Daar moet ik toevallig morgen zijn, als je voor sluitingstijd van de action wat van je laat horen kan ik evt. wel even langskomen.quote:
Toevallig ook met de "A" frequentie? Ik heb nl. ook "C" zien liggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:30 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dan hebben we een bel uit de zelfde lichting want die van mij doet ut ook niet!!
Gisteren gekocht,het knopje werkt niet en als ik op de bel zelf klik voor de melodietjes hoor ik heel zwak een hele hoge toon en dat is het,kan ik vandaag weer terug!
oh dat weet ik zo niet,ik heb een andere meegekregen en die doet het wel,daar staat volgens mij een C opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:34 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Toevallig ook met de "A" frequentie? Ik heb nl. ook "C" zien liggen.
Dit is ook de oplossing voor de buren die dezelfde bel hebbenAndere frequentie nemen.
Grote koffers weet ik niet, ik heb wel zo'n trolley en die is prima voor zijn geldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:44 schreef Crientj het volgende:
Iemand die weet hoe de kwaliteit van de grote koffers zijn? Is het iets of kan ik beter ergens anders zoeken?
Waar staat dat of het een A of een C is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:34 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Toevallig ook met de "A" frequentie? Ik heb nl. ook "C" zien liggen.
Dit is ook de oplossing voor de buren die dezelfde bel hebbenAndere frequentie nemen.
Er zit op beide onderdelen een wit-rond-stickertje met een zwarte letter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waar staat dat of het een A of een C is?
Nooit gezien maar nu gebruik ik het ook niet dagelijks.quote:
Purrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 juli 2011 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Nooit gezien maar nu gebruik ik het ook niet dagelijks.
Hubjes komende week bij de Kruidvat in de aanbieding! 4-poorts voor 4,99quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hubjes? Nee. Hubjes hebben ze bij de pc zaak, mediamarkt, dixons, ect.
Isse goeiekoop.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hubjes komende week bij de Kruidvat in de aanbieding! 4-poorts voor 4,99
Ik ga ze halen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
eurootje of 3 geloof ik.quote:
Mooi, ik zoek ze voor een kostuum als een soort glazen muiltjes waar je wel makkelijk mee kunt lopen. Waren ze er toevallig ook in het roze?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die waterballerinas zijn er! Maar ik ging toch voor de rubberen teenslippers-met-enkelbandje voor 1,99![]()
De trolley heeft zn eerste kilometers trouwens ook alweer overleefd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |