Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkledenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
Waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
aanstaande donderdag gaat die nieuwe action open!
Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkleden...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.
Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel!
Een bugzer? Is dat toevallig 'iets' tegen muggen en dergelijke?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.![]()
Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
), onkruidborstel (zonder steel
) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
....een BUGZER.
ja hoor, onlangs nog in de aanbieding (lagen bij ons bij de kassa)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
het plafond stoffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Van de week o.a. een soort van verstelbare plumeau meegenomen, waarmee ik ook het plafond kan stoffen. En een beeldje van een hond (wit met zwartomrande ogen en scherpe oren)
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het plafond stoffenik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen
Daar werd het plafond gestoft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..
Ik bedoel ook rag..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het plafond stoffenik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen
kreeg je daar cijfers voor plafondstoffen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..
Baas.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb laatst toch een wereldaankoop gedaan : een draadloze deurbel.
niet voor op mijn voordeur trouwens, maar voor in de kamer van mijn zoon.
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen
ik vroeg me wel eens af wat mijn buren daarvan vonden
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
maar zouden mijn buren nu denken dat ik mijn kind niet meer te eten geef?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
Die speakertjes is dat iets? Komt er mooi geluid uit?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.![]()
Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
), onkruidborstel (zonder steel
) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
....een BUGZER.
Dat hadden wij vroeger ook. Maar dan met een babyfoon met extra knopje zodat we elkaar niet konden afluisteren. Als mijn ouders hadden dan de 'baby' kant beneden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger ook. Maar dan met een babyfoon met extra knopje zodat we elkaar niet konden afluisteren. Als mijn ouders hadden dan de 'baby' kant beneden.
Mijn ouders hebben ook een bel gebruikt toen mijn broer en ik nog thuis woondequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroeven) maar dat was het ook niet en nu dit dus.
Wat betaalde jij voor die draadloze deurbel bij de Action?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroeven) maar dat was het ook niet en nu dit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |