buiten in me tuintje gezetquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Meloenhoofd het volgende:
Had je ze buiten of binnen gekweekt?
Wel gevoed en goed laten ontkiemen dan?quote:
ik heb ze een keer water gegevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Meloenhoofd het volgende:
[..]
Wel gevoed en goed laten ontkiemen dan?
Wat voor zaadjes zijn het?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef Seven. het volgende:
Oeh, leuk. Ik heb hier nog een berg zaadjes.
Dat weet ik niet meer precies, om eerlijk te zijn. Ik heb ze al 2 jaar liggen. Een bekende soort in ieder geval.quote:
In een pindablikje van duyvis met zo een plastic dop a la pringles, steeds in het donker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Meloenhoofd het volgende:
Als je ze goed hebt bewaard, wil ik ze mischien voor een goed prijsje wel overnemen.
Even tellen. 27.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:57 schreef Meloenhoofd het volgende:
Hoeveel heb je er, en hoeveel zou je er ongeveer voor willen hebben?
Dit topic staat in F&F, dus laten we het niet over het beleid gaan hebben.quote:
Sorry! Waar kan het wel?..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit topic staat in F&F, dus laten we het niet over het beleid gaan hebben.
Voor hoeveel per stuk verkoop je ze, zou er 5-10 willen kopen.quote:
Geen ramp hoorquote:
Oke, ga ik daar ff een ander topic zoeken..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ramp hoor
Maar anders is het al snel geen F&F topic meer. Dat soort nieuws kan beter in NWS of GC ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |