abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98761468
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
pi_98761642
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
Volgens mij niet.

Ik ben er net ook weer geweest. De buit:
- Roosvicee multifruit
- klapper
- restpootjes :9
- handtas
- kant en klaar pastamaaltijd
- geurverfrissers voor in de auto (gekko O+ )
- geurverfrissers voor in de kast (dolfijn O+ )
en nog wat andere dingetjes.

In totaal het magistrale bedrag van 15 euro kwijt. _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98765304
de babyshampoo + wasgel ruiken zoooo goddelijk lekker :9 O+
meteen maar 4 flessen ingeslagen (:
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:24:16 #104
244933 trovey
Nachtoele
pi_98766140
quote:
Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkleden :Y ...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet. :P Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98766245
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Jeuj, het kraakpand gaat weg. *O*
aanstaande donderdag gaat die nieuwe action open!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:37:46 #106
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_98772618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef krullebol81 het volgende:

[..]

aanstaande donderdag gaat die nieuwe action open!
Waar?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_98775071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkleden :Y ...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet. :P Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het. :')
Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel! :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:20:04 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_98780727
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel! :)
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet. :*

Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer :P ) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg :') ), onkruidborstel (zonder steel :P ) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte :? ....een BUGZER. :+
Optimist tot in de kist
pi_98780928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer :P ) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg :') ), onkruidborstel (zonder steel :P ) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte :? ....een BUGZER. :+
Een bugzer? Is dat toevallig 'iets' tegen muggen en dergelijke?

Ben vandaag ook even langs de Action geweest, wat was het daar heerlijk koel! Anyways, de zwarte voorraadpotten met bloemetjes zijn weer terug, dus daar even eentje van gehaald. Verder wat schoonmaaktroepies, weinig bijzonders. In totaal wel 7 hele euro's.
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:50:03 #110
244933 trovey
Nachtoele
pi_98782764
Een bugzer is een combinatie tussen een vliegenmepper, een waaier en je schijnt er ook nog stof mee af te kunnen nemen. :') Ik gebruik het ding als waaier en als er toevallig een lastig insect in de buurt is dan zal ik de vliegenmepperfunctie eens uitproberen. })
Optimist tot in de kist
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:58:27 #111
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_98783353
Van de week o.a. een soort van verstelbare plumeau meegenomen, waarmee ik ook het plafond kan stoffen. En een beeldje van een hond (wit met zwartomrande ogen en scherpe oren) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2011 @ 21:47:57 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98791784
quote:
ja hoor, onlangs nog in de aanbieding (lagen bij ons bij de kassa)
we hebben ze op het werk, alleen waren de borden met het eten zo heet dat ze eraan vastsmolten (wat overigens meer over de temperatuur van de borden zegt, dan de kwaliteit van de tafelkleden :( )
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:19 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98792045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Van de week o.a. een soort van verstelbare plumeau meegenomen, waarmee ik ook het plafond kan stoffen. En een beeldje van een hond (wit met zwartomrande ogen en scherpe oren) :)
het plafond stoffen :? ik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen :o
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:40:45 #114
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_98795871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het plafond stoffen :? ik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen :o
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:48:15 #115
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_98796366
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Daar werd het plafond gestoft?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:48:17 #116
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_98796373
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Ik bedoel ook rag.. :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 07:37:46 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98806338
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:

[..]

kreeg je daar cijfers voor plafondstoffen dan?
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 11:45:28 #118
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98811970
ik heb laatst toch een wereldaankoop gedaan : een draadloze deurbel.
niet voor op mijn voordeur trouwens, maar voor in de kamer van mijn zoon.
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen :(
ik vroeg me wel eens af wat mijn buren daarvan vonden :@
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
maar zouden mijn buren nu denken dat ik mijn kind niet meer te eten geef? :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:02:15 #119
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_98812653
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen :(
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
Baas. _O_
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:03:52 #120
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98812713
quote:
_O_
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:05:19 #121
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98812778
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Die speakertjes is dat iets? Komt er mooi geluid uit?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_98812836
quote:
Dat hadden wij vroeger ook. Maar dan met een babyfoon met extra knopje zodat we elkaar niet konden afluisteren. Als mijn ouders hadden dan de 'baby' kant beneden.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 13:23:14 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98815751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Dat hadden wij vroeger ook. Maar dan met een babyfoon met extra knopje zodat we elkaar niet konden afluisteren. Als mijn ouders hadden dan de 'baby' kant beneden.
dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroeven :P ) maar dat was het ook niet en nu dit dus.
pi_98815975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroeven :P ) maar dat was het ook niet en nu dit dus.
Mijn ouders hebben ook een bel gebruikt toen mijn broer en ik nog thuis woonde :Y
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:40:43 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_98816520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Wat betaalde jij voor die draadloze deurbel bij de Action?
Ik had er 1 bij de Liddl voor ¤7,-
Geweldig ding, zit zelfs een lichtje op voor als de muziek wat harder staat.
Er zitten ook verschillende beltonen op, inclusief een kerstmelodie. :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')