik weet nog net dat dat de medespeler van harry snotter is
[ afbeelding ]
ik heb werkelijk geen idee, maar ik zie haar als een kindquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij was die ook al in de 20 hoor
Yea nu alleen nog een pasje en dat plaatje op een button and you're good to go!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee, maar ik zie haar als een kind
[ afbeelding ]
stond best wel geilquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat korte haar wat ze laatst had
quote:
ik zat net de wiki page te kijken om te kijken of ze boven de 20 wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat korte haar wat ze laatst had
nee niet echtquote:
whehe, nee das niet aan mij besteedquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yea nu alleen nog een pasje en dat plaatje op een button and you're good to go!
Ik wil gewoon vanaf 6 alles achter elkaar zien he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou voor mij al een reden zijn om niet te gaan. heb ooit wel eens aan een horror marathon meegedaan, maja, met wiskey , en een bong had ik het 3 uurtjes volgehouden.
dus voor mij geen marathonnen meer , tenzij ik lekker thuis zit
dus kan je eerst 10 uur slapen ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vanaf 6 alles achter elkaar zien he.
Nah, daarvoor wil ik het ook wel zien, maar is niet noodzakelijk. Vanaf 6 achter elkaar aan is master volgens mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus kan je eerst 10 uur slapen ?
Ja, dat dus... tijdens de eerste paar maar wat slaap vatten denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, daarvoor wil ik het ook wel zien, maar is niet noodzakelijk. Vanaf 6 achter elkaar aan is master volgens mij.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat dus... tijdens de eerste paar maar wat slaap vatten denk ikZou je ook de bios uit mogen tijdens een film?
lekker gedouched trouwens?
mooi, ik zal er nog eens even over nadenken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk zou het niet weten.
Ja, lekker gescrubd dus ben weer helemaal zacht
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
8 kwartier klinkt zo lang johen je hebt zeker dan weekend ?
BOS!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 komt ook weer een keer hier koekeloeren
nog plannen ?> behalve uitslapenquote:
niet uitslapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog plannen ?> behalve uitslapen
je hebt dus , vader weekendquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:19 schreef NBT het volgende:
[..]
niet uitslapen![]()
Zondag vaderdag en zaterdag komen mijn schoonouders ! Morgen zwemmen met moeders en bij mijn broetrtje op visite, tussendoor heel relaxen en genieten van het niks doen.
OKE DOE DAT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, ik zal er nog eens even over nadenken...
ja als jij het zo wil noemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt dus , vader weekendgezellig
voor jou een weet, voor mij een raadsel?quote:
Hier ookquote:
sorry dat mensen wel afremmen als het zo hard regent dat je zelfs met 50 niks zag op de snelweg.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook
Achter de wolken.....
Bij regen kunnen hoop mensen opeens niet meer rijden....
Dat is een geldige redenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry dat mensen wel afremmen als het zo hard regent dat je zelfs met 50 niks zag op de snelweg.....
Ik heb al besloten en gegeten. Kip met snijboontjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef NBT het volgende:
[..]
voor jou een weet, voor mij een raadsel?
Tijd om te gaan slapen zo.quote:
er zijn ook mensen die werken weet je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Voor jou ja ;P Ik heb nogeeneens een bed
Ik werk ook :\quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die werken weet je.
Jazeker ,het duurt geen week meer!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 05:28 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDESMORGENSSSSSSSSSSSSS
Bijna weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
ben ik blij dat ik weekend hebquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoewel, ja, het duurt nog wel een week. Ruim zelfs, ik héb niet eens geswaffeld deze week
whehe verdikiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Spijtig om te zeggen, maar je edit klopt niet
Bijna zwanger is ook niet zwangerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hoe gaat dat nummer ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh! zo tis vrijdag
* WhiteLightning zingt swaffelie jaja swaffelie swaffelie jee lied
Schijt een beer in het bosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje in zin in vandaag?
morge sletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |